Olen jo nelikymppinen ja en ole ollut yhdessäkään luokkakokouksessa!
Tiedän, että yksi oli, mutta silloin olin ulkomailla. Sen jälkeen ei mitään tietoa.
Missä noista yleensä ilmoitetaan?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ilmoiteltiin ihan tekstiviesteillä tai soittamalla. Luokkakokous oli 1990-luvulla.
Ihan tekstiviesteillä ? Oliko 90- luvun lopulla, kun kännykällä ei viestejä lähetetty alku puolella
Minä olen 55 v, enkä myöskään ole ollut. Kuulemma eivät löytäneet minua silloin,kun sellaine oli joskus 15-20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ala-asteen luokan kanssa yhteinen wa-ryhmä. Ollaan tiivis porukka pikkukoulusta ja pidetään säännöllisesti yhteyttä, vaikka mitään varsinaista luokkakokousta ei olla järjestetty sitten 90-luvun lopun. Ennen älypuhelinaikaa meillä oli sähköpostiryhmä.
Jostain kumman syystä kaikkia ei vain aina kelpuuteta näihin. Toisaalta aivan sama. En halua olla siellä missä minua ei kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näkisin mitään niistä tyypeistä joista el ole ollut mitään hyötyä elämässäni? Koskee myös intissä ja opintojen aikana tavattuja pakkotuttavuuksia.
Hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ilmoiteltiin ihan tekstiviesteillä tai soittamalla. Luokkakokous oli 1990-luvulla.
Ihan tekstiviesteillä ? Oliko 90- luvun lopulla, kun kännykällä ei viestejä lähetetty alku puolella
Kannattaa opetella lukemaan. Auttaa kummasti hahmottamaan, mitä viestissä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ala-asteen luokan kanssa yhteinen wa-ryhmä. Ollaan tiivis porukka pikkukoulusta ja pidetään säännöllisesti yhteyttä, vaikka mitään varsinaista luokkakokousta ei olla järjestetty sitten 90-luvun lopun. Ennen älypuhelinaikaa meillä oli sähköpostiryhmä.
Jostain kumman syystä kaikkia ei vain aina kelpuuteta näihin. Toisaalta aivan sama. En halua olla siellä missä minua ei kaivata.
Ok. Meillä ryhmässä on ihan jokainen, joka siihen on halunnut liittyä.
En helvetissä lähtisi samaan luokkakokseen niiden taistolais-stalinistien kanssa, jotka kertoivat Otto Wille Kuusisen olevan Suomenkin tie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua ryhmään, miksi sitten kiukuttelet siitä, ettei sinua sinne huolittu?
t. eri
Peruskoulusta luokkakokousta ei oo järjestetty, mutta luokiosta semmonen oli. Mua ei tosin jostain syystä sinne kutsuttu, vaikka kaikki mun kaveriporukasta kutsuttiin, en sitten tiedä oliko muitakin hylkiöitä, jotka jäivät kutsutta 😂
Tähän liittyen:) En siis luokkakokouksissa ole ollut, mutta löytyykö keneltäkään luokkasormuksia? Minulta löytyy 2. No se olikin sen ajan hitti ja ehkä parempi, kuin nykyinen somessa elämä.
Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa.
Jokunen vuosi sitten minut liitettiin johonkin Facebookin ryhmäkeskusteluun, jossa puhuttiin luokkakokouksesta. Osa oli ihan outoja nimiä, mutta oli siellä tuttujakin. Kävi ilmi, että kyseessä oli silloinen rinnakkaisluokka. :D En tiedä, miksi tällainen erehdys pääsi tapahtumaan, mutta oikean luokan luokkakokoukseen kutsua ei koskaan tullut. Olin kyllä kuullut, että sellainen oli pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Tähän liittyen:) En siis luokkakokouksissa ole ollut, mutta löytyykö keneltäkään luokkasormuksia? Minulta löytyy 2. No se olikin sen ajan hitti ja ehkä parempi, kuin nykyinen somessa elämä.
Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa.
Löytyy. On kyllä pahasti mustunut, kun on ollut käytössä viimeksi vuonna 1996. Enää ei mahdu edes pikkurilliin :D
En minäkään, enkä kyllä haluaisi mennäkään. En tiedä, onko sellaisia joskus ollut vai ei.
42v oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne kaikki numerot saataisiin? Mä sain ekan kännykän 18-vuotiaana, ei mun ala-astekavereilla ole mun numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne kaikki numerot saataisiin? Mä sain ekan kännykän 18-vuotiaana, ei mun ala-astekavereilla ole mun numeroa.
No varmaan voi pari aivosolua yhteen kopauttamalla päätellä, että numerot on saatu silloin kouluaikana, jos tekstiviestejä pystytään lähettämään. Nyt ei puhuttu sinun luokastasi.
Vierailija kirjoitti:
Eiks pikkukoulut ollu aika ahdistavia. Mun ala-asteessa oli 200 oppilasta ja mä koin sen tosi nolona, kun lähistöllä olevasssa sempussa oli 400.
Muutamassa olen ollut, en peruskoulun. Mutta aina olen jäänyt jotenkin ulkopuoliseksi. Kasvoista en tunnistaisi kuin muutaman. Ei mitään hajua, mitä tekevät nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks pikkukoulut ollu aika ahdistavia. Mun ala-asteessa oli 200 oppilasta ja mä koin sen tosi nolona, kun lähistöllä olevasssa sempussa oli 400.
Miksi olisi? Mitä väliä sillä oppilasmäärällä on, jos porukka on mukavaa ja tullaan hyvin toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hourailet? Ensimmäinen tekstiviesti lähetettiin 3.12.1992
?