Heikki Hursti tarjoili huonoa ruokaa kassissa - oikeuteen
Rikollinen toiminta jatkui useita vuosia, eli voidaan odottaa kivia tuomioita. Myös samassa juonessa ollut vaimo tutkinnassa.
https://www.seiska.fi/rikos/heikki-hurstille-rikossyyte-tasta-on-kyse/1…
Kommentit (33)
Eikös Hurstin apu jaa viikottain tuhansia ja tuhansia ruokakasseja? Ei varmaan ihme, jos mukaan sattuu jotain pilaantunutta ruokaa. Tekevälle sattuu. Sen sijaan hallituksesta tai eduskunnasta ei varmaan kukaan ole edes käynyt paikanpäällä katsomassa ihmisten köyhyyttä ja kurjuutta.
Vierailija kirjoitti:
On jo aikakin saada tuollainen jako loppumaan. Sehän vääristää kilpailua
Jep.
Sit kun ruokajakoja ei enää ole, niin köyhät tosiaan joutuvat kilpailemaan, varastamaan ja tekemään rikoksia ihan pelkästään sen takia että saa ruokaa.
Halutaanko me tänne oikeasti jenkkimalli asunnottomineen, kerjäläisineen ja kaiken rikollisuuden ja väkivallan kanssa?
Siihen me ollaan näillä leikkauksilla menossa.
Siis mikä rikollinen toiminta ja kuinka monia vuosia muka?
Nyt on jommassa kummassa päässä lukemisessa parantamista.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Hurstin apu jaa viikottain tuhansia ja tuhansia ruokakasseja? Ei varmaan ihme, jos mukaan sattuu jotain pilaantunutta ruokaa. Tekevälle sattuu. Sen sijaan hallituksesta tai eduskunnasta ei varmaan kukaan ole edes käynyt paikanpäällä katsomassa ihmisten köyhyyttä ja kurjuutta.
Sauli Niinistö on Hurstin kamu, luvannut käydä vastakin😉
Vierailija kirjoitti:
Kilpaileva keskustelualusta lahjoitti Hurstille 300 000 €. Mitenkäs av-mammat?
Siis mitä? Paljonko on lahjoitettu?
Aiemmin lahjoitin kykyjeni mukaan. Nykyään en kykene kun olen itsekin tukien ja ruoka-avun varassa, olen toiminnassa (mm ruoka- ja vaatejakelussa) muuten vaikka tässä itsekin eletään kädestä suuhun. Miten sä itse?
Voi ei Hurtin suku, millä ne nyt elää
Vierailija kirjoitti:
Voi ei Hurtin suku, millä ne nyt elää
Hurtilla huumorilla.
Meidän kaupoista lähde ruoka-apuun kuin kuivaruokaa, ei varmasti ole kylmäketjut kunnossa kun ne haetaan tavallidilla autoilla, järjestö on niin pieni ettei todellakaan ole varaa kylmäkuljetuksiin. Pakasteet, lihat ja muut kylmätuotteet siis roskiin jos ei mene alella ajoissa kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
On jo aikakin saada tuollainen jako loppumaan. Sehän vääristää kilpailua
Ketkä kilpailevat Hurstin kanssa samoista asiakkaista?
Köyhät voi syödä vanhaa ruokaa tai olla ilman. Korkeintaan pierettää.
Joskus näin hurstin leipä jonossa pilaantunutta leipää ja myös pilaantunutta lihaa olen nähnyt. Siis oli ihan selvästi pilaantunutta.
Mozzarellaa oli säilytetty päiväkaupalla huoneenlämmössä. Kyllähän tuollaisesta sairastuu.
Ei kuolleet, mutta perilliset.