Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt syntiä, ja jos olet, mitä?

Vierailija
16.03.2024 |

Millaista syntiä olet tehnyt?

Oletko tehnyt syntiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varastanut, irstaillut, ylensyönyt, himoinnut lähimmäisen omaa, puhunut pahaa, juopotellut jne.

Vierailija
22/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä aio tehdä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin tamppoonin eksän perseeseen, kun oli sammunut, ja poistuin paikalta

Vierailija
24/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen julmia ihmisiä täällä, mitä näitä lukee! En itse edes ole kiinnostunut tekemään syntiä, koska haluan mennä taivaaseen.

Vierailija
25/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko synnin käsitteeseen, eli en. 

Vierailija
26/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen syyllistynyt kuolemansyntiin. Kateus.

Vierailija
27/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synti on harhailua erämaassa ilman määränpäätä eli elämää ilman elämän tarkoitusta. Kaikki, jotka eivät ole löytäneet elämälleen tarkoitusta ovat syntisiä. Pohjimmiltaan kaikkien elämän tarkoitus on ymmärtää, mitä rakkaus on. Rakkaus on kuitenkin niin laaja käsite, että sen ymmärtämiseen ei riitä yksi ihmiselämä. Jotta sen voisi ymmärtää, pitää elää iankaikkisesti.

Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen". Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne". 2. Moos. 3:14

"Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta. Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne." Joh. 8:23,24

"Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin te ymmärrätte, että minä olen se, joka minä olen, ja etten minä itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan, kuin minun Isäni on minulle opettanut." Joh. 8:28

"Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.Mutta jos minä niitä teen, niin, vaikka ette uskoisikaan minua, uskokaa minun tekojani, että tulisitte tuntemaan ja ymmärtäisitte Isän olevan minussa ja minun olevan Isässä." Joh. 10:37,38

"Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." Joh. 17:3

"Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan. Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus." 1. Joh. 4:7,8

Vierailija
28/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole viitsinyt pyhittää sapattia tai kivittää huorintekijöitä

Vierailija
29/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa täydestä sydämestäni annettua anteeksi. Ihmisenä olen ollut täysin epäonnistunut. Nämä ehkä pahimmat.

Vierailija
30/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko syntiin. Huonoja asioita olen tehnyt ja tulen varmasti tekemään edelleen. 

Vierailija
31/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synti on harhailua erämaassa ilman määränpäätä eli elämää ilman elämän tarkoitusta. Kaikki, jotka eivät ole löytäneet elämälleen tarkoitusta ovat syntisiä. Pohjimmiltaan kaikkien elämän tarkoitus on ymmärtää, mitä rakkaus on. Rakkaus on kuitenkin niin laaja käsite, että sen ymmärtämiseen ei riitä yksi ihmiselämä. Jotta sen voisi ymmärtää, pitää elää iankaikkisesti.

Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen". Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne". 2. Moos. 3:14

"Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta. Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne." Joh. 8:23,24

"Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin te ymmärrätte, että minä olen se,

joka minä olen, ja etten minä itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan, kuin minun Isäni on minulle opettanut." Joh. 8:28

"Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.Mutta jos minä niitä teen, niin, vaikka ette uskoisikaan minua, uskokaa minun tekojani, että tulisitte tuntemaan ja ymmärtäisitte Isän olevan minussa ja minun olevan Isässä." Joh. 10:37,38

"Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." Joh. 17:3

"Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan. Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus." 1. Joh. 4:7,8

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.1. Kor. 13:4,7

Vierailija
32/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt koskaan syntiä, mutta helvetti odottaa.

Vierailija
33/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olemme TÄYSIN syntisiä. 

Vierailija
34/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin irstas, että joudun Helvettiin.

Niin, jos et käänny

Vierailija
35/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tehnyt, mutta jos löydän hyvän ja helpon reseptin, niin voisin yrittää.

Vierailija
36/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole syntejä.

Kaikki väärin tekeminen on syntiä

Vierailija
37/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti. Varastanut, valehdellut, pettänyt. En sentään tappanut ketään. Kaikkia olen pyytänyt anteeksi ja katunut.

Vierailija
38/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukannut ihmisiä.  En suostunut maksamaan vihamiehelle ja kerroin sen ihmisille että hän väijyi. 

Vierailija
39/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheen julmia ihmisiä täällä, mitä näitä lukee! En itse edes ole kiinnostunut tekemään syntiä, koska haluan mennä taivaaseen.

Kuiteinkin teet syntiä jatkuvasti, jopa huomaamatta. Raamatullinen Jeesus pelastaa niitä jotka turvautuvat Häneen ja tekevät parannuksen ( tietoisista synneistä).

Vierailija
40/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti.

Se ei poista sitä tosiasiaa että olet syntinen, eikä sitä tosiasiaa että Jumala on olemassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän