Minkäkokoiset rinnat??
Minkäkokoset rinnat sinulla?
Ja oletko tyytyväinen kokoon?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
.." Taas ne maagiset .. S i l m ä t ", sanoo joku..
" https://www.seiska.fi/kotimaa/susanna-penttila-kuumissa-lomakuvissa-aik… "
..joo tästä. Joten: miksi mennä vettä edemmäs..? ;)
Niin..jossei oo yhtä kalamiähii.. Vaan: 'niitä muitamiähii..' jotka Tykkää... ;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
75 F tai G ja ovat alkaneet suorastaan inhottaa. Puolet pienemmät olisi hyvät. Rinnattomuuskin olisi parempi kuin nykyinen koko.
Käy seulonnoissa ja toivo rintasyöpädiagnoosia niin etköhän sillä saakin ne poistettua myös
En saanut.
Toisen kuppi on isompi: c ja toinen on b. Pitäis ehkä leikauutta samankokoseksi jos olisi varaa
Vierailija kirjoitti:
Toisen kuppi on isompi: c ja toinen on b. Pitäis ehkä leikauutta samankokoseksi jos olisi varaa
Antaisitko kuvata niitä jos siten saisit tarvittavat rahat kerättyä leikkauksiinkin?
Ei varmaan muutos enään suuri jollei kiloja tule lissää
ja isot nänninpihat on kyllä
nänit saisi olla isommat, niin kuin oli raskaana ollessa
AP
80A
ja olen tyytyväinen kun mieheni niistä tykkää
vaikka onkin kyllä peppumiehiä :-)
N44v
Olen aina inhonnut liian isoja ja nyt jo roikkuvia rintojani. Mielummin olisin kokonaan ilman rintoja. Kuitenkaan en tietenkään mitään rintasyöpää toivo, että pääsisin rinnoistani eroon.
Miten mammojen ympärysmitat ovat niin valtavia? Ylipaino ei ole hyväksi.
105H rinnat
ja kyllä harkinnut kovasti pienennysleikkausta koska nää riippuu
nännit osoittaa maahanpäin :-(
No mies tykkää kyllä niitä hieroa ja velloa
N38 ja kaksi ihanaa poikaa tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Olen aina inhonnut liian isoja ja nyt jo roikkuvia rintojani. Mielummin olisin kokonaan ilman rintoja. Kuitenkaan en tietenkään mitään rintasyöpää toivo, että pääsisin rinnoistani eroon.
Mutta oikein erittäin todella hyvin suuret ja riippuvat rinnathan ovat kaunein ulkoinen ominaisuus naisessa! Niin eivät luomurinnat voi koskaan olla liian suuret tai riippuvat, vaan mitä suurempi povi sitä kauniimpi nainen!
Näin naisena ei ne riippuvat rinnat ole kauniit
Nännit näyttää maahan ja lisäksi ne on navan kohdalla
miten miehet voi nähdä ne kauniina???
minä inhoan omia riippurintoja ja välttelen saunomista muitten naisten kanssa
Rintaliivissä ne on jotenkin siedettävät kun hyvät liivit
N44 ja 4 lapsen äiti
Rinnat kokoa 100E
85F. Ruskeat nännipihat ja isohkot nänninpäät. Mies saa hyvin pyöriteltyä sormien välissä tai imaistua suuhun...
Ihan ok tissit on, pienemmätkin riittäisi.
N48
70AA
ja kivat terhakat nännit
mies sanonut että kuin "nortin natsat" eli taitaa tykätä nänneistä
N27v
Hyi tupakkaan vertaukset nänneistä.
70F yleensä, joissakin malleissa riittää 70E kupin muodosta riippuen. On tosin silikonit, koska rintani eivät kehittyneet normaalisti, joten ne vaativat yleensä suuremman kuppikoon kuin vastaavan kokoiset luomut. Nänneistäni pidän, pienet ja vaaleanpunaiset. Ehkä jossain kohtaa "huollon" tarpeessa vaihdatan pienempiin, koska urheillessa olisi hiukan helpompaa.
N32
65I. Siinähän nuo mukana kulkevat.
75D ja tyytyväinen olen
N36