Tilasin just yli 100 eurolla kauneudenhoitotuotteita. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (101)
Ootko niin ruma että tarttet tököttejä?
Otitko selvää että ovat myrkyttömiä?
Apteekista ei mitään saakaan halvalla, kaikki kalliimpaa kun muualla.
Onko ne muuten sellaisia että jos syttyy tulipalo, niin tulee myrkkykaasuja. Olen joskus katsellut naisten "kemiallisten aseiden" varastoja ja ihmetellyt jos ne purnukat rikkoutuessaan reagosivat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan n yhden tuotteen kuussa, vanha loppuu. Mikä syy ostoksiin oli ?
Tarve kohentaa ulkonäköä.
Ap
Ajattelitko, että sillä teipillä saisi ylimääräistä vedettyä kuosiinsa?
Rypistelen yöllä otsaani ja ajattelin saada sibeliusrypyt vähemmän näkyväksi teippaamalla otsan.
Ap
No tämä kiinnostaa! Kerrotko, miten siis teet ja millä teippaat?
Tällä tavalla.
https://karkkipaivablogi.com/2024/02/kasvojen-kinesioteippaus-otsan-huo…
Ap
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään tököttejä.
Ap
Onnea jos olet onnistunut satkulla saamaan hyviä tuotteita monikoksi saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yövoide?
Madara Derma Collagen Night Source Sleeping Cream
Ap
"Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Pentylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Isoamyl Laurate, Sodium PCA, Propanediol, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Vegetable (Olus) Oil, Alcohol, Aroma, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Wax, Oryza Sativa (Rice) Bran Wax, Rhus Succedanea (Wax Tree) Fruit Wax, Behenyl Alcohol, Glyceryl Behenate, Xanthan Gum, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit Butter, Lecithin, Cellulose, Hexapeptide-11, Phytosterols, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Sodium Hyaluronate, Sodium phytate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Spirulina Platensis Extract, Potassium Hydroxide, Alteromonas Ferment Extract, Phenethyl Alcohol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Linalool, Limonene"
Tsissus mitä aineita tunget itseesi!
Vierailija kirjoitti:
Otitko selvää että ovat myrkyttömiä?
Suomessa ei saa myydä kosmetiikkaa, joka on myrkyllistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään tököttejä.
Ap
Kaikki ne on tököttejä, toisissa on vaa isompi hintalappu.
Miksi ostit kollageenijauhetta vaikka kaikkien tutkimusten mukaan se ei toimi, koska kollageeni ei imedy mistään syödyistä tuotteista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yövoide?
Ap
"Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Pentylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Isoamyl Laurate, Sodium PCA, Propanediol, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Vegetable (Olus) Oil, Alcohol, Aroma, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Wax, Oryza Sativa (Rice) Bran Wax, Rhus Succedanea (Wax Tree) Fruit Wax, Behenyl Alcohol, Glyceryl Behenate, Xanthan Gum, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit Butter, Lecithin, Cellulose, Hexapeptide-11, Phytosterols, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Sodium Hyaluronate, Sodium phytate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Spirulina Platensis Extract, Potassium Hydroxide, Alteromonas Ferment Extract, Phenethyl Alcohol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Linalool, Limonene"
Tsissus mitä aineita tunget itseesi!
Näistä suurin osa on sellaisia, joita voisi vaikka syödä.
Ap
Tilasin juuri netistä (ulkomailta) erilaisia ja eri maan eri tukkuvarastoista löytyviä hyvinmaistuvia väkeviä juoma ja muita väkeviä alkoholituotteita vain 1000€ arvoisesti. Haluaisitko, ehkä sinä, myös maistaa?
Vierailija kirjoitti:
Tilasin juuri netistä (ulkomailta) erilaisia ja eri maan eri tukkuvarastoista löytyviä hyvinmaistuvia väkeviä juoma ja muita väkeviä alkoholituotteita vain 1000€ arvoisesti. Haluaisitko, ehkä sinä, myös maistaa?
Psssh. Näistä suurin osa on sellaisia, joita voisi vaikka juoda..;)) Haluaisitko, ehkä sinä, maistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tilasit? Itse olen nykyään aika kriittinen ja minimalistinen. Tutkin tuotteiden incit tarkkaan ennen ostoa.
Yövoidetta, kollageenijauhetta, kinesioteippiä, jojobaöljyä, itseruskettavaa ja huulivoidetta.
Ap
Kiva. Mistä? Käytätkö kasvoteippejä öisin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostit kollageenijauhetta vaikka kaikkien tutkimusten mukaan se ei toimi, koska kollageeni ei imedy mistään syödyistä tuotteista?
Koska olen huomannut siitä olevan apua ihon kuivuuteen. Tänä talvena olen kokeillut olla ilman kollageenilisää ja iho on ollut poikkeuksellisen kuiva.
"Kyrklundin mukaan sisäisesti nautittu kollageenilisä saattaa vaikuttaa suotuisasti ihon kuntoon.
- Kollageenilisä voi parantaa ihon kosteutusta ja madaltaa ryppyjä. Tästä on tehty paljon pieniä, noin 10-20 hengen tutkimuksia, joiden tulokset ovat olleet samansuuntaisia. Kun tutkimusotos on noin pieni, siinä on mukana myös sattuman mahdollisuus.
Kollageenin syömisestä ei Kyrklundin mukaan olisi haittaa, se lisää ihon kimmoisuutta.
- Kollageeni on iso molekyyli, joka ei imeydy kokonaisuutena. Kannattaakin valita pienimolekyylinen kollageenivalmiste, jotta imeytyminen on mahdollisimman tehokasta"
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/df76a29e-3e14-4f53-a4ab-4b1cada8e606
Ap
Minä teen tänään tilauksen myös, mutta pakettiin napsahtaa 3x500ml pumppupulloa erästä koko perheen käyttämää kosteusvoidetta, atoopikko tykkää siitä erityisesti, joihin menee jo melkein tuo 100€. Lisäksi Bybin bakuchiol-seerumi joka lempparini, eräs dödö itselleni ja sk50-kertoimen päivävoide jota käytän aina maalis-syyskuun välisen ajan aamuehostuksen alla. Tilaukselle tulee arvoa rapiat 160€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yövoide?
Ap
Aika köyhä inci. Pyydäpä lääkäriltä resepti vaikka Avitcid-voiteeseen ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tilasit? Itse olen nykyään aika kriittinen ja minimalistinen. Tutkin tuotteiden incit tarkkaan ennen ostoa.
Yövoidetta, kollageenijauhetta, kinesioteippiä, jojobaöljyä, itseruskettavaa ja huulivoidetta.
Ap
Kiva. Mistä? Käytätkö kasvoteippejä öisin?
Sinunapteekki.fi. Aion käyttää teippejä mahdollisesti myös päiväsaikaan, jos olen kotona. Mutta alkuun nyt vain yöllä.
Ap
No tämä kiinnostaa! Kerrotko, miten siis teet ja millä teippaat?