Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä vingutaan että tiedän maksamilla veroilla kustannetaan sitä su tätä

Vierailija
20.08.2025 |

Alkakaapa laskea kuinka paljon niitä veroeuroja kuluu kaikkiin niihin palveluihin, joista itse tai perheenne hyötyy. Pelkästään lastenne päivähoito tulee kunnille/kaupungeille melkoisen kalliiksi. Saati koulutus ja julkinen terveydenhuolto. Veikkaanpa ettei monenkaan palkka riittäisi elämiseen, kun joutuisitte itse maksamaan kaiken mitä päivähoito ja koulutus kustantaa. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä monenkaan maksamista veroista kustanenneta mitään muuta kuin se päivähoito ja koulutus

Vierailija
2/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut maksamaan syöpähoidot ja -kontrollit omasta pussista, koska julkinen terveydenhuolto on luokattoman huono. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut maksamaan syöpähoidot ja -kontrollit omasta pussista, koska julkinen terveydenhuolto on luokattoman huono. 

Olen saanut erittäin hyvää syöpähoitoa julkiselta ja parantunut saamallani hoidolla.

Vierailija
4/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vingutaan kaikesta mahdollisesta niin paljon että tulee syvä joki elokuvan kohtaus mieleen. Sviik, sviik! Vingu kuin sika. Usein vinkumista seuraa sensurointi. Kauheaa elämää tuollainen. Peppusalvaan menee kohtuullisen paljon rahaa.

Vierailija
5/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että vingutatte suomessa. Onneksi vingutin äsken ulkomailla

Vierailija
6/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin verorahat oikeasti menevät? Miksi 80 luvulla oli julkinen terveydenhoito, tiet, posti jne, toimivia ja kaikkia palvelevia? Mikä muuttui?

Vierailija
7/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin verorahat oikeasti menevät? Miksi 80 luvulla oli julkinen terveydenhoito, tiet, posti jne, toimivia ja kaikkia palvelevia? Mikä muuttui?

Silloin ei vielä ollut yksityistämistä eikä maahan muuton kustannukset olleet taivaissa. Rahaa tuli myös metsäteollisuudesta ja yleensäkin teollisuudesta. Ehkäkä kaiken voisi tiivistää sanaan ahneus. Ennen ahneellakin oli joku järki ja moraali. Nykyään ei.

Vierailija
8/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion pohjaton kaivo. Rahat tulisi kohdentaa järkevämmin.

Vierailija
9/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut erittäin hyvää syöpähoitoa julkiselta ja parantunut saamallani hoidolla.

Minä vuonna? Joskus muutama vuosi sitten hoidot saattoivat olla hyviä. Entä mitenkä on, pääsitkö hoitoon seulonnan tuloksen kautta? Tällöin ennuste on lähtökohtaisesti paljon parempi. Minäkin paranin, mutta se ei ole julkisen terveydenhuollon ansiota.

Vierailija
10/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tuli maksamaan? 

Vierailija
11/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään palveluita joten ei mene minun verorahoja muuhun kuin työttöminen elättämiseen.

Vierailija
12/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinkeinoelämä ensin

T: perussuomalaiset

Vierailija
13/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU, maahan muutto... 

Vierailija
14/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääomien vapauttaminen ja siitä alkoi valtioiden velkaantuminen.

Vierailija
15/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen kommentointi jaksaa oikeasti todella hämmästyttää. Se, että juuri sinä satuit saamaan sopivat hoidot eikä hoitoasi ole viivytelty ruuhkien takia tolkuttomasti, eikä juuri sinulle sattunut hoitovirhettä, ei tarkoita sitä että syöpähoidot olisivat Suomessa jotenkin hyviä. Ihan tiedoksesi vain, Suomessa on käytössä vain puolet Euroopan lääkeviraston hyväksymistä syöpälääkkeistä. Olet onnekas, että olet elossa Suomessa saaduista hoidoista huolimatta. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomi-laahaa-perassa-uusien-syopala…

Vierailija
16/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä monenkaan maksamista veroista kustanenneta mitään muuta kuin se päivähoito ja koulutus

Terveydenhoito, sairaanhoito, väylät, maanpuolustus ja vaikka mitä, mutta ei nää pahvipääpersut tietenkään tajua, ettei heitä olisi edes olemassa ilman julkista sektoria. Jokainen politiikassa toimiva persu esim. nostaa palkkionsa meidän maksamista veroista. Jokainen saikuttaja saa sairauspäivärahaa meidän maksamista veroista. Jokainen peruskoulua 12 vuotta juntannut ääliöpersu on haaskannut meidän verorahaa. Jokainen itsensä käräjille törttöilyt persu on kuluttanut siinä meidän verorahaa.

Vierailija
17/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus päästettiin hallitukseen.

Vierailija
18/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://um.fi/suomen-tuki-ukrainalle

https://yle.fi/a/3-12579855

https://www.suomenuutiset.fi/suomi-maksaa-eu-elpymisrahastoon-66-miljar…

Vierailija
19/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoito, sairaanhoito, väylät, maanpuolustus ja vaikka mitä, mutta ei nää pahvipääpersut tietenkään tajua, ettei heitä olisi edes olemassa ilman julkista sektoria. Jokainen politiikassa toimiva persu esim. nostaa palkkionsa meidän maksamista veroista. Jokainen saikuttaja saa sairauspäivärahaa meidän maksamista veroista. Jokainen peruskoulua 12 vuotta juntannut ääliöpersu on haaskannut meidän verorahaa. Jokainen itsensä käräjille törttöilyt persu on kuluttanut siinä meidän verorahaa.

Ei olisi olemassa koska synnyin ennen nykymenoa. Ennen oli toimivat terveyspalvelut, julkiset palvelut ja rahaa niiden ylläpitoon. Nykyään ei ole. En usko että olisin syntynyt mikäli maailma olisi ollut samanlainen kuin nyt.

Vierailija
20/52 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nettoveronmaksaja horisijat lienevät jotain reppanoita, jotka eivät edes hahmota, että maksamillaan tuloveroilla eivät kustanna edes omia kulujaan elinkaarenn aikana, saati muiden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi