Jess, saan nykyistä asumistukea lähes vuoden!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Joutuu maksaa takasin
Ei joudu.
Ap:lle onneksi olkoon.
Mullakin seuraava tarkistus kai syksyllä. Helpotus koska aloitin just osa-aikatyöt ja saan normaalin asumistuen.
Jess! Minä maksan asuntolainaani palkastani.vielä kaksi vuotta.
Sen jälkeen maksan vain pelkkää yhtiövastiketta.
Ensi kesänä taidan ostaa taas uuden auton. Tuulilasinpyyhkijät ovat jo kovasti kuluneet.
Jee oon kohta maksanut omakotitaloni. Kesäkuussa viimmeinen erä. Talo,talli,kesähuone,puutarhavaja,3xpuuliiteriä,venevaja lisäksi merenrannassa sauna,laavu,wc ja vierasmaja . Mökki pitäs vielä rakentaa. Kaikki itse rakennettu. Lainat työssä käymällä maksettu. 16vuotta vain ja koko lysti maksettu. Merenranta mökki tosin tekemättä. Koskaan en penniäkään oo asumistukea saanut joten siitä en osaa iloita. KESÄKUUN ALUSSA VELKA MAKSETTU!!!!!
Ainoat saamani rahalliset tukeni Suomen valtiolta ovat olleet lapsilisä ja sotilaspäiväraha.
Onneksi lapsilisiä en saanut heti omaan käyttööni, vaan viisaat vanhempani sijoittivat ne Nordean sijoitussäästörahastoihin, joista olisin voinut nostaa ne täytettyäni 18 v. Kuitenkaan en ole niihin koskenut, vaan olen jättänyt ne kasvamaan korkoa tulevaisuutta ajatellen.
Ne sotilaspäivärahat käytin iltalomiin, sotkun munkkeihin ja tupakkaan. Turhuuksiin en niitä kuitenkaan tuhlannut.
Ilmarinen nosti eläkettäni tammikuussa nettona 300€. Nyt voin käydä "huonoissa naisissa" 3 x /kk useammin. "hyvissä naisissa" vain 2 x normaalia enemmän /kk
Eikö kukaan tuu vinoileen?