Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisiin koukussa

Vierailija
17.03.2024 |

Olen käyttänyt nyt maksullisiin naisiin noin 2000eur/kk viimeisen 3 vuoden aikana. Kotona ei seksiä ole, eikä kuulemma koskaan tulekaan ( vaimo ei tiedä harrastuksestani ), mutta en eroa lasten takia ja arki muuten toimii.

Tuo raha ei arjessamme tunnu sen kummemmin, monet käyttää saman veneeseen tai autoon.

Asia on kuitenkin alkanut häiritsemään, koska olen huomannut itsessäni, että olen alkanut katsoa arjessakin naisia pelkkinä pillunkantotelineinä.

Ketään kohtalontovereita ja miten pääsitte noista ajatuksista eroon?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsinanne montakin pillunkantotelinettä?

Vierailija
22/49 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletteko tyttäristännekin pillunkantotelineinä...ai niin, se on eriasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että maksullisissa käynti on koviin huumeisiin verrattava addiktio. Huumaa ja nautintoa minkä voi saada seksistä hyvävartaloisen nuoren palveluntarjoajan kanssa, tai kurtisaanitaidot omaavan naisen ottaessa suihin niin, että laukeaminen tuntuu lähtevän selkäytimestä, niin sitä on vain pakko saada lisää.

Kuvauksistasi päätellen sinulla taitaa olla tämä addiktio.

Vierailija
24/49 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisissa ei pidä käydä säännöllisesti, vaan harvoin. Silloin ne on spesiaalitapahtumia, niistä nauttii enemmän, ja talouskaan ei kaadu.

Vierailija
25/49 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon 20 000e /vuodessa jos laittaisit vaikka sijoituksiin ja opettelisit tyydyttämään oman vaimosi niin , että haluaa aina lisää eikä kieltäydy niin elämäsi olisi todella paljon mielekkäämpää . 

Vierailija
26/49 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalainen nainen osaa, halua, viitsi, jaksa ym. oli sitten maksullinen tai ei! Ihan tyhjänpäiväistä porukkaa koko naisväki.

Vierailija
27/49 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime kymmenen vuoden aikana "sponsoroinut"  nuoria urheilullisia kavereita, opiskelijakundeja pääosin, joilla on ollut enemmän tai vähemmän tilapäisiä finanssipuolen ongelmia. Olen ollut tyytyväinen kuten ilmeisesti hekin. Kavereiden löytäminen on ollut melko helppoa.

M36

Vierailija
28/49 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, heittää kaveriille et:

"haluuks panna?"

vastaa:

"Et mitä sä oikeen puhut, nyt meni vähän yli. Aina pitänyt meitä vaan vaan kavereina..."

jatko kysymys:

"Hei mut haluuks sä panna, jos mä maksan sulle?"

*slaps*

Ja juoksee pois...

Vierailija
29/49 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos ostat sijoitusasunnon ja etsit sopivan vuokralaisen , käyt sitten karhuamassa vuokrat kerran pari kuussa tai miten sovitte ? Moni joutuu nyt etsimään edullisempaa vuokra-asuntoa niin markkinaa riittää . 

Vierailija
30/49 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos ostat sijoitusasunnon ja etsit sopivan vuokralaisen , käyt sitten karhuamassa vuokrat kerran pari kuussa tai miten sovitte ? Moni joutuu nyt etsimään edullisempaa vuokra-asuntoa niin markkinaa riittää . 

No itselläni oli saada vuokrat "luonnossa" siis vuokralaisen aloitteesta mut en uskaltanut ottee vastaan...

Vierailija
31/49 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaisin kysymys on se miksi olet huonossa liitossa etkä hyvässä? Naisten käyttäminen tyhjennysastioina on sairasta, minkä ilmeisesti jollain tasolla tiedostatkin. Suosittelen terapiaa elämäsi suunnan muuttamiseksi.

Vierailija
32/49 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Itselläni on talossani tilava erillisyksiö jossa asuu n 23-vuotias opiskelijanuoripari. Uskoutuvat joskus valittamaan elämisen kalleutta varsinkin lähitulevaisuudessa kun opiskelijoiden tuet heikkenee. Olen perinyt kohtuullista vuokraa heiltä. Koska talostani on vielä velkaa ja energiakustannuksetkin voivat nousta en voisi alentaa vuokraa kuin kolmanneksen. Olen ajatellut ehdottaa pojalle diiliä: vuokranalennus jonka vastikkeeksi seksiä kerran kolmessa viikossa - tytön ei tarvitse tietää asiasta.

- kimmo43

Vierailija
33/49 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää nykyään vuokralaisia jotka ovat halukkaita tähän järjestelyyn? Ennen oli Tori.fi...

Vierailija
34/49 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v mies ja naapurissani asuu 45 vuotias nainen. Tyydytämme toisiamme viikottain ja järjestely on toimiva. Kummallakaan ei velvotteita ja omat menot. Kyse on vain seksistä johon kummatkin ovat tyytyväisiä.

Vierailija
35/49 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa ei pidä käydä säännöllisesti, vaan harvoin. Silloin ne on spesiaalitapahtumia, niistä nauttii enemmän, ja talouskaan ei kaadu.

Totta tämä. Palkitsen itseni aina muutaman kerran vuodessa käymällä jonkun upean maksullisennaisen hellässä hoidossa.

Vierailija
36/49 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet AP tehnyt tuota paljon, kerro enemmän. Haetko jotain tietynlaista tyyppiä ikä, ulkonäkö jne? Käytkö pikapanoilla vai ajan kanssa sekstaillen? Miten koet naiset, onko ne vaan seksikkäitä kroppia vai ihastutko johonkuhun persoonana ja käyt vakkaristi? 

Vierailija
37/49 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Nautintoaineisiin uppoutuminen saattaisi tulla halvemmaksi. Ihminen pitäisi nähdä ihmisenä eikä jonain sukupuolen kantotelineenä.

Vierailija
38/49 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaimo lopetti seksin 11 vuotta sitten. Aloin käymään maksullisisssa. Kerran kuitenkin baarikeikalla tapasin nuoren rouvan, jonka mies oli kyvytön seksiin tietyistä syistä.

Lyötiin "hynttyyt yhteen". Järjestely on toiminut n. 5 vuotta. Kerran viikossa hyvää seksiä. -Ei mitän lyhyitä panoja, vaan pitkäkestoista orkkuvarmaa.

Ei ole tarvinnut käydä maksullisissa, eikä koko ajan vituta. Muuta yhteistä meillä ei juurikaan ole.

Yleisin ongelma lienee, miten tällaisen järjestelyn löytää ja vielä se, että omat kumppanit hyväksyvät järjestelyn.

Vierailija
39/49 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vaimo lopetti seksin 11 vuotta sitten. Aloin käymään maksullisisssa. Kerran kuitenkin baarikeikalla tapasin nuoren rouvan, jonka mies oli kyvytön seksiin tietyistä syistä.

Lyötiin "hynttyyt yhteen". Järjestely on toiminut n. 5 vuotta. Kerran viikossa hyvää seksiä. -Ei mitän lyhyitä panoja, vaan pitkäkestoista orkkuvarmaa.

Ei ole tarvinnut käydä maksullisissa, eikä koko ajan vituta. Muuta yhteistä meillä ei juurikaan ole.

Yleisin ongelma lienee, miten tällaisen järjestelyn löytää ja vielä se, että omat kumppanit hyväksyvät järjestelyn.

Vaimosi siis tietää ja hyväksyy tämän? Sehän hienoa. 

Vierailija
40/49 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet AP tehnyt tuota paljon, kerro enemmän. Haetko jotain tietynlaista tyyppiä ikä, ulkonäkö jne? Käytkö pikapanoilla vai ajan kanssa sekstaillen? Miten koet naiset, onko ne vaan seksikkäitä kroppia vai ihastutko johonkuhun persoonana ja käyt vakkaristi? 

Itselleni tärkeintä on kokemus, että olen palvelutarjoajan puoleltakin haluttu. Tiedän tietenkin, ettei se ole aitoa halua minua kohtaan, vaan maksettua näyttelemistä. Ne jotka osaavat sen hyvin, jäävät itselleni vakkareiksi. Ensitapaamiset yleensä tunnin mittaisia, mutta vakkareiden kanssa minimi on käytännössä kaksi tuntia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi