Supermatala vyötäröiset farkut palaavat vihdoin muotiin!
Kerrankin joku muotivillitys joka miellyttää myös varttuneemman herrasmiehen silmää. Fitnesspöksymuoti ollut kanssa hyvä pl. ylipainoisten päällä. https://www.iltalehti.fi/muoti/a/5b543075-b5b9-4aa6-a92f-e92453c08ca4
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai taas. Jos ihmisellä on pakarat niin nuo ei peitä edes puolta pakaraa.
Ei läskien ja gettoperseiden ole pakko noita käyttää.
Ei voi muuten käyttää myöskään ne 80% nykynaisista joilla on pumpattu saliperse
Missä päin Suomea 80%:lla nykynaisista on pumpattu saliperse? Ihan vain tässä kesälomareissua suunnittelen
Ei yhtään missään. Edes kuntosaleilla ei ole 80%:lla eukoista pumpattua räystästä. T. Salimies
Viimeksi ku nuo oli muodissa, olin nuori ja kaunis. Käytin silloin.
Nykyään olen keski-ikäinen eikä enää tarvii.
Onneksi :)
Kyllä korkeavyötäröiset on tyylikkäämpiä, pysyy jenkkakahvat ja röllömasut siellä piilossa.
Kun ne olivat edellisen kerran muodissa, niin oli aika karmean näköistä, kun pyöreähkön tyttösen pullukka maha rellotti housunkauluksen päällä.
Ja siiderimaha siihen päälle ellei laihdutus onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Rekkamiehen hymyjä tiedossa siis!
Sinne on hyvä pudottaa kytevä tupakan natsa. Siitä syntyy uusimmat ja kuumimmat muuvssit. Muuvs laik tsäkker.
Missä viipuyy matti nykäs farkkumuoti?
Nuorempana (ja hoikempana) oli tuon kaltaiset farkut. Ne oli kestävät farkut, pysyi siistinä ja kuosissaan.
ja ihanasti vatsaröllykkä roikkuu sitten siinä yläpuolella. Korkeavyötäröisisä housuissa sen pystyi edes jotenkin piilottamaan. Ei nuo matalavyötäröiset sovi kuin laihoille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä korkeavyötäröiset on tyylikkäämpiä, pysyy jenkkakahvat ja röllömasut siellä piilossa.
Mene lenkille(ei makkara).
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi ku nuo oli muodissa, olin nuori ja kaunis. Käytin silloin.
Nykyään olen keski-ikäinen eikä enää tarvii.
Onneksi :)
Sama, enkä edes haluaisi. Ei ne näytä edes laihoilla hyviltä. Pyllistät tai menet kyykkyyn niin rekkamiehen hymy näkyy.
Jes vihdoin! Ei tarvitse käyttää korkeavyötäröisiä housuja, jotka painaa vatsaa istuessa! <3
Ja ei, ei johdu ylipainosta, sillä bmi 18,4.
Vierailija kirjoitti:
Kun ne olivat edellisen kerran muodissa, niin oli aika karmean näköistä, kun pyöreähkön tyttösen pullukka maha rellotti housunkauluksen päällä.
Tursuaa sieltä paidan alta ja löllö nahka vilahtelee.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä näytti kun paksutkin tytöt temmelsivät noissa ja pinkeissä topeissa siideripäissään. T. Feeder
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan Carlingsilla ei myydä noita 28 tuumaa isompina 😀
Ei ole mitään syytäkään.
Pitäis lailla kieltää isompien kokojen myyminen näissä.
Onneksi olen keski-ikäinen, eikä tarvitse enää pukeutua muodin mukaisesti.
En tiedä miksi olisin hankkinut omalle vartalolleni täydellisen epäsopivat korkeavyötärölliset housut vaan siksi, että nuo sattuivat olemaan muodissa.
https://www.pinterest.com.mx/pin/jeans-2--757308493591075611/ Yhdelläkään terveellä heteromiehellä ei jää kulli kovettumatta tällaisen näyn nähdessään.
Kesä pelastettu! Olen pari kertaa pyytänyt parikymppistä prostituoitua vetämään kirpputorilta ostamani Miss Sixtyt jalkaan fetissimielessä. Kyllähän noista nuoruusvuosien kiimaiset kesät mieleen tulee.