Miten saan hillittyä itseni? Teini ärsyttää, enkä jaksa enää
Ruoka. Se on ongelma. Ei syö. Ei kerro mitä söisi. Teen ruokaa. Ei syö. Jankuttaa. En rakasta häntä, koska en hyppää pillin mukaan. Vaatii rahaa, koska en anna ruokaa. Autismikirjolla juu.
Mulla meni taas maltti. En jaksa, en jaksa, EN JAKSA!
Kesäkuulle asti pitäisi kestää saman katon alla, silloin lähtee omilleen, mutta miten kestän siihen asti? Tuntuu, että pää räjähtää justiinsa.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sen olet kasvattanut juuri tuollaiseksi.Vie sossun ja sano et ota sitä enää kotiisi.Kun hermosi kerran ei yhtä teiniä kestä.Vikaa,vikaa sinussa itsessäsi on isosti.Miksi valitat tällä,mitä miehesi tekee? Kyttä someako F.B/ instagram? Avioliittosikin mennyttä kauraa,kun perhe asioita tällä revität.
Mies sai aivoverenvuodon ja elää laitoksessa. Ei apua.
Olen huomannut jo ketjun alusta, että keksit koko jutun. Ei sulla mitään lasta ja miestä ole. Mene keksimään uusi juttu, tai julkkiksia haukkumaan. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sen olet kasvattanut juuri tuollaiseksi.Vie sossun ja sano et ota sitä enää kotiisi.Kun hermosi kerran ei yhtä teiniä kestä.Vikaa,vikaa sinussa itsessäsi on isosti.Miksi valitat tällä,mitä miehesi tekee? Kyttä someako F.B/ instagram? Avioliittosikin mennyttä kauraa,kun perhe asioita tällä revität.
Mies sai aivoverenvuodon ja elää laitoksessa. Ei apua.
Olen huomannut jo ketjun alusta, että keksit koko jutun. Ei sulla mitään lasta ja miestä ole. Mene keksimään uusi juttu, tai julkkiksia haukkumaan. 🤣🤣
Niin, eli mieheni ei ole voinut saada aivoverenvuotoa, koska lapsemme on autismikirjolla. Olinpa tyhmä, kun tällaisen provon tein, enkä ymmärtänyt, että nuo sulkevat luonnollisesti toisensa pois.
Vatsan toiminta on myös yksi asia, mikä voi sysätä lasta tai nuorta syömään terveellisemmin.
Tiedätkö ap onko tämä asia nuorellasi kunnossa?