Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sulla alkoi noroviruksen aiheuttama vatsatauti?

Vierailija
17.01.2007 |

Mulla on nyt 37 ja risat lämpöä, viluttaa ajoittain..

Maha pyörittelee sisältöään ja kerran olen alkuillasta käynyt ihan löysällä ripulilla. Vesiripulia ei ainakaan vielä ole.

Onko kaikki oksentaneet vai selviääkö ripuloimalla? Kauanko kestää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla vain tällänen kun mullaon vai olenko muuten tulossa kipeäksi? Mitään muuta oiretta ei ole..

Vierailija
2/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ku työnsin sormet kurkkuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin en rupee oksentamaan.. kun en halua sitä muutenkaan, paskalla voisin vaikka istuukkin. Pelottaa alkaa nukkumaan jos rupee oikeen kunnon paskat ja yrjöt lentämään, olen viimeks ollu mahataudissa useita vuosia sitten ja todella huonossa kunnossa silloin.

Vierailija
4/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit tartuttaa toisen huonolla käsihygienialla 48h vai miten se meni. Toi pahoinvointi/oksetus/ripuli kesti sen 30h, tosin maitohappobakteerit auttoivat vatsaa paljon. Muuten ei ole kuin kärsittävä.

Vierailija
5/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tavis erottaa nämä virukset?

Vierailija
6/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mitenkään tervekään olo ole, muttei nyt kovin sairaskaan. Kuume varmaan nousussa tosin.. Mitähän mä nyte tekisin, töihin tarvis tänään mennä, onneks vasta myöhemmin, mutta ilmoitanko että olen kipee?

Onks tää tauti nyt vaan tätä vai mitä tää on?

ap

Vierailija
7/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 ja risat lämpöä, vesiripuli ( VAROKAA PIERUJA VOI SATTUA VAHINKO =) muistakaa vaihtaa käsipyyhkeet .

Vierailija
8/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi epäilen sitä..

Mutta kun en tiedä onko tämä nyt jotain vaiko eikö.. Ripulonut olen yhteensä 3 kertaa eli en kauheesti, viimeksi kahdelta yöllä ja alkuillasta ensimmäisen kerran. Onko tauti pukkaamassa päälle, menossa pois vai ono tää jotain ihan muuta?

Kuumeinen olo kyllä vähän on, mutta kuumemittari näyttää 36.2, lämpö mahdollisesti nousussa kuitenkin.

Se just tässä on, että menenkö sinne töihin vai en? Kun nolottaa sekin jos on pois ja sitten vaikka viikon päästä iskee se tauti _oikeesti_ päälle. Tiedä näistä sitten..

ap

Vierailija
9/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla sellaista pientä ripulia kunnes illalla alkoi tulla vetenä ja oksentaminen oli kanssa aloitettava sormet kurkkuun tyylillä, kun oli niin kamala olo. 12- tuntia ripulia ja oksennusta sitten alkoi helpottamaan

Vierailija
10/10 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin koko perhe siinä. Ökättiin ja ripuloitiin reilu vuorokausi ihan yhtä soittoa. Nousi kuumettakin ja joka paikkaa särki pirusti :( Jokainen meistä meni niin huonoon kuntoon että maattiin kylppärin lattialla ja hourailtiin ties mitä... Koskaan en ole noin kovaa vatsatautia sairastanut!!!!!!! Meillä oireet alkoi tosi nopasti. Ensin närästi ja vatsaan sattui ja sitten vain kaikki tuli ulos yhtä aikaa kummastakin päästä...

Jostain luin että yksi ainut oksennuspisara esim. matossa on tartutuskelpoinen yli viikon!!! Ja että se pöpö tosiaan elää pinnoilla yli viikonkin, ovenkahvoissa yms.