Tänään tein ruoaksi lohikiusauksen, ainekset maksoi 47,62 € ja tästä syö 3 annosta...
Tänään tein ruoaksi lohikiusauksen, ainekset maksoi 47,62 € ja tästä syö 3 annosta...
Täällä väitettiin että kotona tehty ruoka on halpaa...
Tässä aine lista ja hinnat 3 annokseen minulle:
Pirkka makea sipuli 350g 2.29€
Pirkka tilli 2.29€
Tuore kirjolohi 900g 26.40€
Valio Eila ruokakerma 2kpl 4.80€
Mineraalisuola 3.30€
Pirkka mustapippuri 3.59€
Apetit peruna-sipuli sekoitus 2kpl 4.98€
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Ei taas
Taas? En ole lohikiusausta tehnyt vuosiin
AP
Sipulia ja perunasipuli-sekoitus? Turhaa. Annoskoko on aika reilu, minä söisin tuosta sen 5 kertaa ainakin. Salaattia kylkeen vaan.
Käytit aika paljon mausteita, kerran purkilliset meni pöperöön :D
Aika suolainen ja pippurinen annos.
Et muistanut lisätä hintaan Teslaa, jollain kulkupelillä kuitenkin hait tavarat kaupasta.
Ihan paskaa nämä hinnat, älkää langetko trolliin (tai käykö K-kaupassa)
Vierailija kirjoitti:
Sipulia ja perunasipuli-sekoitus? Turhaa. Annoskoko on aika reilu, minä söisin tuosta sen 5 kertaa ainakin. Salaattia kylkeen vaan.
En kaikkia suolia ja pippureita laittanut mutta ne pitää kuitenkin aina ostaa kun tekee ruokaa niin lasketaan hintaan mukaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ihan paskaa nämä hinnat, älkää langetko trolliin (tai käykö K-kaupassa)
Ihan lähi K-kaupasta hinnat
AP
Vierailija kirjoitti:
Aika suolainen ja pippurinen annos.
Et muistanut lisätä hintaan Teslaa, jollain kulkupelillä kuitenkin hait tavarat kaupasta.
En kaikkia suolia ja pippureita laittanut mutta ne pitää kuitenkin aina ostaa kun tekee ruokaa niin lasketaan hintaan mukaan.
AP
Mä olen huomannut ihan saman, ruoka on niin kallista nykyisin. Vähä samantekevää, että syökö ulkona. No tietty voi halvallakin ruokaa tehdä, jos on pakko, esim. Linssikeitto yms.
Vänkä vänkä ja nuorekas 55v. mies tulee hopeakettuineen kylään. Valkoiset tennarit on tietysti jalassa liian tiukkojen farkkujen lisäksi. Kellot pyörivät hienossa telineessä ja jännätyttö antaa.. 😳
Vierailija kirjoitti:
Peruna sipuli sekoituksessa ei paljoa sipulia ole
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mutta näiden sun postausten yleisyyden perusteella sulla on kaapissa varmaan 10 suola- ja pippuripakettia, josta jokaisesta on otettu kerran.
Otin vaimon kun halusin pillua. Kustannukset 20 vuodessa puoli miljoonaa.
Tein tänään karjalanpaistia ja perunamuusia + salaattia, siitä syö kaksi ihmistä tänään ja huomenna.
Karjalanpaisti noin 7 euroa 700 grammaa
Perunat noin 1, 80 kaksi kiloa
Salaatti 1,50
Kurkku 1,80
Kirsikka tomaatit noin 2,50 rasia.
Mausteet ja sipuli oli ennestään, samoin pikku porkkanoita pakasteessa.
Eli ei mikään kallis ruoka pariksi päivää. Maanantaina sitten makaronimössöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Suolia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eikö sulla jäänyt siitä makaronilaatikosta.
Sulla on kyllä erikoiset annoskoot, ap. Meillä viisihenkinen perhe syö tuosta kerran, ja jotain jää vielä seuraavalle päibällekkin. Ja 350g sipulia?! Tsiis
Ei kai noilla hinnoilla lohea osta kuin rikkaat. Itse odotan vain tarjouksia. Ostan kun lohi on 12.90 e/kg. Pakkaseen laitan ja sieltä sitten otan kun mieli tekee.
Ja vielä millainen läski sinä olet, kun tuo määrä ei riitä moneksi päiväksi? Sullahan on tuossa 3 kiloa sapuskaa. Tee oheen salaattia, niin saat terveellisemmän ja halvemman ruuan.
Haist kukkanen ruokinesi.