Mistä näkee että on kauhea pissahätä mitä silloin teet?
Yleensä kun mulla kauhea pissahätä vaikka kaupoilla ollessa niin olen ihan levoton ja en pysty oleen paikallaan yhtään
Kommentit (46)
Jalat ristissä ja joskus jos kukaa ei nää pidän käsin haaroista kiinni
Tyydytys ääriään täynnä olevalla rakolla on kuumaa... Teen sitö usein suihkuun mennessä ja hätä kun on ihan hirvittävä niin saa pissata heti perään lopuksi
Jos vaihdan painoa jalalta toiselle tai keinutan lantioita niin minulla yleensä pissahätä. Jos on penkki niin saatan istua ja nojautua eteenpäin niin että tulee painetta oikeaan kohtaan...
Tuo farkkujen tiukka sauma auttaa
Vien lapsen lähimpään vessaan. Muuten en niin katsele muitten ihmisten pissahätää.
Yleensä tämmönen tilanne aamuisin herätessä ja pyörin ja vaihdan asentoa kokoajan sängyssä ennenkö myönnän että pakko mennä pissalle
Monesti kotiin tullessa niin hirveä pissahätä että steppaan paikallaan housuja avatessaetten pissaa housuun...
Osaan käydä vessassa ajoissa. Kannattaa opetella.
Katson urologista onko pissa-aika
Jalat tiukasti ristissä niin että reidet painaa
Vierailija kirjoitti:
pissapervo kyselee joka päivä...
Mihin aikaan päivästä, kun ei ole kohdallani sattunut näkymään?
Joskus pidätin pissaa 3h ajomatkan siis koko matkan ajan oli kova hätä enkä kehdannut pyytää vessataukoa... Se tunne kun viimein pääs vessaan istua pöntölle ja ahhhh....
Puhelimen näytöstä näkee, appi kertoo kuinka täynnä rakko on.
fiksummat käyvät vessassa.... vieläpä ennen kuin tulee "kauhea hätä".. Tämä opitaan yleensä jo paljon ennen kuin mennään kouluun.
Miten sen pitäisi näkyä? Ei siihen auta mikään muu kuin mennä kuselle.
Onks karmea hätä sen jälkee sit?