Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin miehen pihalle, tsemppi kiitos!

Vierailija
16.03.2024 |

Heitin tunti sitten miehen pihalle. Puoli vuotta tehty eroa, koska minä olen niin kauhea, kaikki on huonosti jne. Ukko on perseelle ammuttu karhu kotona koko ajan, ei näe minussa mitään hyvää, mitään ei halua tehdämitään yhdessä, kaikki mitä teen on väärin, en ymmärrä häntä yhtään jne. Ja silti ei ole lähtenyt. Nyt meni hermot ja käskin häipyä. Ei täällä tarvi olla, jos on niin hirveää. Tsempatkaa, etten kerjää takaisin kotiin! Puoli vuotta olen säälittävästi yrittänyt miellyttää...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vinkin jonka sain joltain en muista miltä ihmisen aivoihin perehtyneeltä, että aina kun hermostuu niin menee 72 tuntia saada päänsä kokoon. Kaikki sitä ennen on pakenemisreaktioita, traumavasteita ym. Niiden perusteella ei pidä tehdä mitään ratkaisuja. Joten oli se sitten viesti tai seuraava päätös niin anna itsellesi aikaa että tiedät myös itse tehneesi päätöksen eikä vaistot taustalla. Tuo on auttanut minua paljon. Nopeasti reagoivat ihmiset myös vaikuttaa epätoivoisilta.

Vierailija
42/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan vinkin jonka sain joltain en muista miltä ihmisen aivoihin perehtyneeltä, että aina kun hermostuu niin menee 72 tuntia saada päänsä kokoon. Kaikki sitä ennen on pakenemisreaktioita, traumavasteita ym. Niiden perusteella ei pidä tehdä mitään ratkaisuja. Joten oli se sitten viesti tai seuraava päätös niin anna itsellesi aikaa että tiedät myös itse tehneesi päätöksen eikä vaistot taustalla. Tuo on auttanut minua paljon. Nopeasti reagoivat ihmiset myös vaikuttaa epätoivoisilta.

Palstalla aiemmin: Paras mestarikuittaus on se, kun vuosien kuluttua menee yöllä keken unien vessaan ja siinä pöntöllä unenpöpperössä istuen hoksaa... jumankauta sehän muuten taisikin v177uillla mulle silloin 30 v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit. Ei tuollaista miestä kannata katsella. Tein saman vuosia sitten. Jos mies ei halua tehdä mitään vaan möllöttää kotona niin ei suhde ole hyvä. Nyt minulla on mukava mies joka haluaa aina tehdä kaikkea ja meillä on yhteisia harrastuksia kuten kalastus ja veneily. Talvella ollaan käyty salilla mutta kevättä tässä kovasti odotellaan ja venettä laitellaan kuntoon että päästää saaristoon grillaamaan makkaraa vaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi