Olen kohta nousemassa tästä sohvalta - Mihin minun pitää varautua
Kommentit (20)
Nouse hitaasti, ettei ala huimata.
Varo että ei tule ruikulit noustessa. Mulla toisinaan ampuu perä täyslaidallisen kun nousen nopeasti sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Jalat voi mennä alta
Menee alta jos on kolme kuukautta maannut.
T. tietäjä
Lyöt kohta varpaasi sohvanjalkaan. Varaudu kipuun.
En nousisi. Parasta vaan pysyä siellä missä on paras olla.
Vierailija kirjoitti:
En nousisi. Parasta vaan pysyä siellä missä on paras olla.
Sitä minä ihmettelen, että jotkut kuulemma nousevat ylös...
Oletko aina noussut sohvalta väärin? Älä yritä nousta selkänojan puoleisella jalalla. Sijoita vapaan reunan puolella oleva jalka tukevasti lattialle. Sekä päkiä että kantapää ovat lattiassa kiinni.
Sijoita myös toinen jalka lattialle. Nouse samalla istuvaan asentoon. Hyväkuntoinen voi ponnistaa suoraan reisi- ja pakaralihaksilla seisovaan asentoon. Jos sinulla on taipumusta huimaukseen, istu ensin hetki sohvalla ja katsele lattiaa kohti. Jos lihasvoimasi ovat heikot, auta ylösnousua käsillä. Kiinnitä silloin huomiota käsien asentoon, jotta kiertoliike ei aiheuta selkäkipua,
Ei pidä nostaa päätään poterosta, voi vaikka ufomies tulla ja siepata.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos haluaa, että ufomies tulee ja sieppaa? Miten pitää toimia?
Riittääkö, että siirtyy parvekkeelle foliohattu päässä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina noussut sohvalta väärin? Älä yritä nousta selkänojan puoleisella jalalla. Sijoita vapaan reunan puolella oleva jalka tukevasti lattialle. Sekä päkiä että kantapää ovat lattiassa kiinni.
Sijoita myös toinen jalka lattialle. Nouse samalla istuvaan asentoon. Hyväkuntoinen voi ponnistaa suoraan reisi- ja pakaralihaksilla seisovaan asentoon. Jos sinulla on taipumusta huimaukseen, istu ensin hetki sohvalla ja katsele lattiaa kohti. Jos lihasvoimasi ovat heikot, auta ylösnousua käsillä. Kiinnitä silloin huomiota käsien asentoon, jotta kiertoliike ei aiheuta selkäkipua,
No kiitos IL tästäkin.
Miksi edes menit sohvalle? Oma syysi.
Varautumiseen tarvitaan useampi paali vessapaperia ja joditabletteja. Nötköttiäkin pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos haluaa, että ufomies tulee ja sieppaa? Miten pitää toimia?
Riittääkö, että siirtyy parvekkeelle foliohattu päässä?
Minäkin haluaisin että ufomies sieppaisi ja kutittelisi vähän pyllynreikää.
Siihen että joudut laittaa jalkaa toisen eteen. Ellet ajatellut ryömiä eteenpäin tai rullata itseäsi pyörätuolilla. Muista, että yksi jalka kerrallaan. Tai voihan sitä hyppiä tasajalkaa jos se tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.
Sohvaan on jäänyt kuoppa. Peitä tyynyllä, jos häiritsee.
Jalat voi mennä alta