Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkaisitteko ystävyyttä jos selviää että ystävä on myynyt itseään

Vierailija
16.03.2024 |

Joko aikaisemmin tai edelleen.

Entä jos selviää että tapailukumppani on ostanut/myynyt seksiä sinkkuna ollessaan?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tyytyväinen uravalintaansa, niin ei haittaisi (mitään turhan valittajaa en jaksaisi katsoa). Mitä sitä paheksumaan miehen sinkkuajan puuhia.

Minusta se olisi säälittävää. Mielikuvituksen puutetta. En hyväksyisi. Tekojaan ei pystyisi puhumaan mustasta valkoiseksi. Mies oli minun silmissäni aina viallinen, vaurioitunut, heikko.

Epäonnistunut, kykenemätön, osaamaton, mielikuvitukseton, selkärangaton, nilviäinen, klommoinen, vanha, kulunut, käytetty, haiseva potta.

Vierailija
42/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eipä ole minun tehtävä tuomita ketään !

En minä ketään tuomitse vaan ainoastaan pidän kiinni omista rajoistani ja moraalistani. En enää ikinä halua olla sellaisissa ihmissuhteissa joissa minun arvojani ei arvosteta/kunnioiteta vaan minä joudun olemaan se ainoa jonka tehtävä on joustaa ja hyväksyä ihan mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tyytyväinen uravalintaansa, niin ei haittaisi (mitään turhan valittajaa en jaksaisi katsoa). Mitä sitä paheksumaan miehen sinkkuajan puuhia.

Minusta se olisi säälittävää. Mielikuvituksen puutetta. En hyväksyisi. Tekojaan ei pystyisi puhumaan mustasta valkoiseksi. Mies oli minun silmissäni aina viallinen, vaurioitunut, heikko.

Epäonnistunut, kykenemätön, osaamaton, mielikuvitukseton, selkärangaton, nilviäinen, klommoinen, vanha, kulunut, käytetty, haiseva potta.

En halua ystäväkseni enkä rakkaakseni haisevaa pottaa. Sieltä tuli sitten suora vastaus.

Vierailija
44/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin myynyt ja ostanut, sinkkuna ja varattuna, homona ja heterona, miehet, naiset, ransut kokeiltu, ei minkään valtakunnan merkitystä.

M43

Jo se, että kerrot ettei sillä ole minkään valtakunnan merkitystä, tekee sinusta turnoffin monelle minunkaltaiselle naiselle. Olet tylsä seksin suorittaja, seksin laskukone ja vissiin kassakonekin, seksin latistaja, ankeuttaja, arkipäiväistäjä. Mutta onneksi 'helmiesi' ketjuun on varmasti tulossa jonoksi asti uusia 'helmiä' joukon jatkoksi. Jokapaikanhöylät ja jokapaikastajyystetyt kehäraakit pankoot toisiaan, ei sillä tosiaan ole sen kummempaa merkitystä.

Kunhan eivät tule meikäläisten tonteille valehtelemaan ja tauteja ja basillejaan tartuttamaan. Rehellisyys kunniaan! Ihmisten pitäisi heti kertoa, ovatko seksin suhteen kaikille/kaikkialla vai harvoille ja valituille.

Vierailija
45/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jatkaisin, eihän tuo minulle kuuluisi. Tapailukumppani taas jos on myynyt, loppuisi tapailu. Jos ostanut joskus, niin ei se haittaisi jos olisi menneisyyttä.

Vierailija
46/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaveri, joka mielellään tapailee varattuja vanhoja miehiä. Tokko saa rahaa, tykkää vaan mennä hienolla autolla ym.

Ällöttää. En oo voinu enää tavata. Hän alkaa kyllä ikääntyä, joten markkinat vähenee. 

Tosin tiedän yhden 70-v , joka tekee samaa. On itse kertonut. Hän kulkee kaduilla bikinit päällä ym. 

Vierailija
47/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi jatkamaan. Todellista feminismiä, eli annat vain harvoille ja valituille arvostan suuresti, en olisi hyvä ystävä jos katsoisin huitshapeli ystävän arvostavan itseään noin vähän ja se kertoisi jo aika paljon ihmisestä mikäli olisi myynyt itseään aiemmin.

Vierailija
48/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitähän on aina näitä urheiluautoilla kaahaavia naisia.

Vierailija
49/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pohjanmaalainen päätellen sanasta "klommoinen".

Vierailija
50/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä naisvihaa. Ei kysytä, voisitko olla kaveri seksin ostajan kanssa. Tällainen ei juolahda edes ap:n mieleen. Ostajia on moninkertainen määrä myyjiin nähden. Heidänkö moraalissa ei ole vikaa? Miettiikö ap, kuinka moni hänen kaveri ostaa seksiä? Tai aviomies?

Mikään ei tosiaan ole muuttunut. Nainen on aina syyllinen.

En pystyisi olemaan sellaisen kaveri tai ystävä joka ostaa seksiä. Sellaiset ukot eivät arvosta naisia.

Vierailija
51/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini-ikäinen, niin kuulin erään kaverini (perhetuttujen tyttären) myyvän itseään. Tämän minulle kertoi yhteinen kaverimme, jota asia ahdisti kovasti. Minuakin ahdisti kuulla siitä ja mietimme yhdessä, pitäisikö siitä kertoa tytön vanhemmille. Ei meillä ollut pokkaa kertoa, vaikka tunsimme asian salaamisestakin syyllisyyttä. Olin jo muutenkin etääntymässä tuosta perhetuttujen tyttärestä, ja hän asuikin eri paikkakunnalla. Itse olin kiltti ja viaton sekä kokematon, joten en voinut mitenkään ymmärtää hänen toimintaansa. En muista suhtauduinko asiaan tuomitsevasti, mutta en vaan siitä kuultuani pystynyt enää ajattelemaan meillä olevan mitään yhteistä. Tuntui myös väärältä, että hän itse asiasta kertomalla sälytti sellaisen taakan kaverini ja sitä kautta minunkin niskaan, olimmehan ujoja ja arkoja teinejä tuolloin.

Nykyään (nelikymppisenä) jos kuulisin jonkun kaverini myyneen tai myyvän itseään, niin olisin yllättynyt, mutta en tuomitsisi. Saattaisin kyllä olla huolissani hänen turvallisuudestaan työssään.

Vierailija
52/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää tuomitsemista. Mitä v^ ttua se sulle kuuluu, varmaan jokaisella on omat , ehkä kipeätkin syyt, valintoihinsa. En ainakaan itse haluaisi ystävää, joka jotain tuollaista kuultuaan ei pysyisi enää rinnallani. Ja ei, minulla ei ole kokemusta aiheesta, olen vain empaattinen. 

Vierailija
53/53 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin. Miksi hitossa antaisin sen vaikutata ystävyyteemme?