Vuokrasimme sijoitusasuntoomme gootin
Kommentit (21)
Varaudutte maksamaan sovittuna päivänä (vaikka kerran kuussa) sopimanne vuokran. Toivottavasti tajusitte pyytää gootin tilinumeron.
Gootit ovat aika lempeitä ja älykkäitä. Hyvä valinta!
Onko gootin vuokra verovähennyskelpoinen?
Tuohan on ihmiskauppaa. Siitä pitää ilmoittaa poliisille.
Te ette valinneet goottia, gootti valitsi teidät. Tästä alkaa elämänpituinen matka.
Meillä oli olohuoneessa hunni, kun sisustuksessa oli muutenkin sellaista aasialaista tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi vuokrata gootteja?
Vuokragootti.fi
Tuo ole vielä mitään. Minulla gargoylit asuttaa nurkkia, hauskoja veijareita.
Gootteja lienee vähän erilaisia ja painotuksia. Jospa kaikki menee hyvin.
Mumman naapuriin muutti gootti. Oli kuin aaveen nähnyt ja söi hiljaa Pectucsia sohvalla. Luuli raukka että viikatemies tuli hakemaan viimeiselle matkalle :/
Vierailija kirjoitti:
Mumman naapuriin muutti gootti. Oli kuin aaveen nähnyt ja söi hiljaa Pectucsia sohvalla. Luuli raukka että viikatemies tuli hakemaan viimeiselle matkalle :/
Hyvä että sai Pectusia. Pax-pastillit taas saattavat koitua joidenkin goottien kohtaloksi. Mummasi on ajan tasalla 👍
Onko visigootti? Ne on kiltimpiä, mutta jos te otitte ostrogootin, kyllä senkin saa sisäsiistiksi koulutettua.
Minä vuokrasin viikingin. Oikein on rotuviikinki ja rekisteröity ja rokotettu. Hyvä sängyssä ja kiltti. Matsästää vain liikaa, aamuisin on eteisessä aina kuollut eläin tai valtava kivi joita tykkää kanniskella.
Vierailija kirjoitti:
Onko gootin vuokra verovähennyskelpoinen?
Tarkoitatko verivähennyskelpoinen?
Ei saa liiaksi kupata goottia.
Lepakkotarroja on vaikea saada irti seinistä kun palautette gootin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuokrasin viikingin. Oikein on rotuviikinki ja rekisteröity ja rokotettu. Hyvä sängyssä ja kiltti. Matsästää vain liikaa, aamuisin on eteisessä aina kuollut eläin tai valtava kivi joita tykkää kanniskella.
Meillä naapurin viikinki jumputti Vikingarnaa viikonloppuisin. Vaivihkaa tiputin Souvareiden levyn hänelle postiluukusta ja nyt fanittaa heitä. Viikingin näkee joskus lyttäämässä kartonkiroskiksen pakkauksia muuten vaan, kun kuulemma kaikki ei niin tee. Ihana naapuri 😘
Mä en kyllä jaksais. Yöaktiivinen ja mustaa karvaa kaikkialla.
Metallimusiikkiin ja kaljaan