Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naiset saavat parisuhteesta miehen kanssa?

Vierailija
16.03.2024 |

Saammeko me naiset oikeastaan mitään muuta kuin pahan mielen?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mun paras ystävä sekä rakastaja. Läheisyys, toisen rakkaus, kaikki tekeminen yhdessä, ja makkarihommat =)

Vierailija
22/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa nähdä miten nainen on miehelle pelkkä panopatja. Miehet ei kykene olemaan uskollisia yhdelle naiselle.

Miehet keskenään erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukea, rakkautta, turvaa, läheisyyttä.

Vierailija
24/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon miesvihainen aloitus. Me teemme mieheni kanssa kaikki yhdessä. Minulla oli todella yksinäinen nuoruus ja aikuisuus (20-26v). Olen nyt paljon onnellisempi kun olen ollut 6v mieheni kanssa. 

Vierailija
25/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudon miesvihainen aloitus. Me teemme mieheni kanssa kaikki yhdessä. Minulla oli todella yksinäinen nuoruus ja aikuisuus (20-26v). Olen nyt paljon onnellisempi kun olen ollut 6v mieheni kanssa. 

6 vuotta yhdessä siis, ei 6 vuotiaan mieheni xD

Vierailija
26/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa parhaan ystäväni kanssa, olemme kuin paita ja peppu. Saan todella paljon parisuhteestamme, niinkuin myös hän. Rakastamme toisiamme ja toistemme seuraa. Nauramme yhdessä joka päivä, jaamme läheisyyttä joka päivä. 

Mitään miinuspuolia en oikeastaan keksi, elintaso on korkeampi kun kaksi ihmistä jakamassa kuluja ja aina on seuraa jos haluan reissuun/keikalle/ulos syömään jne. Teen enemmän kotitöitä koska mieheni tekee pidempää päivää töissä, mutta hän huomioi minua sitten vastapainoksi illallisilla, matkoilla ja teatteri-illoilla. Seksiä on 2-4 kertaa kuussa ja se on hyvää. 

Kuvailit juuri tyypillisen 50/50 suhteen. Sä joudut siltikin naisena tekemään enemmän. 

En joudu. Mies tekee enemmän töitä ja tuo enemmän rahallista panosta. Tunneissa meillä on saman verran vapaa-aikaa viikossa ja rahat ovat yhteiset. 

Vierailija
27/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja turvaa. 

Vierailija
28/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan mieheltäni rakkautta, arvostusta, kumppanuutta, treeniseuraa, kokemuksien ja elämyksien jakajan, emotionaalista turvaa ja vähän jos kaikenlaisia aivojen mielihyvähormonien purskahduksia.

Tutkitusti useimmat naiset eivät saa mitään noista. Miksi jäädään? Koska syntyvyys olisi vieläkin alhaisempaa, jos naiset alkaisivat oikeasti vaatimaan. 

Noh, mä voin ihan avoimesti tunnustaa olevani just sellainen nirso nainen jolle ei "tavismiehet" kelpaa. Olin pitkään sinkku ja torjuin paljon keskinkertaisia miehiä. Korkeat stamdardini johti lopulta siihen, että löytyi mies joka ylitti ne reippaasti ja josta vielä vuosien jälkeenkin tunnen suurta ylpeyttä ja kiitollisuutta, että hän on osa elämääni.

Vierailija
29/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vainoajan kun seurustelin ns. kiltin miehen (ujo, arka, ruma) kanssa. Ihan umpihullu tapaus, joka tehnyt lähes  5 v kiusaa mulle ja lähipiirille, koska jätin. Että mm. tällaista voi saada. 

Vierailija
30/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena pidän parisuhteen parhaimpana antina kumppanuutta, huolenpitoa ja seksiä.

Vierailija
31/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kihloissa kahdesti. Nyt onnellisesti sinkkuna kohta vuoden. Minun elämääni miehen kanssa oleminen ei tuo lisäarvoa, päin vastoin, miehen kanssa eläminen lisäsi taakkaa. Seksikin on parempaa yksin ja saan sitä aina halutessani. Tein oman ratkaisuni, yksin eläminen on minun juttuni. 

Vierailija
32/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän miehen kanssa saa hyvän mielen. Harmi kun ne on niin harvinaisia. Itse saan parisuhteesta lämpöä, seksiä, tukea, seuraa, huumoria, apua käytännön asioissa ja turvaa. Exiltä olen saanut mm. turpaan, tyhjän lompakon ja hiivatulehduksen.

Samat sanat, voi helvetti 😅 Nyt onneks paremmin 

Tää on oikeesti totta! Jos mies pettää, voit saada hiivan. Kokemusasiantuntijana lankaan. Mut sitten itse aiheeseen:

Seksiä, lämpöä, keskusteluja yms voi saada muualtakin kuin parisuhteesta. Parisuhteesta sitä voi saada helpommin kuin muualta mutta kun aikaa kuluu niin hyvin usein asia kääntyy päälaelleen ja ollaan lähtöpisteessä. Nainen voi saada lapsen ilman parisuhdettakin, valitettava tosiasia miesten näkökulmasta. Myös omaa aikaa lapsiarjen keskellä voi saada ilman parisuhdetta(isi viikonloput). Tällöin voi oikeasti keskittyä ihan vaan niihin omiin juttuihin, ei vain sen yhden lenkin ajan tms. Pidemmällä tähtäimellä parisuhteesta voi saada käytännön apua mm. naulakon asennus seinään mutta rahallakin tämä on korvattavissa. Riippuen tulotasosta parisuhteesta voi saada taloudellista apua(kulujen puolittuminen, toisaalta ruokamenojen lisääntyminen) tai jos olet köyhä voit menettää rahaa yhdessä asumisen vuoksi(kelan etuudet). Parisuhteesta voi saada myös sukupuolitaudin, mikäli mies pettää. Hmm.. nämä nyt näin äkkiseltään.

Vierailija
33/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin lipaista sun rönttöstä, kaipaisin tussukaveria

Lipaisu ei riittäisi alkuunkaan. Jaksatko panna kunnolla 2-3 kertaa päivässä? Jos et, niin älä uneksikaan.

Vierailija
34/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa saatte

Vierailija
35/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei vaikuta ainakaan muun kuin lisääntymisen vuoksi etsivän miestä.

Vierailija
36/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munaa saatte

Totta, mutta harvoin tarpeeksi usein.

Vierailija
37/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munaa saatte

Tuo on varmasti syynä, että naiset niin paljon pettää. 

Vierailija
38/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munaa saatte

Tutkimusten mukaan miehet ja naiset pettävät yhtä paljon.

Vierailija
39/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munaa saatte

Ehkä olisi syytä panostaa rakastajantaitoihisi jos nuin huonosti usein käy. 

Vierailija
40/47 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvansiemenen, yhteishuoltajuuden ja joka toisen viikonlopun vapaaksi. Lisäksi traumaattisia kokemuksia, myötähäpeää ja järjettömän määrän vitutusta.