Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puolisosi salasuhde on paljastunut sinulle?

Vierailija
16.03.2024 |

Mikä herätti epäilyt? Kauanko salasuhde kesti ja lähditkö vai jäitkö suhteeseen?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ilmoitti muuttavansa sinä päivänä muualle. Avioliittoa takana siihen mennessä 30 vuotta. Itse en ollut pettänyt kertaakaan. M 60v

Naisilla on tapana etsiä uusi jo ennen eroa, ettei joudu olemaan hetkeäkään yksin.

Miksi alapeukutettu? näitä tapauksia on tuhansia joka vuosi. Myös monilla palstamammoilla kertomuksista päätellen.

Varmaan siksi, että tämä taitaa yleisemmin olla miesten ominaisuus. 

Miten se olisi kun ero tulee miehelle aina yllätyksenä.

No eihän ole kaikille miehille yllätys vaan eroa haluava voi olla mies. 

Miksi sitten kerrotte täällä kuinka ero on miehille aina yllätys?

Vierailija
82/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun harrastettiin seksiä vaimon kanssa ja suuseksiä antaessa spermaa valui suuhun. huomasin että pikkareissa oli myös valunutta spermaa. Vaimo lopulta myönsi että oli pannut työkaverin kanssa jo melkein vuoden. Ei edes kortsua ollut viitsinyt käyttää. aika törkeää nuolettaa itseään kun vielä toisen miehen spermat valuu sisällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypilliset räjähtelyt tyhjästä, kieltämiset, syyttäminen minua siitä mitä itse teki, viipyilyt ei pitänyt kiinni mistään sovitusta, käytöksen muutos. Kyllä se sitten muutaman kuukauden jälkeen loppu. Itselläni oli opiskelua siinä ohessa, johon olisi pitänyt keskittyä, siksi lopetuksessa kesti hieman

Vierailija
84/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unen : mieheni oli baarissa ja käytti kivellistä etusormisormusta, ihokkiani. Sellaista hänellä ei oikeasti ollut. Kerroin unesta hänelle ja sanoin että tuli tunne että en enää tunne miestäni. Siitä aukesi häneltä padot. Toki käytöksen muutokset olivat olleet jo havaittavissa. Eroa ei tullut, syy lienee ollut ettei meillä ollut avioehtoa.

Vierailija
85/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ilmoitti muuttavansa sinä päivänä muualle. Avioliittoa takana siihen mennessä 30 vuotta. Itse en ollut pettänyt kertaakaan. M 60v

Naisilla on tapana etsiä uusi jo ennen eroa, ettei joudu olemaan hetkeäkään yksin.

Miksi alapeukutettu? näitä tapauksia on tuhansia joka vuosi. Myös monilla palstamammoilla kertomuksista päätellen.

Varmaan siksi, että tämä taitaa yleisemmin olla miesten ominaisuus. 

Miten se olisi kun ero tulee miehelle aina yllätyksenä.

No eihän ole kaikille miehille yllätys vaan eroa haluava voi olla mies.&nb

No en mä ainakaan ole tuollaista kertonut. Ei voi olla täysillä matkassa ihminen joka kuvittelee, että vain naiset jättävät. 

Vierailija
86/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun harrastettiin seksiä vaimon kanssa ja suuseksiä antaessa spermaa valui suuhun. huomasin että pikkareissa oli myös valunutta spermaa. Vaimo lopulta myönsi että oli pannut työkaverin kanssa jo melkein vuoden. Ei edes kortsua ollut viitsinyt käyttää. aika törkeää nuolettaa itseään kun vielä toisen miehen spermat valuu sisällä. 

No niin, uniriepu lohduksi ja peiton alle. Vessaan jätä valo ja ovi auki.

Vierailija
87/99 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pienisieluisia nössöjä voi olla olemassa.  Jos "Juhan" tai "Minnan" asiat jollain tapaa teille kuuluu niin eikö ole selkärankaa ottaa puhelinta ja soittaa heidän puolisolleen.

Säälittäviä juoruämmiä, vihjaillaan jossain valtakunnallisella keskustelupalstalla ja toivotaan että osuisi joku kohdalle joka tunnistaa🤦

Joo ja mitäs jos nimet ja asuinpaikka osuu yksiin mutta ihan eri ihmisistä kyse! Siinä sitten toinen järkyttyy ja loukkaantuu ja toinen yrittää vakuutella että ei ole pettäjä. Mitä jos perhe hajoaa/parisuhde päättyy ilman todellista syytä mutta luottamus on mennyt ja epäily syntynyt niin ettei voi jatkaa.

Jo on suhde heikoissa kantimissa jos yhden vauvapalstalta luetun viestin jälkeen menee lusikat jakoon. Varmaan jotain muutakin silloin pielessä.

Vierailija
88/99 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä oli poistunut illan tai yön aikana eilen lukemani viesti oululaisesta Ninasta jota Juha pettänyt vuosia. Osuikohan naula arkkuun ja hattu päähän, muita nimi-kaupunki-vihjailuja ei ollut poistettu. Hupsista vaan.

Vierailija
89/99 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista seurata keskustelua näin toisena naisena. Mulla on ollut reilun 9 kuukauden ajan suhde varattuun vanhempaan mieheen. Tapaamme yleensä miehen luona koska mun kanssa asuu aikuinen lapsi. Miehen puoliso töiden vuoksi viikot toisella paikkakunnalla eli siksi helppo tavata miehen luona. Viimeksi toki tapasimme miehen mökillä ja seksin lisäksi saunoimme. Joitakin kertoja olemme tavanneet mun luona.

Kiinni emme todellakaan halua jäädä ja suhde pyritään pitämään visusti salassa. Mies esim. poistaa whatsappista meidän viestit aina ku puolisonsa on tulossa kotiin. Mä olen tarkkana ettei mun koruja vain tipu miehen luo enkä käytä mitään hajusteita kun menen miehen luo. Mun pitkät hiukset toki riski koska on paljon pidemmät kuin miehen puolison hiukset ja ihan eri väriset. 

Miksi?

Mitä m

Tollot vain alapeukuttaa, mutta mitään vastausta ei tullut mun kysymykseen. Ääliömäistä kysyä, että miksi, mutta ei selvitetä mitä kysyy. 

Vierailija
90/99 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unen : mieheni oli baarissa ja käytti kivellistä etusormisormusta, ihokkiani. Sellaista hänellä ei oikeasti ollut. Kerroin unesta hänelle ja sanoin että tuli tunne että en enää tunne miestäni. Siitä aukesi häneltä padot. Toki käytöksen muutokset olivat olleet jo havaittavissa. Eroa ei tullut, syy lienee ollut ettei meillä ollut avioehtoa.

Miehen on pakko kestää tuollaista latvalahoa juuri sen vuoksi, että ei ole avioehtoa. 

Vierailija
91/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se salarakas. Ihmettelen miksi suhde ei ole paljastunut vai eikö ykkönen vaan halua uskoa vaikka merkit ovat selvät.

Vierailija
92/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se salarakas. Ihmettelen miksi suhde ei ole paljastunut vai eikö ykkönen vaan halua uskoa vaikka merkit ovat selvät.

Vierailija
93/99 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi raskaudestaan iloisesti.

Minulle on tehty vasektomia hänen tietämättään jo ajat sitten.

Minusta on melkein yhtä paha, että ei ole kertonut puolisolleen tällaista oleellista asiaa kuin vasektomia. 

Vierailija
94/99 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä muutama vaihtoehto: 1) pettäjä on patologinen valehtelija ja sumuttaja, joten kumpanilla kestää laitella palaset paikalleen kun kaikki on niin sekavaa. 2) Kulissi romahtaisi, eikä sitä haluta. Arvostaa materiaa ja titteleitä yli kaiken, että voi kertoa kaikille olevansa naimisissa ja pitää niitä hienoja juhlia tuttaville ja tuntea olevansa jotain. 3) Taloudellisesti riippuvainen kumppanista (kts edellinen kohta, sillä vähemmälläkin pärjäisi ja materia ja tittelit eivät ole onnea). 4) Haluaa pitää kulissin lasten vuoksi, eikä ymmärrä, että huonossa liitossa itseasiassa tulee pskoneeksi lasten mielenterveyden.

Ole hyvä!

Nämä perustuu keskusteluihin ja havainnointiin ihmisten kanssa, jotka elävät kulissiliitoissa ja kumppanilla on salasuhde.

Vierailija
95/99 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että lähtee töihin mutta huomasin että mökin avaimet oli viety. Lähdin mökille heti ja pysähdyin vähän matkan päähän ja menin metsää pitkin vakoilemaan ja näin ikkunasta miten mieheni nai jotain naista. Kotona en sanonut mitään vaan otin miehen puhelimen ja katselin viestejä siitä ja näin naisen nimen. Otin naisen numeron mieheni puhelimesta. Myöhemmin valmistelin eroa että lähdin muka käymään ystävän luona ja meninn hotelliin ja lähetin sille naiselle viestin jossa kerroin että sanoo sille miehelleen että sen pitää muuttaa pois asunnostani koska tiedän että se pettää sen naisen kanssa.

Vierailija
96/99 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että lähtee töihin mutta huomasin että mökin avaimet oli viety. Lähdin mökille heti ja pysähdyin vähän matkan päähän ja menin metsää pitkin vakoilemaan ja näin ikkunasta miten mieheni nai jotain naista. Kotona en sanonut mitään vaan otin miehen puhelimen ja katselin viestejä siitä ja näin naisen nimen. Otin naisen numeron mieheni puhelimesta. Myöhemmin valmistelin eroa että lähdin muka käymään ystävän luona ja meninn hotelliin ja lähetin sille naiselle viestin jossa kerroin että sanoo sille miehelleen että sen pitää muuttaa pois asunnostani koska tiedän että se pettää sen naisen kanssa.

Hienosti! Tekisin samoin. En keskustelisi sanaakaan pettäjän kanssa ellei olisi pakko ja olisi selkeät todisteet.

Vierailija
97/99 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä oli poistunut illan tai yön aikana eilen lukemani viesti oululaisesta Ninasta jota Juha pettänyt vuosia. Osuikohan naula arkkuun ja hattu päähän, muita nimi-kaupunki-vihjailuja ei ollut poistettu. Hupsista vaan.

Törmäsin tähän naiseen viikko sitten, ja kertoi alleviivaten, kuinka heillä menee parisuhteessa hyvin. Niin hyvin että.. en osannut sanoa tähän muuta kuin että ookooo. 😳

Vierailija
98/99 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tarinat muuttuivat eri tapahtumista. Kotiin tultuaan oli tosi villinä sängyssä ja täysin estoton, kun muuten seksi ei kiinnostanut yhtään. Aluksi oli tavannut miehiä ja kertoi tapaamistaan miehistä tosi innoissaan, sitten ei ollut miehiä paikallaan ollenkaan, sitten olikin tavannut miehiä näissä tapahtumissa, mutta olivat kovin vähäpätöisiä miehiä, eikä olleet hänen tyyppiään. Tätä oli useamman vuoden ajan. Minä hölmö rakastin vaimoa ja uskoin tarinat. Paljon muutakin vaimo teki. joskus tuli uusia asentoja sänkyyn ja kun kysyin asiallisesti niistä, olin sairaanloisen mustasukkainen. Perinteinen on se että puhelimesta tuli aarre, se oli kokoajan käden lähettyvillä, vessat ajat piteni, työmatkat piteni, puhelin meni suihkuunkin mukaan. Sitten töksäytti vahingossa, että kuinka on ymmärtänyt hiljattain, kuinka voimakas valokuva voi olla. Kun kysyin, miten sen voi ymmärtää, vaimo ei osannut selittää, mutta tajusin, että puhuu eroottisista valokuvista.

Sitten oli selityksiä, kuinka en voi omistaa häntä. ja kuinka en voi sille mitään, jos miehet ihastuu häneen.

Oli löytävinään pitkiä vieraita hiuksia minun vaatteistani. Tätä oli usein, aluksi oli hauska vitsi, mutta muutaman kerran jälkeen ei enää naurattanut.

Vaimoa ei seksi kiinnostanut kanssani ollenkaan moneen vuoteen vaan oli hänen puolestaan pakollista lahnaseksiä. Kun sitten syytin pettämisestä, vaimo kielsi kaiken, mutta sain seuraavan 4 kuukauden aikana enemmän ja parasta seksiä kuin edellisen 7 vuoden aikana.

Sitten löysin vanhasta puhelimesta merkin, että siellä oli ollut Badoo. Senkin vaimo kielsi ja sanoi, ettei tiedä puhelimista yhtään mitään tai mistään sovelluksista mitä siellä on. Tämän jälkeen soitti kaverilleen ja mustamaalasi minut hänelle kuinka olen muuttunut tosi oudoksi ihmiseksi ja kuinka vaimo ei  enää tunnista minua samaksi ihmiseksi, jonka kanssa meni naimisiin. Illalla vaimo muuttui minun pyytämättä tosi halukkaaksi ja Badoon löytämisen ansiosta sain seuraavan viikon aikana joka päivä parasta seksiä ikinä.

Vierailija
99/99 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ilmeisesti tapaillut salarakastaan työaikana pitkään. Tämä tuli lopulta oikeastaan aivan sattumalta ilmi. Työskentelimme silloin miehen kanssa samassa työpaikassa, ja mainitsin palaverissa miehen olevan asiakkaan luona, jolloin työkaveri sanoikin nähneensä miehen auton naapurinsa pihassa. Työkaverimme oli muuttanut tämän salarakkaan naapuriin muutama vuosi aiemmin. Automme oli kuulemma hyvinkin tavallinen näky siinä pihassa, kertoi ajatelleensa että tunnemme hänen naapurinsa hyvinkin, olettaneensa vilpittömästi, että ovat naapurin naisen kanssa sukua.

Illalla kysyin mieheltä, miten asiakkaan luona meni, ja mies vastasi tapansa mukaan, että hyvin. Siinä hetkessä tiesin, että mies tietysti valehtelee. Pyysin nähdä miehen puhelimen, mutta hän ei tähän suostunut. Kerroin mitä olin kuullut, mies yritti viimeiseen asti kiistää, ja keksiä selityksiä. Olikin ollut asiakkaan luona tämän kotona, olivat asiakkaan kanssa ystävystyneet, ja siksi olivat siirtyneet "kotitoimistolle palaveeraamaan". Ei ollut kertonut minulle asiakkaan kotitoimistolle menosta, koska ei nähnyt tarpeelliseksi, ja oli ajatellut, että saattaisin asiaa kummastella. Jep jep. Erohan siitä tuli. Paljastui, että tätä oli kestänyt vuosikausia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä