Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin miehen pihalle, tsemppi kiitos!

Vierailija
16.03.2024 |

Heitin tunti sitten miehen pihalle. Puoli vuotta tehty eroa, koska minä olen niin kauhea, kaikki on huonosti jne. Ukko on perseelle ammuttu karhu kotona koko ajan, ei näe minussa mitään hyvää, mitään ei halua tehdämitään yhdessä, kaikki mitä teen on väärin, en ymmärrä häntä yhtään jne. Ja silti ei ole lähtenyt. Nyt meni hermot ja käskin häipyä. Ei täällä tarvi olla, jos on niin hirveää. Tsempatkaa, etten kerjää takaisin kotiin! Puoli vuotta olen säälittävästi yrittänyt miellyttää...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten reagoi? Hyvä että olit rohkea. Moni ei ole.

Vierailija
22/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajasta muodostunut mielikuva: Silmälasipäinen, vaalea, 177 cm, normirakenne, tahtonainen, lehmänhermot, ui, hiihtää, pyöräilee, pelaa koripalloa tai lentopalloa, auto on bensa Fiat tai Pösö, koulutus on ammattikoulu ja arvosana keskiarvon yläpuolella, ollut aina töissä, matkailee, opiskelee jossain kansalaisopistossa kieliä sekä huonekalujen verhoilukurssi, on suorittanut laivurikurssin, velaton, 38 v, ok-talo, öjylämmitys, ilmalämpöpumppu, varaava takka, omistaa lemmikkikissan josta se äijä ei pitänyt. Ihan oikein että lensi äijä hankeen kun ei pitänyt kissasta. Seuraavaksi menee äijän kamat romulavalle ja kaatikselle. Miehenä täytyy ihailla tahtonaisia, mutta naamatusten en tätä yhdellekään naiselle mene sanomaan. Hyvä hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkun jälkeen puhelin soi ja heität avaimet partsilta eli rakkaus voittaa 

Eijjeijei, kokemusta on, älä ala tuohon!

Vierailija
24/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajasta muodostunut mielikuva: Silmälasipäinen, vaalea, 177 cm, normirakenne, tahtonainen, lehmänhermot, ui, hiihtää, pyöräilee, pelaa koripalloa tai lentopalloa, auto on bensa Fiat tai Pösö, koulutus on ammattikoulu ja arvosana keskiarvon yläpuolella, ollut aina töissä, matkailee, opiskelee jossain kansalaisopistossa kieliä sekä huonekalujen verhoilukurssi, on suorittanut laivurikurssin, velaton, 38 v, ok-talo, öjylämmitys, ilmalämpöpumppu, varaava takka, omistaa lemmikkikissan josta se äijä ei pitänyt. Ihan oikein että lensi äijä hankeen kun ei pitänyt kissasta. Seuraavaksi menee äijän kamat romulavalle ja kaatikselle. Miehenä täytyy ihailla tahtonaisia, mutta naamatusten en tätä yhdellekään naiselle mene sanomaan. Hyvä hyvä. 

Ihan ei osunut kohdalleen :D Rillit löytyy, pituutta vähän vähemmän ja ikää enemmän, ylempi korkekoulu, helvetisti velkaa ja liian kallis kerrostaloasunto, koiria ja yhteisiä lapsia löytyy, ei kissaa... ap

Vierailija
25/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Miehesi on väkivaltainen, se on totuus. Haukkuminen ja mollaaminen on henkistä väkivaltaa. Väkivallan kohteeksi ei pidä koskaan suostua, se on tappavaa. Pidä tuo mielessäsi, kun mies tulee kerjäämään takaisin. Löydät vielä kunnon miehen. 

Vierailija
26/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy kun akateeminen nainen nai amismiehen.

Vierailija
27/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tämän hetkiset tunteesi sekä plussat ja miinukset paperille. Siten voi helposti palauttaa mieleen, miten asiat olivat ja miksi toimit siten kuin toimit.

Vierailija
28/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä käy kun akateeminen nainen nai amismiehen.

Amismiehet ovat juntteja. Paskamiehiä. Onneksi nuoret naiset ovat heränneet eivätkä kelpuuta amismiehiä.

Vierailija
29/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äijän ilmalento olisi kyllä pitänyt tubettaa jonnekin TikTokiin Depp-Heard meningin jatkoksi koko maailman analysoitavaksi. Mutta joo iso käsi aloittajalle, kyllä se siitä.

Vierailija
30/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa uusi, parempi elämä. Ei se heti siltä tunnu, mutta kohta tuntuu. Hyvä sinä! Ja minä myös :D

Vierailija
31/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä heitti tyttöystävän ulos talvella ja se kuoli sinne. Sai 6-vuoden tuomion.

Vierailija
32/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap, tsemppiä sinulle!

Usko tai älä, annat kirjoituksellasi voimia ja toivoa siskoille, joilla on sama edessä. Itsekin olen tälläinen sisko. 

Mies on lakannut puhumasta, liitto on pystyyn kuollut ja olen täysin poikki ja kyllästynyt. Puhumattomuuskin vielä menisi, mutta mies on kai liimaantunut takapuolestaan sohvaan kiinni. Teinitkin ovat tympääntyneet isäänsä.

Eli, hyvä sinä kun sait homman hoidettua! 

Vierailija
33/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat väkivaltaisia naisvihaajia.

Naiset ovat onnellisimpia sinkkuina! Hittoon miehet!

Vierailija
34/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoinkin  ett  mikä   siinä  lensi..  Tsemppiä  oo  tiukkana  vaan

Vierailija
35/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysy lujana, älä huoli takaisin. Hyvä sinä!

Vierailija
36/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET OVAT PASKAA!

Vierailija
37/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautat vaan mieleen tuon ukon kusisen käytöksen aina kun tekee mieli pyytää takaisin. Saat parempaakin 

Vierailija
38/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tsempit! Toimit oikein! Kyllä sikakin pärjää tähän aikaan vuodesta jo luonnossa! Hän voi mennä tekemään kaikki oikein nyt ihan itsekseen ja olla oma suuri menestystarinansa.

Vierailija
39/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippeli ei kuule kiinnosta :D Ja eiköhän sitä järjesty, jos alkaa kiinnostamaan! ap

Ps. Aeksi suhteessa kyllä toimii, mutta mikään muu ei. Siis mun mielestä. Miehen mielestä tuskin sekään, kun kaikki on niin huonosti.

Kohta alkaa kutina, jota et osaa itse rapsuttaa.

Vierailija
40/43 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pippeli ei kuule kiinnosta :D Ja eiköhän sitä järjesty, jos alkaa kiinnostamaan! ap

Ps. Aeksi suhteessa kyllä toimii, mutta mikään muu ei. Siis mun mielestä. Miehen mielestä tuskin sekään, kun kaikki on niin huonosti.

Kohta alkaa kutina, jota et osaa itse rapsuttaa.

Ei auta vaikka kuinka koitat alapeukuttaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi