Ihmiset, joilla ei ole kissaa eivät voi koskaan ymmärtää miten ihana kissa on
Kuinka se tulee syliin kehräämään, käpertyy viereen nukkumaan, herättää aamulla pienellä maukaisulla, sipaisee hännällä ohi kulkiessa, kuinka pehmeä ja hyvän tuoksuinen turkki on 🐈
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran kissa mutta möin sen pois kun oli niin tylsä elukka. Ei sen kanssa voinu harrastaa mitään toisin kuin koiran kanssa. Joo sitä voi silitellä mutta muuta järkeä kissassa ei oo. En ymmärrä miten jotku voi tykätä kissoista.
Joo ne harrastamiseläimet on ihan erikseen. Kai sen nyt jokaisen pitäisi ymmärtää.
Kissan kanssa on kiva ulkoilla. Mä laitan kissan koriin ja fillaroin muutaman kilsan ulkoilualueelle jossa kissa voi kiipeillä puihin, hyppiä kivien päälle jne. Saamme molemmat ulkoilmaa ja liikuntaa. Luonnollisesti kissalla on valjaat.
Kissa on parhaimmillaan ihana,helppo ja kiltti lemmikki. Jokainen yksilö on omanlaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Kissa on parhaimmillaan ihana,helppo ja kiltti lemmikki. Jokainen yksilö on omanlaisensa.
Ihana joo ja kiltti, muttei helppo.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kissa mutta en näe siinä mitään ihanaa. Ja se ei tosiaankaan asu sisällä talossa, saati sitten, että sänkyyn tulisi.
Miksi sulla sit on kissa?
Oli joo ihan helvetin ihanaa herätä siihen, kun kissan kynnet olivat vasten jalkapohjaa valmiina uppoaman ihoon.
t. ensimmäinen ja viimeinen kerta kun yövyn kissataloudessa
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä miten ihmiset sanoo, että kissoista ei ole seuraa kuten koirista. Meidän kissa ainakin on niin seurankipeä koko ajan, että välillä ottaa ihan hermoon. Koko ajan vieressä teit mitä tahansa.
Onko sulla muissakin asioissa vaikeuksia ymmärtää, että yksilöt ovat erilaisia? Koskee ihan kaikkia eläinlajeja.
Ihminen, jolla ei koskaan ole ollut vauvaa ei voi ymmärtää, miten ihana vauva on.
t. lapseton
Tiesin koko elämäni ennen kissan ottamista, miten ihania kissat ovat. Niitä pitäisi määrätä masennuslääkkeiksi.
Ap on väärässä. Ei siihen omistamista tarvita, että ymmärtää kissojen olevan ihania. Ei siihen tarvita muuta kuin se, että tykkää kissoista. Minustakin kissat ovat maailman suloisimpia eläimiä, mutta lapsen allergian takia emme omista kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Kissat tuhosivat asuntoni
Kissalle pitää olla kiipeilypuu ja sellainen korkealla oleva lautakin seinällä olisi sellainen, jossa ne mielellään kiipeilevät.
Olisi myös hyvä ajatus ottaa kaksi kissaa, että niillä on kaveri. Monet kissat kyllä koirankin kanssa voivat ystävystyä.
Kissan voi jättää päiväki yksin, jos käy töissä, kunhan on ruokaa ja vettä ja puhdas hiekkalaatikko.
Koiran jättäminen ilman ulkoiluttajaa päiväksi on kidutusta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kissat on pelottavia.
Mitä pelottavaa mielestäsi kissoissa on? Uteliaisuudesta kysyn, kun itse näen kissat suloisina ja höpsöinä.
Vierailija kirjoitti:
Kissan voi jättää päiväki yksin, jos käy töissä, kunhan on ruokaa ja vettä ja puhdas hiekkalaatikko.
Koiran jättäminen ilman ulkoiluttajaa päiväksi on kidutusta.
Höpöhöpö. Hyvin koira pärjää työpäivän ajan yksinään. Ei sillä niin pieni rakko ole. Ja tarvittaessa koirankin voi opettaa käyttämään sisävessaa eli "hiekkalaatikkoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kissat on pelottavia.
Mitä pelottavaa mielestäsi kissoissa on? Uteliaisuudesta kysyn, kun itse näen kissat suloisina ja höpsöinä.
Se kokonaisuus. Vaaniva olemus, kiiluvat silmät ja tietynlainen arvaamattomuus.
Vanhemmille tui koditon kissa asumaan, siis käveli ovesta sisään. Pelkäsin sitä, sittemmin ystävystyin. Se kuitenkin kuoli vuoden päästä. Seuraava eli 10 v ja seuraava yli 20 v. Kaikki kolme olivat parhaita ystäviäni. Ystävänä kissa ei petä!
Mulla oli kerran kissa mutta möin sen pois kun oli niin tylsä elukka. Ei sen kanssa voinu harrastaa mitään toisin kuin koiran kanssa. Joo sitä voi silitellä mutta muuta järkeä kissassa ei oo. En ymmärrä miten jotku voi tykätä kissoista.