Ihmiset, joilla ei ole kissaa eivät voi koskaan ymmärtää miten ihana kissa on
Kuinka se tulee syliin kehräämään, käpertyy viereen nukkumaan, herättää aamulla pienellä maukaisulla, sipaisee hännällä ohi kulkiessa, kuinka pehmeä ja hyvän tuoksuinen turkki on 🐈
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kissan voi jättää päiväki yksin, jos käy töissä, kunhan on ruokaa ja vettä ja puhdas hiekkalaatikko.
Koiran jättäminen ilman ulkoiluttajaa päiväksi on kidutusta.
Millä perusteella se on kidutusta? Meillä on pieni korkealla aidalla aidattu alue, jolle koira pääsee itsenäisesti tekemään tarpeensa.
Voipas. Mutta kaikki lemmikit nuolevat b-rappuaan, mikä luo bakteereja ympäristöön.
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton EI kissoille, koska hyppivät pitkin pöytiä, kissojen kusi haisee järkyttävälle, karvoja on joka paikassa unohtamatta sitä että kissoista on pelkkää haittaa ja raapivat kuin mielipuolet. Kissat ovat typeriä ja typerillä yksinkertaisilla on kissa tai useampi. Ha ha ha. Ainoat kissaeläimet, jotka ymmärrän ovat ilvekset ja leijonat.
Kannat varmaan kaulassa tuota viimeiseksi mainittua? Sen verran junttia tekstiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton EI kissoille, koska hyppivät pitkin pöytiä, kissojen kusi haisee järkyttävälle, karvoja on joka paikassa unohtamatta sitä että kissoista on pelkkää haittaa ja raapivat kuin mielipuolet. Kissat ovat typeriä ja typerillä yksinkertaisilla on kissa tai useampi. Ha ha ha. Ainoat kissaeläimet, jotka ymmärrän ovat ilvekset ja leijonat.
Kannat varmaan kaulassa tuota viimeiseksi mainittua? Sen verran junttia tekstiä
Kissaihmisillä ei ole kanttia kuulla eriäviä mielipiteitä. En siedä kissoja ja olen henkeen ja vereen koiraihminen.
Olen tavannut muutaman kivan koirankin mutta silti vanhanakin olen edelleen kissamies. Tai jopa kissakuiskaaja koska olen aina tullut toimeen kissojen kanssa. Lapsena oli parikin kissaa, ja kolmikymppisenä seurustelin aika tovin naisen kanssa jolla oli 3 kissaa. Joista kaikki pyrkivät syliin jo muutaman päivän tuttavuuden jälkeen, mutta vain 2 mahtui kerrallaan :( Kissat tunnistavat kyllä liki välittömästi ihmisen joka pitää heistä. Nyt ei ole kissaa koskei elämäntilanne salli mutta toivottavasti eläkkeellä taas?
M58
Minulle sanottiin et sit kun saat lapsen niin tiedät mitä todellinen vilpitön rakkaus on.
No, tiesin sen kyllä jo ennen. Rakastin jos kissaani yhtä totaalisesti kuin lastani.