Onko kukaan mielenterveysongelmainen löytänyt kumppania tinderistä?
Kommentit (31)
Riippuu siitä, millaisia mielenterveysongelmia on. Ja sukupuolesta.
Miehelle itsevarmuuden puutteeseen johtavat mt-ongelmat ovat kuolinisku. Väkivaltaisuus, maanis-depressiivisyys, tms ei ole este ollenkaan. Narsismi ja psykopatia toki vain auttavat kumppanin löytämisessä.
Mielenterveys ongelmaiset pitäis pakottaa kertomaan se julkisesti varsinkin tinderissä kun onhan se pelkkää ajan ja rahan tuhlausta kun nainen paljastuu mielenterveys potilaaksi
Kyllä mielenterveys pitää olla kondiksessa, jos haluaa toimivaa parisuhdetta.
Onko siellä muita kuin MT-ongelmaisia.
Mulla on skitsoaffektiivinen ja löysin kumppanini Facebook-datingistä. Olen ihan normaalin ulosannin oloinen ja näköinen ja vietän ihan normaalia arkea. Muut ominaisuuteni olivat ne mitkä enemmän vaikutti kumppanin "saamiseen".
Hämmästyn, jos ei ole. Kun eihän siellä muita olekaan, niin hassua, jos heistä kukaan ei pariutuisi.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveys ongelmaiset pitäis pakottaa kertomaan se julkisesti varsinkin tinderissä kun onhan se pelkkää ajan ja rahan tuhlausta kun nainen paljastuu mielenterveys potilaaksi
Niin lisäyksenä, itsehän olen skitsofreenikko ja kärsin maniasta
Itse en halua nukkua öitäni toinen silmä auki peläten, että moran terän välähdys yössä on viimeinen asia minkä näen.
Kakkostyypin bipon kanssa muutaman kuukauden seukanneena: ei enää koskaan, kiitos! Henkilön mielestä toimivasta lääkityksestä huolimatta daamilla oli aivan liian ailahteleva mieliala, joten oikeasti näiden ihmisten kannattaisi kyllä olla yksin. Mutta hypomaniassaan sai minutkin hurmattua ja "rakkauspommitettua", joten halusin katsoa kortin loppuun saakka, enkä heti luovuttaa.
Mutta nyt tiedän jatkossa kiertää kaukaa..
Vierailija kirjoitti:
Kakkostyypin bipon kanssa muutaman kuukauden seukanneena: ei enää koskaan, kiitos! Henkilön mielestä toimivasta lääkityksestä huolimatta daamilla oli aivan liian ailahteleva mieliala, joten oikeasti näiden ihmisten kannattaisi kyllä olla yksin. Mutta hypomaniassaan sai minutkin hurmattua ja "rakkauspommitettua", joten halusin katsoa kortin loppuun saakka, enkä heti luovuttaa.
Mutta nyt tiedän jatkossa kiertää kaukaa..
Mulla oli samanlainen mies. Ei ole enää...
Kaikki mielenvikaiset miehet kelpaa naisille joten ovat löytäneet kumppanin.
Kiltit ja kunnolliset miehet ei löydä kumppania koska ne ei kelpaa naisille.
Ei voi yleistää, mielenterveysongelmia on niin erilaisia ja eri vaikeusasteita. Samoin ihmisten sietokyky kumppanin mielenterveysongelmille vaihtelee suuresti. Kyllähän monet mielenterveysongelmista kärsivät seurustelevat, eivätkä mielenterveysongelmat välttämättä estä hyvää parisuhdetta.
Toivottavasti kukaan mielentervysongelmainen ei mene pariutumaan sitten että peittelee omia ongelmiaan ja ei kerro rehellisesti tilanteestaan. Itselleni kävi näin ja nykyään pysyn erossa kaikista ongelmatapauksista, vaikkei olisi edes kyse parisuhteista.
Eihän siellä ole muita. Jos pää on kunnossa ei se kestä tinderiä kovinkaan kauaa.
Kukaan järkevä ei seukkaa mielenterveysongelmaisten kanssa
Up