Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäkokoiset rinnat??

Vierailija
18.03.2024 |

Minkäkokoset rinnat sinulla?

Ja oletko tyytyväinen kokoon?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

85E, ihan tyytyväinen ja mieskin tykkää kovasti.

N37

Vierailija
42/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😋 m49v Joensuusta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 B/C liivien mallista riippuen. Rintani ovat pyöreät, pehmeät ja kauniit, vaikka eivät suurensuuret olekaan. Rakastan omia rintojani, kunpa joku muukin rakastaisi niitä :)

N38

Vierailija
44/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90K, sopivat kehooni, kun olen pyöreä nainen. Kaipaa aikaa, jolloin olin alle 70 kg painava (olen 170 cm pitkä) ja kuppikoko oli 75D tai DD. Mutta en vihaa rintojani ja vaikka roikkuvat, en voi sanoa, että olisivat lähellä napaa.

Vierailija
45/58 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 E, kiinteät.

Vierailija
46/58 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 E, kiinteät.

Kuulostaa täydellisiltä. Onko oikein herkut nännitkin....

Vierailija
47/58 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 B/C liivien mallista riippuen. Rintani ovat pyöreät, pehmeät ja kauniit, vaikka eivät suurensuuret olekaan. Rakastan omia rintojani, kunpa joku muukin rakastaisi niitä :)

N38

Onko luomut?

Vierailija
48/58 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38

Eikö kukaan niitä ime?

Vierailija
49/58 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

85F. Ruskeat nännipihat ja isohkot nänninpäät. Mies saa hyvin pyöriteltyä sormien välissä tai imaistua suuhun...

Ihan ok tissit on, pienemmätkin riittäisi.

N48

Kuulostaa 100% tisseiltä....

Vierailija
50/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75b, hoikka olen ja pienet on tissit. Mieluusti sais olla 75c muttei isommat.

Älä suotta 75b on kymmenen kertaa seksikkäämpi kuin c ja sata kertaa seksikkäämpi kuin mikään kirjain sen jälkeen. A ja b ovat parhaat rintakoot ylivoimaisesti. Terhakka a - tai b ja parempaa ei löydy. Älä siis turhaa ole tissikade. Meitä on miljoonia miehiä, jotka koska hyvänsä haluaisivat juuri "sinut" rintoinesi.

Vierailija
51/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80A

ja olen tyytyväinen kun mieheni niistä tykkää

vaikka onkin kyllä peppumiehiä :-)

N44v

Varmasti tykkää kun meillä on tismalleen samoin peppumiestä myöten. Mies palvoo hoikkaa vartaloani ja pienen pientä karvatonta sitä. Ei kuulemma missään nimessä vaihtaisi isorintaiseen naiseen, vaikka meillä jostain syystä menisi poikki.

N45

Vierailija
52/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70D tai 70E, joskus 75D. Yhteensä neljä vuotta imetin, jonka jäjiltä koostumus ja vähän muotokin muuttui, mutta näillä mennään. Olen aika pitkä, joten suhteessa rinnat näyttävät mielestäni suht pieniltä. Omaan kroppaan ovat kuitenkin sopivat, eivätkä ole tiellä tai muuten haitaksi. Kotona olen usein ilman rintsikoita.

53/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhean isot kun olen mies, mutta olisi kiva löytää tältä palstalta viehkeä keski-ikäinen sinkkunainen, jolla olisi oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat! Siis jos vähintään navassa asti neidon upea povi lepäisi, niin sellainen neitonen olisi kaunis kuin aamukasteinen kukkaketo.

Vierailija
54/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan noi rinnat isot ja riippuvat

95H kokoa ja kauheen isot nänninpihat

Toivoisin pienempiä ja nänninpihakin saisi olla pieni ja söpö

kai mentävä pienenys leikkaukseen

N33v

55/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan noi rinnat isot ja riippuvat

95H kokoa ja kauheen isot nänninpihat

Toivoisin pienempiä ja nänninpihakin saisi olla pieni ja söpö

kai mentävä pienenys leikkaukseen

N33v

Ei saa mennä, koska olet täydellisen viehkeä kaunotar! Koska mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat, niin sitä kauniimpi nainen!

Vierailija
56/58 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70C/D, ja edelleen ryhdikkäät, vaikka ikää jo 50 v. Mies ei saa niistä silmiään irti, eikä näppejään, silloin kun pannaan.

Vierailija
57/58 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80A rinnat ja isot nänninpihat (suurin osa rinnasta nänninpihaa) joissa tosi isot nännit

ja on ne ryhdikkäät vieläkin vaikka ikää jo mittarissa 55v

Mieheni tykää isoista nänneistä

ja voin saada orgasmin jos oikein imee nännejä (mieheni saanut sen aikaan muutaman kerran)

Vierailija
58/58 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80A rinnat ja isot nänninpihat (suurin osa rinnasta nänninpihaa) joissa tosi isot nännit

ja on ne ryhdikkäät vieläkin vaikka ikää jo mittarissa 55v

Mieheni tykää isoista nänneistä

ja voin saada orgasmin jos oikein imee nännejä (mieheni saanut sen aikaan muutaman kerran)

Ooh! Nämä kuulostaa unelmarinnoilta! Miten isot ne nännit oikein on? En voi kuvitella parempaa kuin iso nänni paisumassa huulien välissä kun kiusaan kielellä, imen ja venyttelen.. Haaveilen että saisin laueta siihen kun tuollainen nänni hieroo terskaa. Saada peittää koko nupukka kuumalla spermalla.. Leikittekö miehesi kanssa koskaan niin?