Minkäkokoiset rinnat??
Minkäkokoset rinnat sinulla?
Ja oletko tyytyväinen kokoon?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Mulla 90E rinnat
ja no koko sopiva mutta näkyyhän toi 3 lapsen imetys niissä pikkusena riippuvuutena
Mitä sitten onkaan 60-70v??
N53v
Onko isot nännitkin.
Miehenä pidän b/c -rintoja ihanimpina.
Minulla oli ennen lapsia 75B, nykyisin saa olla 75D/E mallista riippuen. Painoa on muutama kilo tullut, mutta tuskin ne rintoihin on suoraan hypänneet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 90E rinnat
ja no koko sopiva mutta näkyyhän toi 3 lapsen imetys niissä pikkusena riippuvuutena
N53v
Eihän tuohon kauan ole, että olet 60:D Tuskin kauhea muutos 7 vuodessa tulee tapahtumaan. Se muutos tapahtuu jo paljon aiemmin.
75b, hoikka olen ja pienet on tissit. Mieluusti sais olla 75c muttei isommat.
70C, aika tyytyväinen olen. Imetys vähän muutti niitä mutta onneksi eivät ainakaan vielä roiku.
E75, nuorena olivat kivan näköiset, mutta alkaneet roikkua liikaa, vaikken edes imettänyt, Miettinyt pienennykseen menemistä.
Käteen sopivat, mutta kiinteys hieman laskenut treenauksen puutteessa.
M 58
Vierailija kirjoitti:
Käteen sopivat, mutta kiinteys hieman laskenut treenauksen puutteessa.
M 58
Minkäs helvetin takia kyselet miesten rinnoista seksipalstalla?
Vierailija kirjoitti:
E75, nuorena olivat kivan näköiset, mutta alkaneet roikkua liikaa, vaikken edes imettänyt, Miettinyt pienennykseen menemistä.
Minkäikäinen oot? Olisiko mahdollista saada ikuistaa ne esim kuviin ennen pienennystä?
.." Taas ne maagiset .. S i l m ä t ", sanoo joku..
" https://www.seiska.fi/kotimaa/susanna-penttila-kuumissa-lomakuvissa-aik… "
..joo tästä. Joten: miksi mennä vettä edemmäs..? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen oot? Olisiko mahdollista saada ikuistaa ne esim kuviin ennen pienennystä?
Tottakai se plastiikkakirurgi kuvaa ne ennen leikkausta ja leikkauksen jälkeen. Jos oot kirurgi, niin voit vaikka nähdäkin kuvat.
70 B tai 65 C.
Olen erittäin tyytyväinen. Ja mies on myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se plastiikkakirurgi kuvaa ne ennen leikkausta ja leikkauksen jälkeen. Jos oot kirurgi, niin voit vaikka nähdäkin kuvat.
En nyt tarkoittanutkaan mitään kirurgin kuvia
75 F tai G ja ovat alkaneet suorastaan inhottaa. Puolet pienemmät olisi hyvät. Rinnattomuuskin olisi parempi kuin nykyinen koko.
75D. Olen tyytyväinen. Eivät roiku, vaan ovat kiinteät ja nätinmuotoiset, vaikka ikää on jo 40+ ja pari lasta olen imettänyt.
Vierailija kirjoitti:
75 F tai G ja ovat alkaneet suorastaan inhottaa. Puolet pienemmät olisi hyvät. Rinnattomuuskin olisi parempi kuin nykyinen koko.
Lät seulonnoissa ja toivo rintasyöpädiagnoosia niin etköhän sillä saakin ne poistettua myös
Vierailija kirjoitti:
Käy seulonnoissa ja toivo rintasyöpädiagnoosia niin etköhän sillä saakin ne poistettua myös
Mulla 90E rinnat
N53v