Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos elät yksin, niin kenet olet ilmoittanut lähiomaiseksi sairaalaan yms. paikkoihin

Vierailija
18.03.2024 |

Omana lähiomaisena on tällä hetkellä äitini, mutta hänellä alkaa olla jo varsin paljon ikää, joten tuntuisi fiksummalta valita rooliin joku toinen, jos nyt jotain sattuisi tapahtumaan.

Ongelma on vaan siinä, että ei oikein ole ketään muuta. En ole erityisen läheinen sisarusteni kanssa, eikä minulla ole sellaista ystävääkään jonka voisin odottaa toimivan tarvittaessa tuossa roolissa.

Olen koittanut jättää tuota kohtaa tyhjäksi, mutta usein siihen vaaditaan merkitsemään joku.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ilmoitin äitini, mutta nykyään en voi ilmoittaa ketään. Tästä aiheesta on melkoisen ikävä omakohtainen kokemuskin, kun tietojani kirjannut hoitaja ei millään meinannut hyväksyä sitä, etten voi muuttua itselleni lähiomaiseksi vaan jankkasi vain kuinka kyllä jokaisella pitää olla joku, joka voidaan merkata lähiomaiseksi.

Vierailija
42/44 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi poikani, koska asuu lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa äitiä en todellakaan laita lähiomaiseksi mihinkään. Siinä olisi kaksi hoidettavaa tai kuollutta, jos hänelle alettaisiin soitella minua kohdanneesta onnettomuudesta tms. En ilmoita ketään. Joskus ovat tivanneet, mutta toistaiseksi minä päätän. 

Vierailija
44/44 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä