Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisiin koukussa

Vierailija
17.03.2024 |

Olen käyttänyt nyt maksullisiin naisiin noin 2000eur/kk viimeisen 3 vuoden aikana. Kotona ei seksiä ole, eikä kuulemma koskaan tulekaan ( vaimo ei tiedä harrastuksestani ), mutta en eroa lasten takia ja arki muuten toimii.

Tuo raha ei arjessamme tunnu sen kummemmin, monet käyttää saman veneeseen tai autoon.

Asia on kuitenkin alkanut häiritsemään, koska olen huomannut itsessäni, että olen alkanut katsoa arjessakin naisia pelkkinä pillunkantotelineinä.

Ketään kohtalontovereita ja miten pääsitte noista ajatuksista eroon?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse melko varakas ja ikääntyvä Mies. Kaikki on mukavasti ja hyvin, "suhteessa on paljon muutakn", mutta kyllä se vaan tuntuu aina ennemmin tai myöhemmin menevän niin, että naisia lakkaa seksi ja läheisyyys huvittamasta, eivätkä tunnu olevan edes kumppanin tarpeista kiinnostuneita saati huolissaan, se paljon puhuttu minäkeskeisyys nykyään. Vaikka ollaan terveitä, aktiivisia ja hyväkuntoisia molemmat: olen aina huolehtinut myös kotitöistä, lasten hoidosta ja hänen nautinnostaan (kun näistähän sitä aina miehiä soimataan oletuksena, ettei läheisyys kiinnosta kotityötaakan ja metatyön vuoksi). Ylipainoa ei ole, ei päihdeongelmaa jne.

Eipä itseä harmittaisi, vaikka päädyttäisi eroonkin näin reilu 5-kymppisinä (harkitsen tätä yhä useammin ja olenkin alkanut myös tehdä pieniä siirtoja asioiden suhteen tältä varalta), kun vientiä tuntuu vielä olevan hyvinkin jopa 3-kymppisten naisten parissa! ;)

Mutta @ap aloitukseen: itse ole vuosia käynyt kotimaisten nuorten, kauniiden naisten ja miestenkin luona virkistäytymässä ja pitämässä liekkiä yllä. Hienoja kokemuksia, mutta ei tämä miltään addiktiolta tunnu. Jaksaa sitten arkea ja itsellä tämä on eräänlainen menttaalinen taidegalleria, kokoelma upeita muistoja. <3

Olen kiitollinen näille huikeille ihmisille ja arvostan heidän sivutyötään kovasti! Älkää tyytykö kädenlämpöiseen elämään!

Vierailija
42/49 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Nautintoaineisiin uppoutuminen saattaisi tulla halvemmaksi. Ihminen pitäisi nähdä ihmisenä eikä jonain sukupuolen kantotelineenä.

Niin, moni haluton puoliso näkee sen halukkaan puolison vain lompakon kantotelineenä, mahdollistajana. Olisi jännä tutkia, mikä noiden henkilöiden motiivi ryhtyä alkujaan mihinkään parisuhteeseen olikaan....:o

Ei siinä pidemmän päälle paljon kiinnosta "yhteinen arki" tai tukeminen arjessa tms kun jatkuvasti tarjolla kylmäkylki-hoitoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kommentti, kiitos #41. Samaistun vahvasti.

Ap

Vierailija
44/49 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minusta saa oivan vakkaripanon. Olen itse varattu, seksittömässä avioliitossa. Etsin vakituista panoa jonka kanssa asiat menisi helposti. Yhdenillan jutut ei maistu, seksi on parempaa kun toisen tuntee. Olen nuori ja pidän itsestäni huolta. Tavataanko?

Vierailija
45/49 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alkanut katsoa naisia pillunkantotelineenä olet vihdoin ymmärtänyt jotain oikein ja mihin vain harvat kykenevät.

Ei tuota tule hävetä vaan ole siitä ylpeä.

Vierailija
46/49 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen antaa hyvää seksiä, nainen kotona on väsähtänyt virttyneissä collegepieruhousuissa. Ammattilainen osaa asian.

Vierailija
47/49 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä auttaisi jos sulla olisi yksi vakituinen seuralainen, jonka kanssa on helppo olla. Joku kiva tavallinen köyhä nainen, jota auttaisit taloudellisesti. Joku joka tykkäsi seksistä kanssasi, mutta ei olisi seksin ammattilainen.

No tällaisen vakituisen seuralaisen löytäminen m50 on käytännössä aika täysi mahdottomuus, oikeasti vastaavassa kylmässä liitossa olevat naiset katsoo nuorempia miehiä. 

Ei ole. Olen 59 ja löysin noin vuosi sitten Tinderistä nuoremman fwb seuralaisen. Eronnut teini-ikäisten lasten äiti. Timmissä kunnossa, koulutettu ja tykkää seksistä ja on kokeilunhaluinen.

Vierailija
48/49 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö vaimo maksullisista naisista? En voisi kuvitellakaan jatkavani mieheni kanssa tällaisessa tilanteessa ja jos jatkaisin, niin en kyllä seksiä hänen kanssaan enää haluaisi.

Jos kerran rahaa on ja avioliittoa haluaa jatkaa, niin sitten terapiaan yksin ja vaimon kanssa liiton parantamiseksi ja jatkumiseksi. Juurisyihin on pureuduttava, ei vaan nopeaa fiksiä maksullisilla.

Vierailija
49/49 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä maksullisia, mutta minusta naiset on pillunkantotelineitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi