Onko kukaan mielenterveysongelmainen löytänyt kumppania tinderistä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkostyypin bipon kanssa muutaman kuukauden seukanneena: ei enää koskaan, kiitos! Henkilön mielestä toimivasta lääkityksestä huolimatta daamilla oli aivan liian ailahteleva mieliala, joten oikeasti näiden ihmisten kannattaisi kyllä olla yksin. Mutta hypomaniassaan sai minutkin hurmattua ja "rakkauspommitettua", joten halusin katsoa kortin loppuun saakka, enkä heti luovuttaa.
Mutta nyt tiedän jatkossa kiertää kaukaa..
Tämä! Mulla kanssa kokemusta seurustelusta kaksisuuntaisen naisen kanssa. En enää koskaan lähde vastaavaan suhteeseen, mistään hinnasta.
Ne yölliset, loputtomat tappelut täysin merkityksettömistä asioista, tavaroiden rikkominen ja heittely, vainoharhaisuus, mustasukkaisuus..se suhde oli aivan helvettiä.
M35
Sillä naisella oli varmaan heti jono miehiä oven takana. Miehet rakastaa tuollaisia kiihkeitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkostyypin bipon kanssa muutaman kuukauden seukanneena: ei enää koskaan, kiitos! Henkilön mielestä toimivasta lääkityksestä huolimatta daamilla oli aivan liian ailahteleva mieliala, joten oikeasti näiden ihmisten kannattaisi kyllä olla yksin. Mutta hypomaniassaan sai minutkin hurmattua ja "rakkauspommitettua", joten halusin katsoa kortin loppuun saakka, enkä heti luovuttaa.
Mutta nyt tiedän jatkossa kiertää kaukaa..
Tämä! Mulla kanssa kokemusta seurustelusta kaksisuuntaisen naisen kanssa. En enää koskaan lähde vastaavaan suhteeseen, mistään hinnasta.
Ne yölliset, loputtomat tappelut täysin merkityksettömistä asioista, tavaroiden rikkominen ja heittely, vainoharhaisuus, mustasukkaisuus..se suhde oli aivan helvettiä.
M35
Sillä naisella oli varmaan heti jono miehiä oven
Hänellä on ollut läjä kumppaneita minun jälkeeni. En ole stalkannut, mutta meillä on yhteistä tuttavapiiriä, joka silloin tällöin kertoilee kyseisen daamin edesottamuksista.
Hän on kaunis, jonka vuoksi hänellä ei ole mitään ongelmia saada kumppaneita. Jos mies tai nainen on riittävän hyvännäköinen, hän voi olla kuinka mielisairas tahansa ja silti halukkaita naisia tai miehiä tulee aina olemaan jonoksi asti.
Siksi minäkin siedin tämän naisen sekoilua niin pitkään. Hän vaan on niin seksikäs.
On varmasti, koska tuntuu, että siellä ei muita ihmisiä olekaan kuin mielenterveyspotilaita. Ainakin miehillä tuntuu olevan ongelmaa jos toistakin pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti, koska tuntuu, että siellä ei muita ihmisiä olekaan kuin mielenterveyspotilaita. Ainakin miehillä tuntuu olevan ongelmaa jos toistakin pään sisällä.
Näin tinderiä käyttävänä miehenä voin sanoa, että ei se tilanne yhtään sen parempi ole naistenkaan suhteen :D :D
Naisten käytös on välillä erittäin sekavaa ja epästabiilia jo siinä viestittelyvaiheessakin, ja viimeiset kolme naista jotka olen tinderin kautta tavannut, kertoivat jokainen olevansa mielialalääkityksellä. Yksi heistä oli niin mömmöissä, että sen näki jo selvästi käytöksestä ja puheesta.
" Hänellä on ollut läjä kumppaneita minun jälkeeni. En ole stalkannut, mutta meillä on yhteistä tuttavapiiriä, joka silloin tällöin kertoilee kyseisen daamin edesottamuksista.
Hän on kaunis, jonka vuoksi hänellä ei ole mitään ongelmia saada kumppaneita. Jos mies tai nainen on riittävän hyvännäköinen, hän voi olla kuinka mielisairas tahansa ja silti halukkaita naisia tai miehiä tulee aina olemaan jonoksi asti.
Siksi minäkin siedin tämän naisen sekoilua niin pitkään. Hän vaan on niin seksikäs. "
En yllättynyt yhtään. Tyhmemmille miehille millään muulla ei ole väliä kuin ulkonäöllä.
En ole löytänyt, kymmeniä treffejä mutta kukaan ei ole ollut kiinnostunut musta. Mulla bipo ja ahdistuneisuutta.
No ainakin suurin osa naisista, ei haittaa pimpelipommit menoa.
Ilmoitatko jos siinä edustavan kuvasi ohessa olevasi mielenterveyspotilas? Jos oikeasti olet sitä niin ihmettelen, mistä sinulla riittää intoa hakea parisuhdetta.
Onko tinderissä muita kun mt potilaita?
emmä mut baarist löysin kakskyt vuotta jo oltu
M35