Voitteko analysoida ja kertoa minulle, miksi kaikki miehet joista olen kiinnostunut on ihan älyttömiä työnarkomaaneja?
Eli etsin siis parisuhdetta. Itse olen normaali työssäkäyvä nainen. Minulle se vakio 38 h työviikko on ihan normaalia, enkä edes haluaisi tehdä sen enempää, koska arvostan vapaa-aikaa. Kuitenkin tapaan aina miehiä, joiden mielestä 50-60 tunnin työviikko on tosi hyvä ja alle sen tekeviä ovat jotakin laiskoja ihmisiä. Miksi minä aina törmään tällaisiin tyyppeihin? En ole kiinnostunut rahasta, en miehen palkasta enkä materialistista asioista. Ja ennen kuin joku kuitenkin sanoo tätä, niin ei, ne miehet eivät ole ns. korkean statuksen miehiä, vaan ihan tavallisia duunareita, esim.rakennusmies. Minulle riittäisi, jos saisin viettää miehen kanssa aikaa vaikka katsoessa telkkaria, mutta se ei riitä. Aina pitäisi olla tekemässä jotakin. Olen miettinyt, että lopetan kaikki yritykset etsiä suhdetta ja olen yksin loppuelämäni. Kiitos, jos jaksatte vastata tähän.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miestyyppisi on sellainen joka on enemmän kiinnostunut muista miehistä kuin naisista. Pätee heille työllä tai rahalla. Kartat ehkä itse miehiä jotka ovat "takertuvia".
Keittiöpsykologiaa, joka uppaa mammuleihin.
Työtätekevä mies on seksikäs..mitä tekee miehellä, joka ei jaksa, halua eikä osaa tehdä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestyyppisi on sellainen joka on enemmän kiinnostunut muista miehistä kuin naisista. Pätee heille työllä tai rahalla. Kartat ehkä itse miehiä jotka ovat "takertuvia".
Keittiöpsykologiaa, joka uppaa mammuleihin.
Taisi osua ja upota:)
Ehkä isäsi oli etäinen ja aikuisuudessakin koet etäiset miehet alitajuisesti kiinnostaviksi. Jos toinen tekee noin paljon töitä, eikä ole saatavilla, niin suhdehan jää väkisinkin jotenkin etäiseksi.
En todellakaan osaa sanoa. Valtaosa miehistä joita minä tunnen, eivät todellakaan ajattele noin.
Tapailetko ainoastaan sellaisia miehiä, jotka työskentelevät juristeina, rahoituksen parissa, konsultteina tms? Jos sinulle kelpaa ainoastaan tuollaiset suorittaja/menestyjä miehet, niin se voisi selittää tämän ilmiön.
Sinä olet noissa se yhdistävä tekijä
Itse olen "kotikissa" mies jolle 40 tuntia viikossa on ihan tarpeeksi. En ole yhtäkään ylityötuntia tehnyt vaikka mahdollisuuksia on. Viihdyn vapaa-aikana pääosin sisätiloissa harrastusteni parissa.
Kunpa itsekin tapaisin vastaavan kotikissan jota ei pahemmin kiinnosta hötkyillä töiden jälkeen ja jolle silloin tällöin viikonloppuna riittää täydellinen tekemättömyys.
Av palstalla suurin hyve on vältellä työtarjouksia ja väittää, ettei töitä ole.
Toki miehellä pitää olla rahaa, mutta ei hän sen takia saa olla töissä.