Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteletteko te ihan oikeasti, että verotuksenne kevenee merkittävästi köyhien elämää kurjistamalla.

Vierailija
17.03.2024 |

Köyhiä ja työttömiä tulee missä tahansa valtiossa olemaan aina. Miksi asut suomessa, jos et halua maksaa veroja? Suomessakaan ei töitä yksinkertaisesti ole kaikille vaikka kovasti yritetään muuta väittää. On utopiaa kuvitella että verotus kevenisi tavallisella palkansaajalla muutamaa kymppiä enempää, vaikka sosiaalitukia leikattaisiin kuinka rajusti tahansa. Sellaista ei todellakaan ole näköpiirissä, että Suomessa menisi niin hyvin että mihinkään merkittäviin veronalennuksiin olisi varaa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh en odota mitään veronkevennyksiä. Mun mielestä veroja olis pikemminkin nostettava, jos sillä saadaan taloutta nousuun. Olen keskituloinen. 

Vierailija
2/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan ihan tarpeeksi veroja jo tässä vaiheessa, yhtään ei tarvitse nostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "köyhin kurjistaminen". Parempi on kun ottavat itseään niskasta kiinni ja alkavat elättää itse itsensä kuten aikuisten ihmisten kuulukin eikä märistä "pienenevien tukien" perään.

Vierailija
4/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä "köyhin kurjistaminen". Parempi on kun ottavat itseään niskasta kiinni ja alkavat elättää itse itsensä kuten aikuisten ihmisten kuulukin eikä märistä "pienenevien tukien" perään.

Pitäisikö mielestäsi siis vaikka 60-vuotiaan, kymmenien vuosien työuran tehneen vain ottaa itseään niskasta kiinni? 

Vierailija
5/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko verotukseni kevenevän, mutta toivon, että valtion velkaantuminen vähenisi. Rahaa on-Sanna ja kumppanit eivät halua ymmärtää, mitä valtion tolkuttomasta velkaantumisesta seuraa. 

Joissain Euroopan maissakin on IMF:n virkamiehet tulleet sanelemaan talouspolitiikan, kun valtio on elänyt yli varojensa. Silloin kyyti tukien saajille vasta kylmää onkin.

Vierailija
6/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö mielestäsi siis vaikka 60-vuotiaan, kymmenien vuosien työuran tehneen vain ottaa itseään niskasta kiinni? 

no kymmenien vuosien työuran aikana luulisi ehtinyt kerryttää jo melkoisen omaisuuden tuomaan tuloja.

Ai Ei kiinnostellut säästää ja sijoittaa? Mitäs läksit.

Vierailija
7/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan kuvittele, enkä ole halunnutkaan mitään veronkevennyksiä. Mielummin palvelun tason säilymisen.

Se ei kyllä säily hallintoa lisäämällä, niinkuin nyt on tapahtunut.  

Vierailija
8/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuet pois aikuisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä