Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puolisosi salasuhde on paljastunut sinulle?

Vierailija
16.03.2024 |

Mikä herätti epäilyt? Kauanko salasuhde kesti ja lähditkö vai jäitkö suhteeseen?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ilmoitti muuttavansa sinä päivänä muualle. Avioliittoa takana siihen mennessä 30 vuotta. Itse en ollut pettänyt kertaakaan. M 60v

Naisilla on tapana etsiä uusi jo ennen eroa, ettei joudu olemaan hetkeäkään yksin.

Miksi alapeukutettu? näitä tapauksia on tuhansia joka vuosi. Myös monilla palstamammoilla kertomuksista päätellen.

Vierailija
62/99 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ilmoitti muuttavansa sinä päivänä muualle. Avioliittoa takana siihen mennessä 30 vuotta. Itse en ollut pettänyt kertaakaan. M 60v

Naisilla on tapana etsiä uusi jo ennen eroa, ettei joudu olemaan hetkeäkään yksin.

Miksi alapeukutettu? näitä tapauksia on tuhansia joka vuosi. Myös monilla palstamammoilla kertomuksista päätellen.

Varmaan siksi, että tämä taitaa yleisemmin olla miesten ominaisuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoissa reissuhommissa Aasiassa toilaillut duunikaveri jäi kiinni maksullisissa tytöissä seikkailuista. Oli vielä tosi nuoria etsiskelty. Vaimo sitten soitti minulle että siellä äijät pikkutyttöjä paneskelevat. Ja joo, käyn yhä terapiassa 🙄

Rikosilmoitus.

Vierailija
64/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva toinen nainen (tai mies) haluaa pahaa rakastajansa oikealle kumppanille. Niin kurjalta kuin se kuulostaakin, ei sitä toista juurikaan mieti. 

Ei minulla ainakaan ole mitään negatiivista sanottavaa rakastajani vaimosta. Enkä tosiaan halua heidän liittonsa hajoavan, tai vaimon saavan koskaan tietää. Pidämme hetken hauskaa keskenämme ja lopetamme hölmöilyn ennen kuin on liian myöhästä. 

Väärin. Tiedän. 

Olen itsekin joutunut petetyksi ja elämältä putosi tällöin pohja. Nyt teen itse samoin. Miksi? Ihminen on itsekäs olento loppujen lopuksi. 

Vierailija
65/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla sukupuolilla esiintyy tota ominaisuutta. Se on niiden ihmisten ominaisuus jotka ei uskalla olla yksin. Tiedätkö just ne jotka eroaa ja heti on uusi elämän rakkaus rinnalla. Se on joko ollut siinä valmiina odottamassa varalla tai otettu ensimmäinen suunnilleen sopiva vastaantullut.

Vierailija
66/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen selvisi että exällä on uusi nainen. kaveri oli törmännyt niihin raflassa. Varmaan joku 30 v gimuli. Ällöä.

Vierailija
67/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vain olo että nyt on jotain sellaista meneillään mistä minulle ei kerrota. Mies lähti vessaan ja erehdyksessä jätti puhelimen olohuoneen pöydälle. Puhelimen näyttö ei ehtinyt sammua ja lukitus mennä päälle joten nappasin puhelimen ja menin toiseen vessaan lukkojen taakse lukemaan miehen watsappia. Löytyi viestejä toiselta naiselta joka harmitteli miehelleni etten minä tiedä heistä.

Sitten mies tajusikin minun vieneen puhelimen ja raivoissaan meinasi tulla oven lävitse. Paljon en ehtinyt lukemaan joten jäi epäselväksi kauanko suhde oli kestänyt. Lähdin itse tavaroideni kanssa seuraavana päivänä.

No mies tuskin välitti vähääkään kun läksit.  Eihän hän enää sinua rakastanut.  Mies oli helppotunut kun jätit hänet, kun itse ei uskaltanut sitä tehdä, vaikka juuri sitä halusi.

Miksi naiset aina luulevat, et

Salarakasko se siellä luulottelee...

Vierailija
68/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pienisieluisia nössöjä voi olla olemassa.  Jos "Juhan" tai "Minnan" asiat jollain tapaa teille kuuluu niin eikö ole selkärankaa ottaa puhelinta ja soittaa heidän puolisolleen.

Säälittäviä juoruämmiä, vihjaillaan jossain valtakunnallisella keskustelupalstalla ja toivotaan että osuisi joku kohdalle joka tunnistaa🤦

Vierailija
69/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pienisieluisia nössöjä voi olla olemassa.  Jos "Juhan" tai "Minnan" asiat jollain tapaa teille kuuluu niin eikö ole selkärankaa ottaa puhelinta ja soittaa heidän puolisolleen.

Säälittäviä juoruämmiä, vihjaillaan jossain valtakunnallisella keskustelupalstalla ja toivotaan että osuisi joku kohdalle joka tunnistaa🤦

Voit olla varma että kerrotaan 😃

Vierailija
70/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minun mieheni jäi vuosia sitten kumppanilleen  tahallaan kiinni juurikin näpyttämällä viestiä avoimesti vieressä,  koska halusi saada erokeskustelun sillä tavalla liikkeelle, ettei siitä enää peruuteta takaisin vaikka kuinka kävisi toista surku. Monta aiempaa eroyritystä oli päättynyt myöntymiseen että No yritetään vielä. Eli se narahtaja ei välttämättä ole huolimaton tai tyhmä, vaan saattaa olla väsynyt ja neuvoton. 

Vierailija
71/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aina justiin syönyt... muija omisti gillin😁

Vierailija
72/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣 anteeksi mut tää naurattaa!!! 

Vierailija
73/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣 anteeksi mut tää naurattaa!!! 

Jep apuaa 😂😂😂

Vierailija
74/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista seurata keskustelua näin toisena naisena. Mulla on ollut reilun 9 kuukauden ajan suhde varattuun vanhempaan mieheen. Tapaamme yleensä miehen luona koska mun kanssa asuu aikuinen lapsi. Miehen puoliso töiden vuoksi viikot toisella paikkakunnalla eli siksi helppo tavata miehen luona. Viimeksi toki tapasimme miehen mökillä ja seksin lisäksi saunoimme. Joitakin kertoja olemme tavanneet mun luona.

Kiinni emme todellakaan halua jäädä ja suhde pyritään pitämään visusti salassa. Mies esim. poistaa whatsappista meidän viestit aina ku puolisonsa on tulossa kotiin. Mä olen tarkkana ettei mun koruja vain tipu miehen luo enkä käytä mitään hajusteita kun menen miehen luo. Mun pitkät hiukset toki riski koska on paljon pidemmät kuin miehen puolison hiukset ja ihan eri väriset. 

Vierailija
75/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja mitäs jos nimet ja asuinpaikka osuu yksiin mutta ihan eri ihmisistä kyse! Siinä sitten toinen järkyttyy ja loukkaantuu ja toinen yrittää vakuutella että ei ole pettäjä. Mitä jos perhe hajoaa/parisuhde päättyy ilman todellista syytä mutta luottamus on mennyt ja epäily syntynyt niin ettei voi jatkaa.

Vierailija
76/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista seurata keskustelua näin toisena naisena. Mulla on ollut reilun 9 kuukauden ajan suhde varattuun vanhempaan mieheen. Tapaamme yleensä miehen luona koska mun kanssa asuu aikuinen lapsi. Miehen puoliso töiden vuoksi viikot toisella paikkakunnalla eli siksi helppo tavata miehen luona. Viimeksi toki tapasimme miehen mökillä ja seksin lisäksi saunoimme. Joitakin kertoja olemme tavanneet mun luona.

Kiinni emme todellakaan halua jäädä ja suhde pyritään pitämään visusti salassa. Mies esim. poistaa whatsappista meidän viestit aina ku puolisonsa on tulossa kotiin. Mä olen tarkkana ettei mun koruja vain tipu miehen luo enkä käytä mitään hajusteita kun menen miehen luo. Mun pitkät hiukset toki riski koska on paljon pidemmät kuin miehen puolison hiukset ja ihan eri väriset. 

Miksi?

Vierailija
77/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi raskaudestaan iloisesti.

Minulle on tehty vasektomia hänen tietämättään jo ajat sitten.

Vierailija
78/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se olisi kun ero tulee miehelle aina yllätyksenä.

Vierailija
79/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Mitä miksi?

Vierailija
80/99 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se olisi kun ero tulee miehelle aina yllätyksenä.

No eihän ole kaikille miehille yllätys vaan eroa haluava voi olla mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi