Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään tein ruoaksi lohikiusauksen, ainekset maksoi 47,62 € ja tästä syö 3 annosta...

Vierailija
16.03.2024 |

Tänään tein ruoaksi lohikiusauksen, ainekset maksoi 47,62 € ja tästä syö 3 annosta...

Täällä väitettiin että kotona tehty ruoka on halpaa...

Tässä aine lista ja hinnat 3 annokseen minulle:

Pirkka makea sipuli 350g 2.29€

Pirkka tilli 2.29€

Tuore kirjolohi 900g 26.40€

Valio Eila ruokakerma 2kpl 4.80€

Mineraalisuola 3.30€

Pirkka mustapippuri 3.59€

Apetit peruna-sipuli sekoitus 2kpl 4.98€

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni kauppaan tänään 215euroa ja ostettiin niin, että saadaan 5-6 pääruokaa tehtyä ja ehkä kolmeksi päiväksi riittää leivät ja salaatit, eli viikon hinnaksi tulee lähemmäs 250e täydennysostoksineen. Tarkoittaa tonnia per kk kahden aikuisen ruoat. Tuntuu että vielä viisi vuotta sitten meni puolet vähemmän? En valita, kunhan totean.

Vierailija
62/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika pippurisia ruokia kun aina pistää ostaa pippuria joka ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään vain kaviaaria, kyllä ne einekset vaan on halpoja... 

Vierailija
64/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan jokaiselle salaatille uuden kultaisen kulhon ja sit annan sen naapurille... Kalliiksi tulee kotikokkaus! 

Vierailija
65/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kovin taitava kokki. 

Ihan perus resepti Valion sivuilta

AP

Vierailija
66/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paskaa nämä hinnat, älkää langetko trolliin (tai käykö K-kaupassa)

Ei edes K-kaupassa tule noin kalliiksi ostaa ainekset lohikiusaukseen. Ap on pjaska trolli.

Vierailija
67/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai noilla hinnoilla lohea osta kuin rikkaat. Itse odotan vain tarjouksia. Ostan kun lohi on 12.90 e/kg. Pakkaseen laitan ja sieltä sitten otan kun mieli tekee.

Ja vielä millainen läski sinä olet, kun tuo määrä ei riitä moneksi päiväksi? Sullahan on tuossa 3 kiloa sapuskaa. Tee oheen salaattia, niin saat terveellisemmän ja halvemman ruuan.

Toi on rautu, ei lohi.

Vierailija
68/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tein eilen shampanjakatkarapupastaa, ruokakauppaan meni 17e, ja viereisestä Alkosta hain magnumpullon shampanjaa.

Aika kalliiksi tuli kinkkukiusaus, 1216,99€! Siis reilusti yli tonnin! Syön tuosta ehkä neljä kertaa! 

Shampanjaa tosin meni vain desi mutta oli pakko ostaa kalleinta shampanjaa magnumpullo. Ja mitään halvempaa ruokaa en yhdellä aivosolullani keksinyt! 

Ihana <3 

Varo vaan, ettei sekin aivosolu tuolla tyylillä kuole :D 

Varoittavana esimerkkinä voidaan pitää tämän ketjun aloittajaa.

Ei kuole, annoin loput naapurille! 

Vierailija
69/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä erikoiset annoskoot, ap. Meillä viisihenkinen perhe syö tuosta kerran, ja jotain jää vielä seuraavalle päibällekkin. Ja 350g sipulia?! Tsiis

Normaali mies syö sen 2-3kg ruokaa päivässä eli ihan normaalit annos koot

AP

Jäi tosiaan sanomatta, että noista viidestä kolme on teinipoikia ja yksi aikuinen mies.

Vierailija
70/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan paskaa nämä hinnat, älkää langetko trolliin (tai käykö K-kaupassa)

Ei edes K-kaupassa tule noin kalliiksi ostaa ainekset lohikiusaukseen. Ap on pjaska trolli.

Ihan lähi k-marketista hinnat voit itse tarkastaa

AP

Vierailija
71/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan jokaiselle salaatille uuden kultaisen kulhon ja sit annan sen naapurille... Kalliiksi tulee kotikokkaus! 

Hahahah oletpa hauska

AP

Vierailija
72/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai noilla hinnoilla lohea osta kuin rikkaat. Itse odotan vain tarjouksia. Ostan kun lohi on 12.90 e/kg. Pakkaseen laitan ja sieltä sitten otan kun mieli tekee.

Ja vielä millainen läski sinä olet, kun tuo määrä ei riitä moneksi päiväksi? Sullahan on tuossa 3 kiloa sapuskaa. Tee oheen salaattia, niin saat terveellisemmän ja halvemman ruuan.

Toi on rautu, ei lohi.

Meillä saa kirjolohta tarjouksesta tuotakin halvemmalla. Tällä hetkellä näköjään kirjolohifile 16,56€ normaalihintaisena. Norjanlohta 14,90€/kg normaalihintaisena. Silloin kun on halvempaa niin ostan reilummin. 

Kyllä nuo sun hinnat on ihan naurettavia. 

Vierailija
73/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahah oletpa hauska

AP

Mun mielestä toi on kyllä hauska, saman tasoista kommentointia ku näissä sun monissa ketjuissa on ollu! Kiitos vaan kirjoittajalle, ap:lle omaa lääkettä! 😂

Vierailija
74/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on rautu, ei lohi.

Rautu, eli nieriä on kalliimpaa kuin lohi. Arvostetumpi kala. 

Vierailija
75/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ap:n kotiruoat pilaantuvat päivässä eli niitä ei voi syödä seuraavana päivänä saati pakastaa, koska siellä ne pilaantuvat myös.

Totta kai hänen täytyy ostaa uudet pippuri- ja "suoli"purkit joka kauppareissulla, koska edellisenä päivänä ostetut ovat jo pilaantuneet eikä niitä pikkujämiä voi enää käyttää.

PS. Mä ostin pullalohifileen tosta kylän K-kaupasta 500g hintaan 6 euroa ja se riitti mulle neljään ateriaan. Mutta mä olenkin normaalipainoinen. 

Vierailija
76/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on rautu, ei lohi.

Meillä saa kirjolohta tarjouksesta tuotakin halvemmalla. Tällä hetkellä näköjään kirjolohifile 16,56€ normaalihintaisena. Norjanlohta 14,90€/kg normaalihintaisena. Silloin kun on halvempaa niin ostan reilummin. 

Kaikkihan käy samassa kaupassa ja samat hinnat, oletko yksinkertainen

AP

Vierailija
77/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ap:n kotiruoat pilaantuvat päivässä eli niitä ei voi syödä seuraavana päivänä saati pakastaa, koska siellä ne pilaantuvat myös.

Totta kai hänen täytyy ostaa uudet pippuri- ja "suoli"purkit joka kauppareissulla, koska edellisenä päivänä ostetut ovat jo pilaantuneet eikä niitä pikkujämiä voi enää käyttää.

PS. Mä ostin pullalohifileen tosta kylän K-kaupasta 500g hintaan 6 euroa ja se riitti mulle neljään ateriaan. Mutta mä olenkin normaalipainoinen. 

195cm 90kg olen eli normaalipaino

AP

Vierailija
78/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän diagnoosia ap:lle vois tarjota?

Vierailija
79/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on rautu, ei lohi.

Kaikkihan käy samassa kaupassa ja samat hinnat, oletko yksinkertainen

AP

Ei, kyllä se sinä olet se yksinkertainen täällä. Olet jo kymmenissä ketjuissa todistanut että kanssasi ei voi keskustella, aivan päättömiä juttuja ja suoranaisia valheita. Mukavaa nähdä että sait itsekin kokea millaista kanssasi on yrittää keskustella! 😁

Vierailija
80/116 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän diagnoosia ap:lle vois tarjota?

Vaikka se yksinkertainen, jota yritti toiselle itse tarjota.