Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus on epänormaalia

Vierailija
17.03.2024 |

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana.

Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsellisen lapsivihan takia.

Kommentit (494)

Vierailija
141/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vapaaehtoisesti lapseton. Vienkö nyt keneltäkään muulta mahdollisuutta lapseen? 

Onnea sinulle! On ihanaa olla vela

Onnellisuutta on kun lapsi kohta herää ja tehdään yhdessä aamiaista. Oman lapsen seura on kehittävää ja oikeaa laatuaikaa. Ei tarvitse miettiä ystävien tapaamisia vaan yhteinen aika lapsen kanssa on parasta. 

Kuulostaa ihan karsealta paskalta. Voimia päivääsi!

Miltä ne ikuiset krapula-aamut ja ikuiset kumppanin etsimiset tuntuvat!

En tiedä, ei ole kokemusta. On ihana nauttia rauhassa aikuisten läheisyydestä oman miehen kanssa. Siitä voin kertoa.

Mikään ei liitä miestä ja naista kuin yhteinen lapsi. Onnittelen sinua sinun tulevasta ex-miehestä. Hänellä voi olla lapsi tulevaisuudessa jonkun toisen kanssa, kun sinä et lasta enää voi saada. 

Vierailija
142/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Se on juurikin sitä henkistä kasvua, kun voi laittaa asioita tärkeysjärjestykseen, eikä elä vain itsekkäästi itselleen. Sitä ei lapseton ymmärrä.

Sulla tämä kehitys vielä antaa odottaa itseään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vapaaehtoisesti lapseton. Vienkö nyt keneltäkään muulta mahdollisuutta lapseen? 

Onnellisuutta on kun lapsi kohta herää ja tehdään yhdessä aamiaista. Oman lapsen seura on kehittävää ja oikeaa laatuaikaa. Ei tarvitse miettiä ystävien tapaamisia vaan yhteinen aika lapsen kanssa on parasta. 

Heh, olin just eilen ulkona erään äiti ihmisen kanssa. Luulen, että sillä on vielä pahempi henkinen sekä fyysinen krapula. 

ps makoilen tässä sohvalla, kun mies tekee aamupalaa. 

Vierailija
144/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ei ole kokemusta. On ihana nauttia rauhassa aikuisten läheisyydest

Kyllä se näyttää erottavan ja on iso riski suhteelle. Onnea sulle yh-elämään. 

Vierailija
145/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Se on juurikin sitä henkistä kasvua, kun voi laittaa asioita tärkeysjärjestykseen, eikä elä vain itsekkäästi itselleen. Sitä ei lapseton ymmärrä.

Eiköhän me jokainen tunneta joko työn tai lähipiirin kautta näitä ns. epäitsekkäitä henkisesti kasvaneita jotka laittavat asioita tärkeysjärjestykseen. 

Vierailija
146/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tommoset nasset ketään.   Koita kerätä muulla tavalla huomiota.  sori

Vierailija
147/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus nykyajan lifestyle-syöpää samalla tavalla kuin koirat. Hyi hitto, mitä porukkaa!

Vierailija
148/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus on nykyajan lifestyle-syöpää samalla tavalla kuin koirat. Hyi hitto, mitä porukkaa!

Vierailija
149/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vähästä viihtyvä luonne. Tuli selväksi.

Lapsen hankkiminen on tärkeä askel ihmisen kehityksessä. Silloin arvot muuttuvat ja krapula-aamut jäävät pois. Se ei ole vähään tyytymistä. 

Harmi kun olet niin viinaan menevä, että sinun oli pakko tehdä lapsia jotta saisit aikaan edes hetken tauon ryyppämisellesi. No, ei se tauko kovin pitkä varmasti ole, joko on piilopullo pyykkikorissa? 😂

Vierailija
150/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on jo viisi lasta ja sille on tehty vasektomia. Tuskin se mua sen takia jättää että haluaa lisää lapsia. 

Vierailija
151/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Jatkan onnellisena lapsetonta elämääni, ap:n höpinöistä viis. :)

Vierailija
152/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tapa elää on avioliitto miehen ja naisen välillä ja ydinperhe. Tällaista oli 80-luvulla silloin kuin Suomella meni vielä hyvin. Nyt vain woketetaan ja tuijotetaan kännykkää ja valitetaan.

Vierailija
153/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on nykyajan lifestyle-syöpää samalla tavalla kuin koirat. Hyi hitto, mitä porukkaa!

Joo, eihän niitä koiria ole tosiaan koskaan ennen ollut. 😂

Vierailija
154/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä vapaamatkustaja tässä yhteiskunnassa ja epäonnistunut elämässäsi.

Vierailija
155/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän se olisi väärä mies mulle. Mutta eipä ole. Mua ei haittaa, jos mies tekee lapsen jonkun toisen kanssa, silloin hänen paikkansa ei ole minun kanssa. Lapsettomuus on mulle tärkeintä elämässä ja se on ihanaa. Suosittelen kaikille!

Vierailija
156/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapseton ole ilman parisuhdetta. Suhteeseen pystyy panostamaan ihan eri levelillä. Suosittelen kaikille lämpimästi! On ihana

Mikään ei liitä miestä ja naista yhteen kuin yhteinen lapsi. Onnittelen sinua sinun tulevasta ex-puolisosta, joka voi saada lapsen jonkun toisen kanssa kun sinä et lasta enää voi saada. 

Vierailija
157/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus ei liity normaaliuteen mitenkään. Se voi olla suuri suru tai tietoinen valinta, mutta muille se ei kuulu mitenkään.

t. neljän lapsen äiti 

Vierailija
158/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, eihän niitä koiria ole tosiaan koskaan ennen ollut. 😂

Ei 800 000 yksilöä. Koirien syntyvyys on suurempi kuin lasten niin onhan se "hiukan" sairasta.

Vierailija
159/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä vapaamatkustaja tässä yhteiskunnassa ja epäonnistunut elämässäsi.

Höpö höpö. Et pysty lannistamaan minua, vaikka kuinka yrittäisit. :D

Vierailija
160/494 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus ei liity normaaliuteen mitenkään. Se voi olla suuri suru tai tietoinen valinta, mutta muille se ei kuulu mitenkään.

t. neljän lapsen äiti 

Jokaisen maapallon eliölajin tarkoitus on selvitä hengissä ja lisääntyä. Muuten se laji kuolee sukupuuttoon. Lisääntyminen on evoluution mukaista ja nimenomaan NORMAALIA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi