Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kajaani asuinpaikkana

Vierailija
16.03.2024 |

Olisi työpaikka sieltä tarjolla ja pitäisi päättää otanko vastaan.

Vaikuttaa tosi pieneltä paikalta varsinkin kun pääkaupunkiseudulla koko elämäni asunut.

Toisaalta, olisi kuitenkin sen kokoinen että peruspalvelut luulisi löytyvän, ei aivan tuppukylä ja ei varmaan tarvitse ruuhkista kärsiä ja välimatkatkin lyhyemmät?

Itse asuinpaikalta luontoa ja liikuntamahdollisuuksia arvostan, baareissa käyminen tai "meno ja vilske" ei kiinnosta. Onko nätti luonto, luontopolkuja tms. , entä millaiset ladut ja kuntoradat on, onko laavuja tms? Millaisia ihmiset on, ja miten suhtautuvat muualta muuttaneisiin? Onko rauhallista ja turvallista?

Mitkä on hyviä alueita ja mitkä huonoja? Lyhyt "läpileikkaus" eri asuinalueista olisi kiva kuulla

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kajaanin huonoimmatkaan alueet mitään verrattuna isoimpien kaupunkien huonoihin alueisiin?

Ei nyt sentään. Amisnuoret vain ajelevat bemareilla ja juovat kaljaa. Mitään Itäkeskuksen meininkiä ei ole.

Vierailija
22/25 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä asuinpaikaltaan arvostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan asuisi mielummin jossain Kajaanissa kuin Stadissa 😂

Vierailija
24/25 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi muutti pk-seudulta Kajaaniin opiskelemaan. Toki opiskelijayhteisö voi olla eri kuin normaaliväestö, mutta minusta siellä tuntuu olevan hyvä yhteishenki, aivan mahtava meininki. Itse olen käynyt siellä nyt pari kertaa ja seurannut myös Kajaanin tapahtumia paikallisesta FB ryhmästä. Murre voi tuntua, hmm oudolle ainakin alkuun. Revontulia tuntuu olevan usein.

Huumeongelma oli tässä ketjussa mainittu muutamaankin kertaan. Sen tarkemmin en tiedä mutta lapselle on tultu myymään huumeita Kajaanissa mutta ei koskaan pk-seudulla.

Jos minun pitäisnyt muuttaa Kajaaniin lähtisin oikein mielelläni.

Vierailija
25/25 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi