Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko analysoida ja kertoa minulle, miksi kaikki miehet joista olen kiinnostunut on ihan älyttömiä työnarkomaaneja?

Vierailija
19.03.2024 |

Eli etsin siis parisuhdetta. Itse olen normaali työssäkäyvä nainen. Minulle se vakio 38 h työviikko on ihan normaalia, enkä edes haluaisi tehdä sen enempää, koska arvostan vapaa-aikaa. Kuitenkin tapaan aina miehiä, joiden mielestä 50-60 tunnin työviikko on tosi hyvä ja alle sen tekeviä ovat jotakin laiskoja ihmisiä. Miksi minä aina törmään tällaisiin tyyppeihin? En ole kiinnostunut rahasta, en miehen palkasta enkä materialistista asioista. Ja ennen kuin joku kuitenkin sanoo tätä, niin ei, ne miehet eivät ole ns. korkean statuksen miehiä, vaan ihan tavallisia duunareita, esim.rakennusmies. Minulle riittäisi, jos saisin viettää miehen kanssa aikaa vaikka katsoessa telkkaria, mutta se ei riitä. Aina pitäisi olla tekemässä jotakin. Olen miettinyt, että lopetan kaikki yritykset etsiä suhdetta ja olen yksin loppuelämäni. Kiitos, jos jaksatte vastata tähän.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään työ on miehille keino päteä. Ennen oli paljon enemmän miehisiä juttuja, joissa päteä. Syy ei ole sinun, vika on yhteiskunnassa ja sen arvoissa.

Vierailija
2/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista sattumaa vain tai sitten tykkäät alfoista jotka ovat narkomaaneja.En keksi oikein muuta nyt heti...

Vierailija
4/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään työ on miehille keino päteä. Ennen oli paljon enemmän miehisiä juttuja, joissa päteä. Syy ei ole sinun, vika on yhteiskunnassa ja sen arvoissa.

Se pitää tehdä kovasti töitä, että saa velat maksettua. Kyllä sitä aikanaan sitten huomaa kun hienoa "uraa" tulee, että olisi voinut olla aurinkoiset illat jossain muuallakin kuin hikisessä toimistossa.

Vierailija
5/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka monta tuollaista olet tavannut? Työnarkomania on kyllä käsittääkseni todella yleistä, kenties jopa yleisempää kuin alkoholismi koska itseään työhön pakeneminen ja suorittaminen on yhteiskunnallisesti hyväksyttyä, joissain "kuplissa" jopa ihailtavaa. 

Vierailija
6/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että osa noista miehistä puhuu vain. Jos oikeasti alettaisiin mittaamaan heidän työaikaansa niin lukemat olisivat erilaisia. Mutta joo en tiedä miksi törmäät tuollaisiin. Itse en ole törmännyt oikeastaan koskaan. Liikun ehkä erilaisissa ympyröissä (olen erityisopettaja ja kiinnostunut musiikista, politiikasta ja kirjallisuuudesta). Opiskeluaikana toki pyörin opiskelijapiireissä, joissa oli tietynlaisia ihmisiä ja nyt perheellistyneenä en liiku enää missään :D

Vierailija
7/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien ahkeruudesta on tullut pahe? 

Vierailija
8/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestyyppisi on sellainen joka on enemmän kiinnostunut muista miehistä kuin naisista. Pätee heille työllä tai rahalla. Kartat ehkä itse miehiä jotka ovat "takertuvia". 

Vierailija
9/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Suomessa kaikenlainen yrittäminen, menestys ja työ on pahaa. Toimeentulotuella eläminen on hyvä.

Vierailija
10/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Suomessa kaikenlainen yrittäminen, menestys ja työ on pahaa. Toimeentulotuella eläminen on hyvä.

Tekö ette ihan oikeasti ymmärrä miten aiheen molemmat ääripäät vois olla huono juttu?

Vierailija
11/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun työaikasihan juuri on se normaali työaika.

Vierailija
12/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne äijät puhisee silkkaa pashkaa, nykyään on vallalla nuorten miesten kesken semmonen narsistinen uuspuritanismi missä hyve signaloidaan niin ettei pashalle taivu, ihan feikkiä soopaa.

Vierailija
13/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien kun suomesta tuli sosialisitinen pummien luvattu maa.

Vierailija
14/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien kun suomesta tuli sosialisitinen pummien luvattu maa.

Sarjassamme kysyn ja vastaan itelleni.

Vierailija
15/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa esimerkillisesti demonstroitu mustavalkoinen ajattelu voisi olla taustalla, "koska ainakaan mikään tt-luuseri en haluaa näyttää olevani niin esitänpä sitten työnarkomaania".

Koitapa etsiä ukko vaikka kirjastosta (ei sitä humalaista tukityöllistettyä tiskillä vaan joku asiakas, joka näyttää oikeasti syventyneen lukemaan jotain yli minuutin kestävällä keskittymiskyvyllä).

Vierailija
16/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestyyppisi on sellainen joka on enemmän kiinnostunut muista miehistä kuin naisista. Pätee heille työllä tai rahalla. Kartat ehkä itse miehiä jotka ovat "takertuvia". 

Ehkä AP on tosiaan näitä naisia, jotka lähtee hakemaan parisuhdetta "jossa molemmilla on omat menonsa ja harrastuksensa"  ainakin alitajuisesti. Ja sitten ne harrastavatkin töissä oloa, koska materiaakin on kiva saada. 

Jos tapailukumppaneissa alkaa näkymään kuvio, niin jotain pitää varmaan tosiaan muuttaa. 

Vierailija
17/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapaamat miehet = kaikki miehet. Ihan sama minkä havainnon av mammuli tekee miehistä, se voidaan heittämällä yleistää koskemaan kaikkia miehiä. 

En edes ala arvailemaan, mitä nuo entiset miehiset jutut olivat. 

Vierailija
18/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on osunut vaan vääriä. Pitää vielä katsoa. Suomessa on joillakin työpaikkomielle, joka ei pääty koskaan. Ehkä ymmärtäisi jos joku kotonaa kirjoittaa kirjaa eri aikoina, mutta että toisen firman ja ihmisen hommia ottaa kotiin. Riippuu tosin alasta.

Vierailija
19/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka monta tuollaista olet tavannut? Työnarkomania on kyllä käsittääkseni todella yleistä, kenties jopa yleisempää kuin alkoholismi koska itseään työhön pakeneminen ja suorittaminen on yhteiskunnallisesti hyväksyttyä, joissain "kuplissa" jopa ihailtavaa. 

Ns. high function, työssäkäyvien alkoholismi tai kamankäyttö on muuten yleistä työnarkeilla. "Raskas työ raskaat huvit nääs!" Vähän kokkelia tai piriä nokkaan ja/tai illemmalla juomia kurkkuun. Piireistä ja iästäkin riippuu meneekö pelkkää alkoholia vai muutakin. Nähty on, sekä työelämässä että exän kautta

Vierailija
20/28 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä nämä miehet olet tavannut?

Ehkä sinua kuitenkin miehessä kiinnostuksen on herättänyt jotkut ulkoiset menestyksen merkit? Tyypit paiskoo ylitöitä, että naisille on näyttää, että rahaa on. 

Työnarkomaniaa voi helpottaa parisuhde ja lapset. Eli elämään tulee muitakin asioita kuin työ. Mutta voi käydä jopa päinvastoinkin eli homma pahenee. Eli mies kokee, että pitää tehdä vielä enemmän töitä, kun lapsillekin pitää tarjota kaikkea tai jopa pakenee perhearkea töihin.

Yleensä noille tyypeille kaikki on suorittamista. Ja tärkeä motivaattori, niin kuin joku kirjoittikin, on näyttää toisille miehille omaa menestystä. Ei suinkaan se, että tykkää töistään. Itse en siedä sellaisia tyyppejä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän