Mitä tekisit / miten toimisit jos heräisit huomisaamuna Arto Satosen vierestä?
Ja Arto kuiskaisi korvaasi "huomenta, kaunokainen"
Kommentit (164)
Syöttäisin naapurin rotikoille. Ne tuskin saavat normaalisti grilliruokaa.
Olisi kyllä unelma. Siinä miehessä on kyllä sellaista seksuaalista vetovoimaa
Kysyisin "Kuka sä oot?". En siis oikeasti tiedä, pahoittelen jos kuuluu yleissivistykseen.
N32
Myisin sen isolla rahalla Silja Linelle ankkuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin "Kuka sä oot?". En siis oikeasti tiedä, pahoittelen jos kuuluu yleissivistykseen.
N32
Arto ei todellakaan kuulu yleissivistykseen, tai ylipäätään mihinkään sivistyksen pariinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Arto ei todellakaan kuulu yleissivistykseen, tai ylipäätään mihinkään sivistyksen pariinkaan.
Kuinka kehtaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Kuinka kehtaat?
How dare you? Sannako se siellä? Vai Greta Thunberg?
En voi sanoa, koska elämme nykyaikaa. Tuo edellinen ei sitten ollut vihjaus mihinkään pahaan tai laittomaan. Antaisin vain hänelle rakkautta niin paljon, että hän tulisi järkiinsä.
Arto on lähtöisin Vammalasta, ja vamma ei lähde Artosta. Eiku mitenkä se sanonta menikään?
Vierailija kirjoitti:
Vassarit ovat itkupillejä. Vähän leikataan näiden vätysten sosiaalitukia, niin valtava ulina alkaa.
Menkää töihin, nahjukset!
Luovuta työpaikkasi nahjukselle, tosimahtikovis!(sarkasmia)
Pappa betalar -pullamössöpoika ei ymmärrä elämästä yhtään mitään. Tuskin se edes tajuaisi mitään siitäkään, että heräisi naisen vierestä. Ikuinen peräkammarinpoika. Ja syystä.
Päästäisin sen irti viikonlopun kestäneiden sessioiden jälkeen käsiraudoista ja päästäisin ulos
Sanoisin että nämä videot tulee sitten julki jos et ala toimimaan siten että heikompiosaisten kohdistuneet leikkaukset peruuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Päästäisin sen irti viikonlopun kestäneiden sessioiden jälkeen käsiraudoista ja päästäisin ulos
Sanoisin että nämä videot tulee sitten julki jos et ala toimimaan siten että heikompiosaisten kohdistuneet leikkaukset peruuntuu.
Minä haluaisin nähdä nuo videot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin jopa itse että pääsisin näkemään Satosen käyttämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin jopa itse että pääsisin näkemään Satosen käyttämistä
Julmaa.
Toivoisin, että saisin kunnon elarit
Satonen ei alistu dieetille.