Syitä, jonka takia olet lopettanut seurustelun, mutta et ole halunnut/kehdannut kertoa oikeaa syytä
Seurustelin tosi kivan miehen kanssa kuukauden ajan. Ja kyllä, mielestäni se oli seurustelua, koska vietimme lähes kaiken vapaa-ajan yhdessä ja suunnittelimme yhteistä lomamatkaa, jne.
Mutta minua häiritsi kovasti miehen koti. En voisi ikinä muuttaa sinne, eikä hän muuttaisi sieltä ikinä pois. Joten oli pakko lopettaa suhde, ennenkuin se tunteiden puolesta olisi jo liian vaikeaa. Selitin jotain, etten olekaan valmis sitoutumaan.
Kommentit (18)
Huono sängyssä, luuseri elämässä. Ansaitsin ja sain paremman.
Se oli pieni ja ennenkaikkea seksi oli muutenkin huonoa.
Olin itse vastuuton ja sitoutumiskammoinen enkä tuntenut itseäni kovin hyvin vielä. Silloin erosin syyllä 'tää johtuu musta, ei susta"
Jätin tyttöystäni, koska hän haisi. Ei huolehtinut hygieniastaan.
Inhoaa kaikkia ja kaikkea, ei mitään iloa elämässä, hyi masensi minutkin
Oli yksi kauneimmita koskaan treffailleistani naisista.
1. Täydellinen lahna sängyssä, ei edes pyytämällä laittanut rikkaa ristiin. Oikeasti piti välillä katsoa, onko vielä hengissä ja hengittääkö?
2. Mikään asia ei saanut edes silmäkulmaa värähtämään. Sormen katkaisua en tosin kokeillut. Luin paljon myöhemmin, että mielialalääkitys saattaa tehdä sen, ettei mikään tunnu miltään.
3. Ylenpalttinen imartelu ja kehuminen. Alkaen ruosteisesta autonrämästä oli hänen mielestään niiiin hienoa.
Yksi viikonlopu ja sai riittää. Onneksi asui hitsin kaukana enkä ikinä enää törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olit niin epätoivoinen, että seurustelit haisulin kanssa? :)
Nuorempi vaihtoehto oli tarjolla.
Mää oon jättänyt esim. lihomisen takia, sen takia että pippeli oli pienempi kuin mun pikkusormeni ja yhellä oli jonkun sortin allergia muttei suostunu hoidattaan eli nokka vuosi jatkuvasti ja sitten niisti melkein tauotta ja siitä tietysti seurasi että nokka punotti koko ajan. Kerta ei päästy ees baariin vaikka oltiin selvinpäin... Mutta en tietenkään olisi voinut niin julmasti sanoa, kerroin vaan erilaisuudestamme, erilaisista tavoitteista ja ajatusmaailmoista.
Kauan, kauan sitten (mutta tässä galaksissa) yritin tapailla Simpsonien Troy McCluren ihmisversiota. Tämäkin siis oikein 1) pysähtyi poseeraaman ja 2) hammashymyilemään näkymättömälle yleisölle. Sekin olisi vielä mennyt, mutta 3) typeryys ei. Eikä 4) ohut ja pieni vehje, jolle 5) piti puolustuspuheen.
Huh, kaikkea sitä nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vikaa päässä.
Tämä. Se säteilee vähän joka asiaan.
Muuten mukava mies, mutta silmät häiritsivät liian paljon: toinen katsoi kuuta ja toinen aurinkoa. En koskaan tiennyt, kummalla silmällä se katsoo.
Vierailija kirjoitti:
🤣
Yhdellä oli heikkotasoinen ruokavalio (sipsejä, makkaraa, olutta, karkkia...) ja häntä närästi siksi. Röyhtäili ja vatsahapot haisivat. En viehättynyt.
Toisella oli keskikokoista huomattavasti suurempi ja varmasti hyvin toimintakykyinen / innokas elin. Edellinen seurustelusuhdekaan ei ollut edennyt yhdyntään ja en siis ihmettele, että miksi ei, mutta jätin kertomatta mielipiteeni koosta. Saattaa tietää itsekin.
Se oli pieni.