Miten puolisosi salasuhde on paljastunut sinulle?
Mikä herätti epäilyt? Kauanko salasuhde kesti ja lähditkö vai jäitkö suhteeseen?
Kommentit (99)
Klassinen lähti treeneihin, treenikamat kuivina laukussa jälkeenpäin. Suosittelen tsekkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vain olo että nyt on jotain sellaista meneillään mistä minulle ei kerrota. Mies lähti vessaan ja erehdyksessä jätti puhelimen olohuoneen pöydälle. Puhelimen näyttö ei ehtinyt sammua ja lukitus mennä päälle joten nappasin puhelimen ja menin toiseen vessaan lukkojen taakse lukemaan miehen watsappia. Löytyi viestejä toiselta naiselta joka harmitteli miehelleni etten minä tiedä heistä.
Sitten mies tajusikin minun vieneen puhelimen ja raivoissaan meinasi tulla oven lävitse. Paljon en ehtinyt lukemaan joten jäi epäselväksi kauanko suhde oli kestänyt. Lähdin itse tavaroideni kanssa seuraavana päivänä.
Hienosti toimittu.
Vierailija kirjoitti:
Samoissa reissuhommissa Aasiassa toilaillut duunikaveri jäi kiinni maksullisissa tytöissä seikkailuista. Oli vielä tosi nuoria etsiskelty. Vaimo sitten soitti minulle että siellä äijät pikkutyttöjä paneskelevat. Ja joo, käyn yhä terapiassa 🙄
Kaikkea sitä saatana leipä elättää.
No ihan paljastui käytänmössä. Pikkuhiljaa rupesin ihmettelemään miehen intoa käydä usen parturissa.
Osteli uusia alushousuja. Ja erilaista partavettä.
Tottahan nuo alitajunnassa hoksasin, mutta kiireisessä työ-ja perhe- elämässä, ne jäivät kuitenkin taustalle.
Ylimääräisiä iltamenojakin miehelle tuli. Mökki vkonloppuja kavereiden kanssa.
Elin siis laput silmillä, vakka alitajunnassa kaiken huomasin.
Selvittely tuli, kun työkaveri kysyi jotain naisesta jonka kanssa oli mieheni nähnyt. Kysyi onko miehen sisar meilä vieraana.
Silloin kaikki sammui. Minä puupökkelö. Minä tyhmistä tyhmin. Ja jokainen petetyksi tullut, käsittää mitä tarkoitan.
Olin elänyt työlle ja perheelle. Ja sulkenut silmät parisuhteeltamme. Olettanut että mies elää samoin.
Lopulta erosimme. Sovussa sittenkin. Mies aloitti uuden elämän tuon naisen kanssa.
Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot. Kirjoitin miehen vaimolle, että miehensä pettää, on pettänyt kymmeniä vuosia.
Olitko se toinen nainen?
Valitettavasti olin. Klassinen tapaus: mies kertoi eronneensa vuosia aikaisemmin. Hän oli loppujen lopuksi varmaan lähellä psykopaattia. Valehteli paljon, ei tuntenut syyllisyyttä, ei katumusta, pinnallinen. Esim. kun sitten tajusin, että hän olikin naimisissa, niin ei hän ollut yhtään pahoillaan, että oli huijannut minuakin. Sanoi vain, että kun on vaimon kanssa mennyt viime aikoina huonosti, niin halusi etsiä muuta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ot. Kirjoitin miehen vaimolle, että miehensä pettää, on pettänyt kymmeniä vuosia.
TÄMÄ! Tämä on nykyaikaa kun on nk vapaat suhteet jossa sukupuolielimet tulevat kosketuksiin toistensa kanssa ja niistä saattaa raskautua jos kierrukka tai pillerit pettää... tietysti miehelle se on niin yksinkertainen juttu että hän ottaa puhelinkirjan esille älykkäässä puhelimessaan ja soitaa jollekin kolmannelle pyörälle tyydyttääkseen seksitarpeensa kun se on niin ongelmallinen juttu jo raskaaksi tulleen naisen kanssa. Sitten tietysti se että pettäminen alkaa yläpäästä (ei alapäästä jos joku sattuisi luulemaan) ja tämä johtuu siitä Jumala luonut miehen ja naisen toisilleen kumppaneiksi eikä pelkästään (miehen ja kevytkenkäisten) tarpeiden ja himojen tyydyttämistä varten... Tilanteesta tulee ongelmallinen jos monta pariolentoa sitten päässä ja mukana seksiakteissa... ajattelee toista ja käyttää toista = Huoh mitä pettämistä... jos kyse että mies pettää - kun on tämmöinen vapaa suhde - niin tietysti naisten täytyy kommunikoida tai jotenkin viestittää... eipä siinä muu auta kun ottaa luuri käteen tai kirjoittaa jotain kirjeitä, jotta saisi jotain tolkkua tämmöseen soppaan ja oopperasoopaan... Mutta tämmöset tarinat kuuluvat siihen uuteen kässäriin nimellä 'Suomen kauniit ja rohkeat' jotka uskaltaa tulla palstalle kertomaan jotakin todellisesta ja oikeasta elämästä...
Vierailija kirjoitti:
Tuli vain olo että nyt on jotain sellaista meneillään mistä minulle ei kerrota. Mies lähti vessaan ja erehdyksessä jätti puhelimen olohuoneen pöydälle. Puhelimen näyttö ei ehtinyt sammua ja lukitus mennä päälle joten nappasin puhelimen ja menin toiseen vessaan lukkojen taakse lukemaan miehen watsappia. Löytyi viestejä toiselta naiselta joka harmitteli miehelleni etten minä tiedä heistä.
Sitten mies tajusikin minun vieneen puhelimen ja raivoissaan meinasi tulla oven lävitse. Paljon en ehtinyt lukemaan joten jäi epäselväksi kauanko suhde oli kestänyt. Lähdin itse tavaroideni kanssa seuraavana päivänä.
No mies tuskin välitti vähääkään kun läksit. Eihän hän enää sinua rakastanut. Mies oli helppotunut kun jätit hänet, kun itse ei uskaltanut sitä tehdä, vaikka juuri sitä halusi.
Miksi naiset aina luulevat, että heidän lähtönsä liitosta / suhteesta, surettaa miestä. Ja että miehet ikävöivät heitä takaisin.
Toiseen rakastanut mies, välittää ja ikävöi vain sitä uutta rakastaan.
Se sai Gambiasta sukupuolitaudin.
1 jäi kiinni, kun joku tuli baarin vessassa sanomaan. Oltiin just muuttamassa yhteen, oltiin n 19 vuotiaita. Oltiin kummatkin pikkupäissään ja sanoin arvaa mitä kuulin. Naamasta näkyi totuus. Lähdin samantien mun vanhemmille ja se oli siinä.
Seuraava ei nyt jäänyt kiinni, mutta halusi eron ja hetken päästä lapsille esiteltiin seuraava, nyt myös ex vaimo.
Oltiin oltu yhdessä parikymmentä vuotta, ja kyllä toinen oli sinä aikana tullut niin tutuksi, että huomasin milloin valehteli. Baari-illat venyivät aamuun saakka ja kotiin palattiin vieraalta parfyymiltä lemuten, puhelin kasvoi kiinni käteen ja puoliso alkoi satsata ulkonäköönsä ihan eri tavalla kuin ennen.
Annoin puolison kärvistellä tilanteessa muutaman kuukauden, jotta sain omat ajatukseni selviksi. Sitten nostin kissan pöydälle ja kysyin, kuka se toinen nainen on. Asuimme vielä pari kuukautta samassa kämpässä, kunnes löysin sopivan asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mies tuskin välitti vähääkään kun läksit. Eihän hän enää sinua rakastanut. Mies oli helppotunut kun jätit hänet, kun itse ei uskaltanut sitä tehdä, vaikka juuri sitä halusi.
Miksi naiset aina luulevat, et
Aika saamatonta nössöilyä jos et uskalla erota. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko se toinen nainen?
Valitettavasti olin. Klassinen tapaus: mies kertoi eronneensa vuosia aikaisemmin. Hän oli loppujen lopuksi varmaan lähellä psykopaattia. Valehteli paljon, ei tuntenut syyllisyyttä, ei katumusta, pinnallinen. Esim. kun sitten tajusin, että hän olikin naimisissa, niin ei hän ollut yhtään pahoillaan, että oli huijannut minuakin. Sanoi vain, että kun on vaimon kanssa mennyt viime aikoina huonosti, niin halusi etsiä muuta seuraa.
Hmm onkohan sama tapaus joka itsellä tuli vastaan. 🧐 Paljastui ettei ole edes aikeita erota, täys patologinen valehtelija. Oulusta, etunimi alkaa J:llä. Nykyään vaimonsa kanssa samassa työpaikassa, vaimo seurasi miestä samaan paikkaan töihin, ilmeisesti tietää miehensä vinkeistä, mutta haluaa pysyä suhteessa ja koittaa kaikin keinoin saada miehen aisoihin. Ei käy kateeksi, onneksi itse pääsin eroon.
Täällä on hyviä listoja merkeistä. Jos epäilyttää, kannattaa pitää silmät auki ja katsoa vähän tarkemmin, se on kyllä nähtävissä, yleensä jos jotain on, useammat merkit kyllä täytyy. Esim treenien ja työn käyttäminen tekosyynä on aika yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Samoissa reissuhommissa Aasiassa toilaillut duunikaveri jäi kiinni maksullisissa tytöissä seikkailuista. Oli vielä tosi nuoria etsiskelty. Vaimo sitten soitti minulle että siellä äijät pikkutyttöjä paneskelevat. Ja joo, käyn yhä terapiassa 🙄
Hyi! Oliko länsirannikolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko se toinen nainen?
Hmm onkohan sama tapaus joka itsellä tuli vastaan. 🧐 Paljastui ettei ole edes aikeita erota, täys patologinen valehtelija. Oulusta, etunimi alkaa J:llä. Nykyään vaimonsa kanssa samassa työpai
Minun tapaus Tre la-su/Hki ma-pe
Vierailija kirjoitti:
Ratsasin puhelimen. Ihmettelin kun oli yhtäkkiä alkanut kuskaamaan puhelinta kaikkialle mukanaan. Suihkuunkin. Kun kerran unohti sen pöydälle, vilkaisin.
Whatsappissa ei näkynyt mitään, mutta puheluhistoria oli sitäkin mielenkiintoisempi. Kolmen kuukauden ajan oli jatkuvasti ollut yhteydessä toiseen naiseen.
Miten tyhmiä voi olla? Ilmeisesti halusi jäädä kiinni.
Viestit, puhelut, sähköpostin yms kaikki pystyy poistamaan heti. Ei tarvita 2. puhelinta tai simmiä edes...
En petä mutta nämä em on ihan perustoimintoja
Vierailija kirjoitti:
Klassinen lähti treeneihin, treenikamat kuivina laukussa jälkeenpäin. Suosittelen tsekkaamaan.
Amatööri jää näin kiinni. Kokenut huljuuttaa salivaatteita ja pyyhettä vedessä treffikumppanin vessassa.
Miten te jotka ratsaatte puhelimen, teette sen kun on ties mitkä tunnukset ja lukitukset olleet jo kauan. Eihän niihin pääse kun ei tiedä koodia. Tai jos kasvotunnistus niin miten?
Kaverin mies kärysi kun kaveri löysi korvakorun auton lattialta. Yritti että jos se on tyttären kaverin. Ei ollut. Edes matkustanut kyseisessä autossa.
Vierailija kirjoitti:
Puolisolla voi myös olla muita appeja yhteydenpitoon. Appin voi välillä poistaa (jos on riski että puhelinta ratsataan) mutta tili ja keskustelut säilyvät.
Mikset vain eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset aina luulevat, et
No johan on kummallista ettei se mies sitten osaa itse ottaa sitä eroa?
Olen myös paljastamassa kahta pettäjää. Toisen vaimon koko nimi ei ole vielä tiedossa. Jahka selviää laittelen viestiä. Päätin viimeisimmän ukkomieheksi paljastuneen niljakkeen jälkeen, että käräytän jokaisen.