Voisiko saada yhden viikon että Persuja ei haukuttaisi joka toisessa aloituksessa.
Niin läpi väsynyt .Tuntuu että ei ole puheen aiheita niin saadaan haukkuminen käyntiin tällä!
Menkää ulos jos suututtaa elämä.
Kommentit (63)
Kyseinen junttilauma on parhaillaan kovaa vauhtia tuhoamassa tätä maata lopullisesti ja siitä ei saisi puhua?
Haha! Itse haukuitte Sanna Marinia 4 vuotta ja vieläkin jatkuu. Miksi teitä ei saisi haukkua? 🤣
ps. Purra on psykopaatti
Niin....mistähän se mahtaa johtua että persut ovat huomion kohteena? Mieleeni tulee kaksi asiaa eli se että ovat hallitusvastuussa ja se että kun muistelen viime kauden opposition käyttäytymistä. Ehkä siinä ne kaksi päällimmäistä syytä vaikka kylläkin en haluaisi alentua samalle tasolle persujen kanssa mutta tuntuu siltä etteivät ymmärrä muun kaltaista verbaliikkaa kuin itse käyttävät. Toisaalta nykyään menee aika toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mitä sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on jotkut persu-herkät lasit silmilläsi ap. Meinaatko, että täällä ei haukuta ihan samalla määrällä esim. vihervassareita, Sanna M:ää, lihavia, miehiä, naisia jne.
En ainakaan minä löydä noista aiheista mitään haukkumisen arvoista :/
Persut sen sijaan...
...vaikkei heitä haukkuisi kukaan, niin joka ainoa kerta kun Persu avautuu mediassa, niin se on norsu posliinikaupassa.
-winner-
Häh? Eikös persut oo sitä mieltä, että mistään ei saa enää puhua ja kaikesta loukkaannutaan? Nytkö te alatte itse wokettaa, kun olette kohteena? Mitäs se metsä vastas, kun sinne huudettiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole pakko päivystää. Mitä jos itse menisit sinne ulos.
Persu ei uskalla mennä ulos. Siellä on kaikkee niinku pelottavaa.
Niinku vaikka töitä, vieraita ihmisiä, auringonpaistetta, raikasta ilmaa. Ja Petteri poisti rasisminkin :/
-winner-
Jos Persut lupaa viettää viikon niin etteivät postaa yhtään aloitusta niin että joka toinen aloitus on persut haukkumassa kaikkia muita asiattomasti. Siitähän se johtuu että metsä vastaa miten sinne huutaa.
Voitaisko ottaa viikko, ettei haukuta ketään? Ei persuja, ei vihreitä, ei helsinkiläisiä, ei vegaaneja...?
No et voi, tietenkään. Mitäs ovat niin tyhmä ja tämä sattuu olemaan keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukutaan ihan kaikkia ja kaikkea. Miksei juuri persuja saisi haukkua?
Ei näiden sivujen tarkoitus ole haukkua vaan yhdessä jutella kaikesta että piristymme.
Tänne on laitettu musta filtti tään sajtin päälle ,eikä milloinkaan voi lukea eikä kommentoida mitään ilman negatiivisiä ilkeitä vastauksia.
Ja hyvät aloituksetkin näköjään vi uttaa vasemmistoa. Otatetaan pois jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole pakko päivystää. Mitä jos itse menisit sinne ulos.
Persu ei uskalla mennä ulos. Siellä on kaikkee niinku pelottavaa.
Niinku vaikka töitä, vieraita ihmisiä, auringonpaistetta, raikasta ilmaa. Ja Petteri poisti rasisminkin :/
-winner-
Siellä on homoja ja ulkomaalaisia. Erityisesti kaikissa pikkukylissä on.
Vierailija kirjoitti:
Aah, persulla menee tunteisiin.
En ole persu.Asun ulkomailla enkä äänestä Suomessa. Mietin vaan teidän kehittymättömyyttä kun jatkuvasti laitatte nega palautuksia ja hyvin mielellään poistatatte tärkeitä ja mielenkkintoisia aloituksia.
Ei missään ulkomailla olre tätä mahdollisuutta että muutama poistaa vaan ilmoittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on jotkut persu-herkät lasit silmilläsi ap. Meinaatko, että täällä ei haukuta ihan samalla määrällä esim. vihervassareita, Sanna M:ää, lihavia, miehiä, naisia jne.
En ainakaan minä löydä noista aiheista mitään haukkumisen arvoista :/
Persut sen sijaan...
...vaikkei heitä haukkuisi kukaan, niin joka ainoa kerta kun Persu avautuu mediassa, niin se on norsu posliinikaupassa.
-winner-
Ai et sie sitte kuvittelet olevasi fiksu ja filmaattinen tuon winneris kanssa.
Haluaisin nähdä todellisuuden. Takkutukka asumassa vanhempien nurkissa ja itkemässä kohtaloaan. On niin yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat rajoittaa vapauttani ilmaista omia mielipiteitäni?
Sekä laatu että määrä. Nyt menee agitaation puolelle ja se haukotuttaa.
Älkää pilatko palstaa tuommoisella möykällä. Asialliset pohdinnat on erikseen ja sellaista kannattaa aina yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah, persulla menee tunteisiin.
En ole persu.Asun ulkomailla enkä äänestä Suomessa. Mietin vaan teidän kehittymättömyyttä kun jatkuvasti laitatte nega palautuksia ja hyvin mielellään poistatatte tärkeitä ja mielenkkintoisia aloituksia.
Ei missään ulkomailla olre tätä mahdollisuutta että muutama poistaa vaan ilmoittamalla.
Äänestitkö Putinia?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ei voida.
Ei sinun maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voida.
Ei kun äänekkäimpien palstalaisten tunne-elämä liikkuu imeväisistä kolmeen ikävuoteen. Täytyyhän näidenkin päästä temmeltämään tunteakseen itsensä merkityksellisiksi.
Cry me a river, hompanssi.