Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko uudet verhot ja matot jos kaikki on harmaata?

Vierailija
16.03.2024 |

Itse en tykkää tuhlata rahaa, jos nämä tekstiilit jo on. Mutta ostin nämä kun muutin ja ostin harmaata joka on aika synkkä väri. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti ja kodin viihtyvyys on minulle niin tärkeitä että ostaisin uudet. Harmaat voi tallettaa varastoon ja laittaa vaikka jouluksi punaisen kanssa.

Vierailija
2/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti ja kodin viihtyvyys on minulle niin tärkeitä että ostaisin uudet. Harmaat voi tallettaa varastoon ja laittaa vaikka jouluksi punaisen kanssa.

Mua ärsyttää kun on yksiö, ja en löydä nättejä pimennsverhoja mistään. Ja kuitenkin taas kesä tulossa. Eikä mulla ole sellaista tankoa että voisi laittaa kahdet päällekkäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun on yksiö, ja en löydä nättejä pimennsverhoja mistään. Ja kuitenkin taas kesä tulossa. Eikä mulla ole sellaista tankoa että voisi laittaa kahdet päällekkäin. 

Tumma värisävy ja kankaan paksuuskin riittää, ei tarvi olla varsinaiset pimennysverhot.

Vierailija
4/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta esimerkiksi Ikeasta pimentävä rullaverho ja sen kanssa mitkä vaan tavalliset verhot. Tai vaikka ilman verhoja, jos sopii sisustuksen tyyliin. 

Vierailija
5/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta esimerkiksi Ikeasta pimentävä rullaverho ja sen kanssa mitkä vaan tavalliset verhot. Tai vaikka ilman verhoja, jos sopii sisustuksen tyyliin. 

Miten laitetaan kahdet verhot?

Vierailija
6/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värisokealle aivan sama.

Vierailija
7/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Vallilan mallistossa on sekä kauniskuvioisia että yksivärisiä pimennysverhoja. Eurokankaasta taas voi ostaa kankaan, ja sieltä saa ylä- ja alakäänteiden ompelun kaupan päälle. 

Vierailija
8/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin. Mulla oli valkoharmaa sisustus monia vuosia. Harmaa alkoi jotenkin ällöttämään tylsyydessään jossain vaiheessa ja päätin että asuntoon tulee paljon eri värejä. Ei ehkä niin harmonista, mutta ainakin tuntee olevansa taas elossa.

Vierailija
9/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa kerralla sellaiset verhot mistä tykkää niin niitä ei tarvitse vaihtaa elleivät ne jollakin ihmeellä mene rikki. Matot on vähän eri asia mutta eivät paljon. 

Vierailija
10/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ostaisin koska en erityisemmin pidä harmaasta. Jos se miellyttäisi yhä omaa silmää niin en.

Vierailija
11/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaa kerralla sellaiset verhot mistä tykkää niin niitä ei tarvitse vaihtaa elleivät ne jollakin ihmeellä mene rikki. Matot on vähän eri asia mutta eivät paljon. 

Ongelma, se etten tiedä mistä tykkään....

Vierailija
12/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaisin kaipaamaan väriä, niin ostaisin. Vaikka olen harkitseva ostaja en kokisi tuota tuhlaukseksi, pidän kodista jossa viihdyn.

Vierailija
13/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väriä muilla tekstiileillä, keväinen päiväpeitto ja koristetyynyt, osta viherkasveja kotiin.

Vierailija
14/14 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaan kanssa laita paljon värikästä,niin asia on ratkaistu.

Pöytäliina ,tyynyjä,tauluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme