Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista vapaaehtoistyötä teette? Entä hyväntekeväisyys?

Vierailija
16.03.2024 |

Itse teen vapaaehtoistyötä SPR:ssä. Lahjoituksia lähtee mm Pelastakaa lapsille ja Amnestylle.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junnufutiskoutsausta 2-3 krt viikossa. Eikä sakissa ole omaa junnua mukana, joskin pelaa seuran edustuksessa. Seura on hyvin asiansa hoitava ja katson että olen jollain tavalla velkaa heille siitä, että mahdollistivat oman junnun tekemiset.

Vierailija
2/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mikään hyväntekijä! Olen pyrkyri-yrittäjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä nykyään teen on vapaaehtoistyötä. Mistään ei makseta.

Vierailija
4/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen vapaaehtoisesti puutteessa olevia naisia.

Vierailija
5/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
6/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole mikään hyväntekijä! Olen pyrkyri-yrittäjä!

Yrittäjällä vasta onkin mahdollisuuksia tehdä kumpaakin!

Vierailija
7/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin sijaiskotina kotia etsiville kissoille

Vierailija
8/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtokaupan kautta. Rahaa ei tarvitse välttämättä käyttää.

Z2

Vierailija
9/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen vapaaehtoistyötä vain siten että makselen veroja. Tienaan bruttona 3500e/kk ja suomessa kokonaisveroaste on keskimäärin karvan alle 50% eli maksan kuukaudessa veroja noin 1500e-1800e.

Auton kun tankkaan niin siitä menee veroja tosi paljon ja asumisesta myös veroja menee paljon. 

Ansiotuloverotus on noin 1000e/kk, alvit,autoilu ja sähkö taasen sen 500e-800e kuukaudessa.

Vierailija
10/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtokaupan kautta. Rahaa ei tarvitse välttämättä käyttää.

Z2

Miten tämä onnistuu?

Ap

Vierailija
11/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen vapaaehtoistyötä vain siten että makselen veroja. Tienaan bruttona 3500e/kk ja suomessa kokonaisveroaste on keskimäärin karvan alle 50% eli maksan kuukaudessa veroja noin 1500e-1800e.

Auton kun tankkaan niin siitä menee veroja tosi paljon ja asumisesta myös veroja menee paljon. 

Ansiotuloverotus on noin 1000e/kk, alvit,autoilu ja sähkö taasen sen 500e-800e kuukaudessa.

Tjaa, itse tienaan noin 40 000 vuodessa, mutta en koe veronmaksajana olevani mikään hyväntekijä. Taidan maksaa vain omat kuluneet, jos niitäkään.

Ap

Vierailija
12/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan vpk:ta. Käytännössä lähden siis kotoa vaikka keskellä yötä jos tulee ensivaste- tai palohälytys ja täysin palkatta. Lisäksi koulutan samassa harrastuksessa nuoria, siitäkään ei mitään palkkaa saa. Rakkaudesta lajiin.

Rahaa en lahjoita isoille toimijoille. Paikallisella tasolla olen lahjoittanut esim. spr:lle ja mll:lle. 

Vierailija
13/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan vapaaehtoisena. Olen joskus vienyt romanikerjäläisen syömään. Auttaminen on enimmäkseen kivaa. 

Vierailija
14/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan rahaa mielekkääksi kokemiini hyväntekeväisyyskohteisiin niin Suomessa kuin Ukrainassa.

Vierailija
15/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, itse tienaan noin 40 000 vuodessa, mutta en koe veronmaksajana olevani mikään hyväntekijä. Taidan maksaa vain omat kuluneet, jos niitäkään.

Ap

Jos tienaat noin 40 000e vuodessa niin makselet veroja vuodessa noin 20 000e. 

Mitä kuluja sinä makselet? 10 vuoden aikana maksat veroja sen 200 000e jos tulosi pysyy suht samana.

Vierailija
16/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos tienaat noin 40 000e vuodessa niin makselet veroja vuodessa noin 20 000e. 

Mitä kuluja sinä makselet? 10 vuoden aikana maksat veroja sen 200 000e jos tulosi pysyy suht samana.

Enköhän maksa terveydenhuollostani, takautuvasti koulutuksesta, tulevasta eläkkeestä,  infrasta jne.  Ap

Vierailija
17/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen hoitoalalla se riittää minulle.

Vierailija
18/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan vpk:ta. Käytännössä lähden siis kotoa vaikka keskellä yötä jos tulee ensivaste- tai palohälytys ja täysin palkatta. Lisäksi koulutan samassa harrastuksessa nuoria, siitäkään ei mitään palkkaa saa. Rakkaudesta lajiin.

Rahaa en lahjoita isoille toimijoille. Paikallisella tasolla olen lahjoittanut esim. spr:lle ja mll:lle. 

VPK toiminta on tärkeää ja siksi erittäin kannatettavaa vapaaehtoistyötä. Hyvä sinä ja muutkin vpk:laiset

Mutta hittoakos sinä rahojasi SPR:lle lahjoitat? Haluatko todella tukea heidän hyysäystoimintaansa? Rahathan nimittäin ohjautuvat aivan muualle kuin hädänalaisten suomalaisten auttamiseen.

Vuoden 2015 jälkeen en ole antanut SPR:lle lanttiakaan, enkä myöskään tule koskaan enää antamaan. Sama koskee evankelisluterilaista kirkkoa.

Olisi silkkaa hulluutta tukea yhteisöjä, jotka toimivat minulle rakkaiden arvojen, ja samalla minua, vastaisesti.

Vierailija
19/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen hoitoalalla se riittää minulle.

Ymmärrä. Teet arvokasta työtä!

Ap

Vierailija
20/59 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitettu työssäkäyville. Joten itse en tee mitään vapaaehtoistyötä, koska se siitä saattaa paukahtaa työttömyysturvaan maksueste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän