Aina kun olen töissä, niin mulla ei jää yhtään energiaa harrastuksiin mistä oikeasti nautin
Huomasin tämän. Kun olin 2 v työtön, jaksoin harrastaa, tehdä taidetta, askarrella päivittäin, jne. Nyt kun olen ollut töissä, niin mulla ei ole yhtään energiaa edes viikonloppuisin. Olen ihan rättiväsynyt. jotenkin surullista minun mielestäni. Eikö työelämä voin sovi minulle vai tälläistäkö se on?
Kommentit (6)
Mitä teet työksesi? Jotkut työpaikat (varsinkin naisvaltaiset) on oikeasti rankkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi? Jotkut työpaikat (varsinkin naisvaltaiset) on oikeasti rankkoja.
Istun yksinääni toimistossa
Niin? Antiikin Spartassa kansalaiselta oli kielletty työnteko, koska se kuristaa sielun.
Työtä tekivät helootit ja orjat. Kansalaiset lukivat, urheilivat, väittelivät ja harjoittelivat sotataitoja vapaa-ajallaan.
Ongelma työttömyydessä ei ole työttömyys vaan rahan puute. Jos sinulla on rahaa tai säästöjä, tehdä kaikkea mitä haluat ja olet työtön, se on ihmisen ihannetila.
I know. Aloitin uudessa työssä ja nyt en kerkii ees nukkumaan riittävästi 😬 Työpäivät matkoineen 12-13,5h/päivä. Viikonloput oon ihan puolikuolleena ja nuokun koko ajan.
Köyhää työtöntä sanotaan loiseksi. Rikasta työtöntä sanotaan eliitiksi.
Hassua miten suhtautuminen samaan ihmiseen määriytyy sen mukaan onko tilillä 42e vai arpapelistä voitettuna 42000000e.
up