Mies huutaa kaikesta
Tein aamulla kolme virhettä. Sanoin että missä tiskirätti kun olisin pyyhkinyt pöydän. Toiseksi pyysin lasta siivoamaan eilisen askartelun jälkensä. Kolmanneksi pyysin miestä laittamaan roskiin löytämänsä tyhjän karkkipussin. No alkoi huutamaan minulle että puutun kaikkeen ja oon koko ajan sanomassa kaikesta. Siis alkoi huutamaan. Oon niin väsynyt tähän paskaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies kilahtaa ihan pienestä, väittää että kieroilen ja papatan, ja mukamas tietää mitä ajattelen. Sillä taitaa olla vaihdevuodet? Tekisi mieli ladata turpaan, mutta kattellaan.
Testosteroni. Miesten vaihdevuosista puhutaan ihan liian vähän.
Sehän veisi pohjan naisten uhriasemalta, jos tästä alettaisiin puhumaan.
Kyllähän tuosta puhutaan ihan telkkarin mainoksia myöten. Joku reipas mies voisi vaikka aloittaa aiheesta oman ketjun.
Naisten ongelmat on yhteiskunnallisia ongelmia, miesten ongelmat miesten.
No sitä suuremmalla syyllä voitte aloittaa keskustelun aiheesta. Ihan tällä palstalla ja sitten vaikka jonkun miesjärjestön kautta. Miesjärjestö voi järjestää vaikka ison valtakunnallisen tapahtuman aiheen tiimoilta ja kutsua sinne päättäjiä, lääkäreitä, sosiologeja ja lääketehtaan edustajia keskustelemaan aiheesta. Tapahtuma tietenkin televisioidaan. Kuka ottaa homman hoitaakseen?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä käskytystä teillä, ei ihme että kilahtaa. Anna toisenkin huilia välillä kotonaan. Miksi et itse vienyt karkkipussia roskiin vaan käskytit miestä?
Saatana, se on KÄSKIT, ei käskytit.
Mieshän sen karkkipussin löysi.
Toisekseen, eikö ole normaalia pyytää lasta siivoamaan sotkunsa?
Kolmas: kysyi missä tiskirätti kun olisi ITSE pyyhkinyt pöydän. Ei siis käskytystä ollenkaan.
Itse ainakin olen aamulla huono kuuntelemaan tiukkaa sanaa kun ajatukset eivät ole heti kasassa ja tarvin aikaa heräämiseen ja pieneen lepohetken ennenkuin alan arjen askareisiin.
Jokin miestäsi taitaa stressata, puhukaa siitä rauhassa, jokin juurisyy sille on.
Ja olut on jostain syystä sellaista ihmejuomaa et nostaa yleistä stressitasoa vaikka näennäisesti laskee sitä alkuillasta. Huomasin vasta kun jätin kokonaan pois.
Kieltämättä joillakin naisilla on tapana vahtia muita perheenjäseniä kuin poliisi. Roska siellä ja roska täällä, korjaa heti pois. Vika on naisessa. Mies ei kestä, vaan pimahtaa.
Huutaminen on tosi ikävää. Se on henkistä alistamista, yliotetta ja aggression purkamista. Olen itse ollut kohteena ja seurannut monen naisen tarinat huutamisen kohteena olemisesta. Jotkut naiset jaksavat sietää sitä. Toiset masentuvat ja jos on vähänkään alttiutta alkon käyttöön, niin alkaa juomaan tai alkaa napostelu ja lihoo, kun ei kestä äijän huutamista. Yhdessä tapauksessa nainen on kestänyt huutamista yli 15 v., mutta hinta on ollut kova. Kovaa vääntöä on käyty. On parempia aikoja, joiden avulla on jaksettu. Sitten on ääritapauksia, joissa huutaminen on johtanut fyysiseen väkivaltaan. Sillä ei ole merkitystä, onko miehellä rahaa vai ei. Kaikkien tuntemieni taustalla on tunnekylmä ilmapiiri lapsuudessa. Jokin asia on vinoutunut.
On aika mukavaa asua itsekseen ja lapsemmekin ovat jo aikuisia. Niilläkin menee hyvin. Kukaan ei enää määrää, mihin hyllylle laitan kahvikuppini.
Voin myös päättää omista asioistani ja siitäkin, että mitä voin ostaa. Voin vaikka tilata verkkokaupasta nätin koltun, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies kilahtaa ihan pienestä, väittää että kieroilen ja papatan, ja mukamas tietää mitä ajattelen. Sillä taitaa olla vaihdevuodet? Tekisi mieli ladata turpaan, mutta kattellaan.
Testosteroni. Miesten vaihdevuosista puhutaan ihan liian vähän.
Sehän veisi pohjan naisten uhriasemalta, jos tästä alettaisiin puhumaan.
Ja kukas sua on satuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on huutolais poika,sano että seuraava yhdyntä on 2040,jos et lopeta möykkäämistä.Luultavasti menee vieraisiin,mutta parempi niin kuin palosireeninä oleminen.
Luulen että miehellä ei ole testoa kun noin huutaa. Eli todennäköisesti isomahainen pienipilinen ei miehekäs mies.
Miehekäs mies antaa turvaa ja hellyyttä naiselle 😍
Tää mitä hän sanoi kun keskustelit/kysyit on kyllä yks typerimpiä tällä palstalla viljeltyjä mukanokkeluuksia.