Tilasin just yli 100 eurolla kauneudenhoitotuotteita. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan n yhden tuotteen kuussa, vanha loppuu. Mikä syy ostoksiin oli ?
Tarve kohentaa ulkonäköä.
Ap
Ajattelitko, että sillä teipillä saisi ylimääräistä vedettyä kuosiinsa?
Rypistelen yöllä otsaani ja ajattelin saada sibeliusrypyt vähemmän näkyväksi teippaamalla otsan.
Ap
No tämä kiinnostaa! Kerrotko, miten siis teet ja millä teippaat?
Tällä tavalla.
https://karkkipaivablogi.com/2024/02/kasvojen-kinesioteippaus-otsan-huo…
Ap
Kiitos vinkistä! Tätä täytyy kokeilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä teen tänään tilauksen myös, mutta pakettiin napsahtaa 3x500ml pumppupulloa erästä koko perheen käyttämää kosteusvoidetta, atoopikko tykkää siitä erityisesti, joihin menee jo melkein tuo 100€. Lisäksi Bybin bakuchiol-seerumi joka lempparini, eräs dödö itselleni ja sk50-kertoimen päivävoide jota käytän aina maalis-syyskuun välisen ajan aamuehostuksen alla. Tilaukselle tulee arvoa rapiat 160€.
Mikä kosteusvoide kyseessä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Rypistelen yöllä otsaani ja ajattelin saada sibeliusrypyt vähemmän näkyväksi teippaamalla otsan
Ap
Mä tilaan Temusta noita teippejä. Käytän samaan kuin ap
Laitan jesarilla, yhtä hyvä vaikutus mutta halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen tänään tilauksen myös, mutta pakettiin napsahtaa 3x500ml pumppupulloa erästä koko perheen käyttämää kosteusvoidetta, atoopikko tykkää siitä erityisesti, joihin menee jo melkein tuo 100€. Lisäksi Bybin bakuchiol-seerumi joka lempparini, eräs dödö itselleni ja sk50-kertoimen päivävoide jota käytän aina maalis-syyskuun välisen ajan aamuehostuksen alla. Tilaukselle tulee arvoa rapiat 160€.
Miksi atoopikko ei hae lääkäriltä reseptiä kosteusvoiteeseen, niin saa sen halvalla, koska on Kela-korvattava?
Muutama vuosi sitten tarjoutui tilaisuus saada pistoksia narskutukseen. Ja sitä myöten kasvot kaventui ja tuli lempeemmiksi, niin tuo otsan kiukkunen syvänne näytti hullulta.
Kävin sitten ottamassa sibeliukseenkin botoxia.
Mä olen ollut tyytyväinen. Ihmiset ottaa mut vastaan nyt paljon ystävällisemmin, kun en enää "murjota" kulmieni takana. Se ollut huojentavaa huomata itsetuntoni takia. Ei enää resting bitch face.
Pointtini oli, että tuo sibelius botox maksoi 320e. Eikä tarvii kikkailla. Jossain vaiheessa hoito pitänee uusia, mutta kyllä kannatti, jos vuoden tuolla summalla pysyy kohillaan.
N53
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi olet niin tyhmä?
Sähän se varsinainen neropatti oletkin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella teit päätelmän tyhmyydestäni?
Ap
Serkullani yksi purkki maksaa yli sata euroa. Tosin hän onkin ikirypytön.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten tarjoutui tilaisuus saada pistoksia narskutukseen. Ja sitä myöten kasvot kaventui ja tuli lempeemmiksi, niin tuo otsan kiukkunen syvänne näytti hullulta.
Mä olen ollut tyytyväinen. Ihmiset ottaa mut vastaan nyt paljon ystävällisemmin, kun en enää "murjota" kulmieni takana. Se ollut huojentavaa huomata itsetuntoni takia. Ei enää resting bitch face.
Pointtini oli, että tuo sibelius botox maksoi 320e. Eikä tarvii kikkailla. Jossain vaiheessa hoito pitänee uusia, mutta kyllä kannatti, jos vuoden tuolla summalla pysyy kohillaan.
N53
Olen itsekin harkinnut botuliinia, mutta en vielä halua ottaa sitä. Teippirulla maksaa reilut 20 euroa ja siinä on 10 metriä, joten riittää aika moneen kertaan. Ei tunnu hyvältä ajatukselta injektoida kehoon mitään ylimääräistä eikä mikään pistos ole riskitön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Rypistelen yöllä otsaani ja ajattelin saada sibeliusrypyt vähemmän näkyväksi teippaamalla otsan
Ap
Laitan jesarilla, yhtä hyvä vaikutus mutta halvempaa.
Uskon. Temusta saa kasvoille tarkoitettua varmasti halvemmalla kuin rautakaupan jesaria.
Sanonta on, "rumat ne vaatteillaan koreilee."
Onko meikkien suhteen sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Sanonta on, "rumat ne vaatteillaan koreilee."
Onko meikkien suhteen sama asia.
En tiedä, mutta ei tässä ole meikeistä puhuttu, vaan kosmetiikasta. Pönttö 🙄
Vierailija kirjoitti:
N53
Botuliini ei auta jo olemassaolevaan ryppyyn. Tarvitsee jotain täyteainetta.
Ostin Shiseidon kasvorasvan 110 euroa. Ei lähtenyt rypyt.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Itseruskettavaa ja teippejä. Onneksi et ole mun nainen.
Tiedätkö mitä kinesioteippi on?
Kinesioteippaus on fysioterapiassa käytetty hoitomuoto ja monipuolinen tuki- ja liikuntaelinvaivojen hoitomenetelmä.
Kinesioteipin käyttö pohjautuu fysioterapiassa aina esitietoihin, asiakkaan haastatteluun ja tutkimukseen. Näiden perusteella valitaan oikea teippaustekniikka.
Mitä mieltä olet siitä, että ihmisiä (no, enimmäkseen naisia) sumutetaan mukatieteellisillä tutkimuksilla ja kielellä ostamaan kosmetiikkaa? Ainoa minkä tehokkuudesta on tieteellistä näyttöä on aurinkorasva. :D
Vierailija kirjoitti:
On tyhmää haukkua muita.