Supermatala vyötäröiset farkut palaavat vihdoin muotiin!
Kerrankin joku muotivillitys joka miellyttää myös varttuneemman herrasmiehen silmää. Fitnesspöksymuoti ollut kanssa hyvä pl. ylipainoisten päällä. https://www.iltalehti.fi/muoti/a/5b543075-b5b9-4aa6-a92f-e92453c08ca4
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ne olivat edellisen kerran muodissa, niin oli aika karmean näköistä, kun pyöreähkön tyttösen pullukka maha rellotti housunkauluksen päällä.
Tuo malli vetää röllykän vyötärönauhan yläpuolelle hoikallakin. Matalavyötärömalli pukee vain alipainoisia.
Ei kai ne housut tarvi olla niin tiukat, että nitisee ja soi? Hoikallekin tulee makkarat, jos on liian pienet vaatteet päällä. Sopivan kokoiset housut = ei makkaroita. Eikä noiden matalavyötäröisten housujenkaan kanssa tarvi napapaitoja pitää. Tunika ylle, niin ei näy maha eikä makkarat. Pääasia on, että vyötärö on housuissa itselle mukavan tuntuisella korkeudella. Itse en pysty korkeavyötäröisiä käyttämään, koska tulee heti pallomahafiilis. Lantiohousujen vyötärölinja tuntuu itsella mukavimmalta - jopa siellä pidemmän paidan a
Hyvä pointti btw 👐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai taas. Jos ihmisellä on pakarat niin nuo ei peitä edes puolta pakaraa.
Ei läskien ja gettoperseiden ole pakko noita käyttää.
On, koska kaupoista saa vain yhtä housumallia muodin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Näkyy peppuvakoani kun pyllistän kaupan alahyllyltä tavaraa kurottamaan.
-Pena 63
Uuh. Sitä olisi ihana katsella vaikka vähän lähemminkin kahden kesken. ;)
-Top 66
Vierailija kirjoitti:
Jos perse näyttää hyvältä vain farkuissa se ei tarkoita että se näyttää siltä ilman niitä.
Ylipäätään jos ihmisen mielessä pyörii vain perseiden ulkonäkö, niin kovin suuri henkinen ulosanti tällaiselal sielulla ei mahda olla. Se on kävelyä, istumista ja paskantamista varten.
Ainoa vaan että nykyajan vartaloista on aika ajanut matalavyötäröisten farkkujen suhteen ohi.
Pitää olla kainalomallin vyötärö johon röllykkä mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle matalavyötäröiset farkut sopivat parhaiten, koska takamukseni on niin pieni.
Nykyiset jättitakamukseen muotoillut housut näyttävät hurveiltä minulla.
Ehkä tämä farkkumuodin muutos tarkoittaa, että etelämaalainen jättiperä -muoti alkaisi vihdoin olla ohi ja palataan pitämään kauniina länsimaista hoikkaa naisvartaloa, johon yleensä kuuluu pieni takapuoli.
Harmillista meille, joilla on geeneissä tullut iso takapuoli. Leikkauttaako se pitäisi pienemmäksi?
Nuo farkuthan itseasiassa saavat perseen näyttämään pieneltä ja littanalta. Kaikin puolin perseestä oleva asuste. Pieni persekin näyttää paremmalta jossain normaalivyötäröisissä farkuissa, parhaalta se näyttää korkeavyötäröisissä, koska se luo efektin isommasta perseestä. Ei naisella mikään teinipojan miniperse pidä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle matalavyötäröiset farkut sopivat parhaiten, koska takamukseni on niin pieni.
Ehkä tämä farkkumuodin muutos tarkoittaa, että etelämaalainen jättiperä -muoti alkaisi vihdoin olla ohi ja palataan pitämään kauniina länsimaista hoikkaa naisvartaloa, johon yleensä kuuluu pieni takapuoli.
Harmillista meille, joilla on geeneissä tullut iso takapuoli. Leikkauttaako se pitäisi pienemmäksi?
Kun muotia ovat etelämaalaisen taustaiset Kardashian-perseiset, niin keskiverto länsimaisvartaloiset pienipeppuiset ovat vääränlaisia. Viime vuosina osa on mennyt kyseenalaisiin kosmeettisiin toimenpiteisiin saadakseen sellaisen gettopepun, loput ovat kyykänneet salilla epätoivoisina.
Sellaista se on, että kun muoti taas vaihtuu pienipeppuiseen ja hoikkaan niin nuo toisenlaiset ovat niitä väärännäköisiä. Esim 80- ja 90-luvulla ja oikeastaan aina ennen sitä muulloinkin ei iso peppu ollut plussaa vaan häpeän aihe ja sitä yritettiin peittää. Nämä viime vuodet ovat olleet poikkeuksia muodin historiassa, kun iso alapää on ollut tavoiteltava asia. Elkei nyt mennä jonnekin Rubensin aikaan, jolloin ihailtiin tosi lihavia ihmisia maalauksissa, mutta en kyllä tiedä ulottuiko se ylipainon arvostus reaalielämään vai pelkkään maalaustaiteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Nuo farkuthan itseasiassa saavat perseen näyttämään pieneltä ja littanalta. Kaikin puolin perseestä oleva asuste. Pieni persekin näyttää paremmalta jossain normaalivyötäröisissä farkuissa, parhaalta se näyttää korkeavyötäröisissä, koska se luo efektin isommasta perseestä. Ei naisella mikään teinipojan miniperse pidä olla.
Korkeavyötäröisissä pieni ja matala takapuoli näyttää vielä pienemmältä. Tyhjäksi jäävä farkkujen yläosa oikein korostaa sitä, että perse on pieni.
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi 2010 ja -20-lukujen kasvatti. Nimittäin sitä ennen ainakin 1920-luvulle asti on ihailtu naisella pientä laihaa peppua. On laihdutettu ja kuntoiltu, jotta peppua on saatu pienemmäksi.
Wau. Stringien kanssa mahtava yhdistelmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi 2010 ja -20-lukujen kasvatti. Nimittäin sitä ennen ainakin 1920-luvulle asti on ihailtu naisella pientä laihaa peppua. On laihdutettu ja kuntoiltu, jotta peppua on saatu pienemmäksi.
Mä olen vuosimallia 1981 ja pieni littana takapuoli ei mun silmään ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah...nyt kun muijat ovat kovalla työllä kyykänneet itselleen jättiperseet ja -reidet niin sitten tämä muoti :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD. Serves them right!
Typerys. Ei muuta sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
ja ihanasti vatsaröllykkä roikkuu sitten siinä yläpuolella. Korkeavyötäröisisä housuissa sen pystyi edes jotenkin piilottamaan. Ei nuo matalavyötäröiset sovi kuin laihoille.
Olen tuskaillut, että pitäisi olla varmaan kainaloissa asti housunkaulus ettei maharöllykkä kiipeäisi siitä yli kun istuutuu tai siis oikeastaan vasta kun nousee istumasta. Sen jälkeen housut onkin to-del-la mukavasti jalassa ja varsinkin hetken päästä kun ne valuu joka askeleella..
Tuollaiset supermatalat poistaisi tuon ongelman, koska se röllykkä olisi jo valmiiksi siinä housujen päällä kun kerran se ei housujen sisäpuolella halua olla. Siihen vaan sitten jotain kunnolla pitkähelmaista puseroa päälle. Ei tosiaan mitään napapaitaa.
joo sitähän täs on odoteltukin joo-o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun muotia ovat etelämaalaisen taustaiset Kardashian-perseiset, niin keskiverto länsimaisvartaloiset pienipeppuiset ovat vääränlaisia. Viime vuosina osa on mennyt kyseenalaisi
Mä odottelen sitä, että omppukroppa tulisi muotiin ja kaikki haluaisi sellaisen. Ei olisi ysärillä uskonut että iso pylly voi olla muodissa, mutta niin vaan siitä sellainen tuli eli olisi ihan oikeus ja kohtuuskin, että myös runsaammalla/tasapaksummalla keskivartalolla varustetut sai olla kuuminta hottia.
Takarivin pojilla on näkymät ku edessä istuvilta tytöiltä näkyy puoli persustaa , epähygieenistäkin
Jos perse näyttää hyvältä vain farkuissa se ei tarkoita että se näyttää siltä ilman niitä.