Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään kotiäitiyttä kauhistellaan?

Vierailija
18.03.2024 |

Miksi se on joltain toiselta pois, jos haluaa hoitaa ja olla lasten kanssa kotona? Miksi auotaan päätä että mene töihin ja vit.ttaako kun ei eläke kerry. Kyllä jokainen true kotiäiti varmasti tietää miten eläke kertyy ja on omasta halustaan jäänyt kotiin. Onko se niin kauheeta jos mies käy töissä ja tuo rahaa kotiin? Äiti saa kelalta tukia jotka suomen valtio hänelle oikeuttaa niin miksi niitä tukia ei sais ottaa vastaan, kotihoidontuki, vanhempainraha jne. Miksi ylipäätään nykyään ollaan niin lapsivihamielisiä? Lapset on tulevaisuus. Ilmastokauhistelijat miettikööt että koko ajan kuolee ihmisiä, annetaan siis uusien syntyä ja äitien olla kotonaan niin halutessaan. Keskittykää omiin asioihinne. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä, miksi prostituutiota ja muutakin provider-meininkiä kauhistellaan. 

Vierailija
62/64 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset valittaa aina.

Mä menin töihin lapsen ollessa 6 kk. Ostettiin asunto naapurirapusta, mä menin töihin klo 6, mies klo 10. Mä tulin kotiin klo 14 ja työmatka oli ehkä km. Alamäkeä vielä. Lastenhoitaja/kotiapulainen oli meillä yli 10 v ja ei oltu miehen kanssa ikinä poissa, kun lapset oli kipeinä. Valitusta tuli tästäkin, lähinnä muilta naisilta.

Liikaa on kotiäidit yrittåneet työllistyä. Jollet ole sairaanhoitaja, heikkoa on. Kotiäitiys on itselle kuoppaa kaivamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä joitain valittajia. Kannattaa etsiä parempaa seuraa. Kyllä meinaisin vähän aikaa olla lapsen kanssa kotona, jos lapsen meinaamme hankkia. Siinä ei jonkun kateellisen vinkuminen auta yhtään. Olen ollut jo pitkään työelämässä ja sinne kerkeää muutaman kotiäiti-vuoden jälkeen takaisin,että suurempaa lovea palkkapussiin tai CV:n kerkeis tulemaan. Voisin jopa opiskella lisää kotona ollessa tai hankkia osa-aikatyötä. Mutta en laittais lasta vielä vuoden ikäisenä minnekään hoitoon. Hoitaisin itse. Kivaa ja aurinkoista päivää kaikille!

Vierailija
64/64 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiyteen tarvitaan todella hyvätuloinen mies, joka on kaiken lisäksi hyväsydäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi