Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo nelikymppinen ja en ole ollut yhdessäkään luokkakokouksessa!

Vierailija
15.03.2024 |

Tiedän, että yksi oli, mutta silloin olin ulkomailla. Sen jälkeen ei mitään tietoa.

Missä noista yleensä ilmoitetaan?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole ollut, enkä tiedä että kukaan olis järjestänytkään. Itse en ainakaan ehtis järkkäileen, tuskin kukaan muukaan. Enemmän eläkeläisten juttuja.

Vierailija
42/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yhdessä ainoassa, jonka ihan itte järjestin parin luokkakaverin kanssa. Oli vielä ennen someaikaa, en muista miten löydettiin yhteystiedot. Joku tiesi jonkun ja niin edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ole ollut, enkä tiedä että kukaan olis järjestänytkään. Itse en ainakaan ehtis järkkäileen, tuskin kukaan muukaan. Enemmän eläkeläisten juttuja.

Ehtisi? Meillä luokkakokous oli ravintolassa. Ei vaatinut muuta kuin yhden puhelinsoiton, jolla varattiin kabinettitila. 

Vierailija
44/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulusta luokkakokousta ei oo järjestetty, mutta luokiosta semmonen oli. Mua ei tosin jostain syystä sinne kutsuttu, vaikka kaikki mun kaveriporukasta kutsuttiin, en sitten tiedä oliko muitakin hylkiöitä, jotka jäivät kutsutta 😂

No meilläkin LUKIOsta heti ekan vuoden jälkeen lähti kolmannes. Mäkin jouduin tokan jälkeen iltalukioon, jossa niitä iltamyöhään pänttäsin. Hengissä siitä selvittiin. Mutta jälkikäteen oon huomannu että mä olin oikeessa ja ne lukion opet väärässä. ne oli oikeesti tyhmiä, eikä tienny yhtään mitään. oikea osaaminen ja ulkoaopettelu on täysin eri asia. 

Vierailija
45/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ilmoiteltiin ihan tekstiviesteillä tai soittamalla. Luokkakokous oli 1990-luvulla. 

Ihan tekstiviesteillä ? Oliko 90- luvun lopulla, kun kännykällä ei viestejä lähetetty alku puolella 

Mistä ne kaikki numerot saataisiin? Mä sain ekan kännykän 18-vuotiaana, ei mun ala-astekavereilla ole mun numeroa. 

No varmaan voi pari aivosolua yhteen kopauttamalla päätellä, että numerot on saatu silloin kouluaikana, jos tekstiviestejä pystytään lähettämään. Nyt ei puhuttu sinun luokastasi. 

Aloittaja oli nelikymppinen, siihen viittasin. Et varmaan siksi ei häntäkään ole saatu kiinni. Unohtuu teiltä junioreilta.

Vierailija
46/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhdessä juuri tuossa neljänkympin korvilla. Mietin kutusn saatuani vähän kutsujaa, kun ei oikein soittanut kelloja että oltaisiin oltu samalla luokalla lukiossa.

Selvisihän se paikan päällä. Oli ollut rinnakkaisluokalla samoin kuin kaikki muut kutsutut. Oli jotenkin sotkenut nimilistat.

Vierailija
47/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ilmoiteltiin ihan tekstiviesteillä tai soittamalla. Luokkakokous oli 1990-luvulla. 

Ihan tekstiviesteillä ? Oliko 90- luvun lopulla, kun kännykällä ei viestejä lähetetty alku puolella 

Mistä ne kaikki numerot saataisiin? Mä sain ekan kännykän 18-vuotiaana, ei mun ala-astekavereilla ole mun numeroa. 

No varmaan voi pari aivosolua yhteen kopauttamalla päätellä, että numerot on saatu silloin kouluaikana, jos tekstiviestejä pystytään lähettämään. Nyt ei puhuttu sinun luokastasi. 

Aloittaja oli nelikymppinen, siihen viittasin. Et varmaan siksi ei häntäkään ole saatu kiinni. Unohtuu teiltä junioreilta.

Niin? Nelikymppinen on ollut yläasteella 90-luvun lopulla. Kyllä silloin jo aika monella oli kännykät. 

t. vuonna 1984 syntynyt juniori, jolle riehut

Vierailija
48/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ikä liittyy siihen saako jotain ihmistä kiinni vai ei? Aikas monella meistä nelikymppisistä oli kyllä kännykät viimeistään lukiossa käytössä. Ei me ihan niin fossiileja olla kuin luulet :D

Vierailija
49/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä silloin aikoinaan halunnut sitä luokkasormustakaan, mikä jotenkin liittyi siihen luokkakokous touhuun. En ollut varsinaisesti koulukiusattu, mutta kuitenkin aina vähän outo lintu ja ulkopuolinen kaikessa. Oli mulla aina pari kaveria, samanlaisia kuin minäkin, joten ihan ok muistot kouluajoilta, mutta ei mitään syytä miksi haluaisin luokkakokouksiin. Tiesin sen jo silloin.

Eräs luokkalainen peruskouluajoilta on jopa samassa työpaikassa kanssani nykyään. Mutta hänkin ehkä vähän ihmettelee, miksen koskaan osallistu mihinkään työpaikan järjestämiin juhliin.

Tai sitten ei? Koska olin samanlainen jo lapsena. Hänellä on 5 lasta ja mulla ei ole yhtäkään. Mistä me juhlissa edes keskustelisimme? Mun viherkasviharrastuksestani ja kissoistani?

Vierailija
50/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on mennä luokkakokoukseen katsomaan ikivanhoja kouluaikojen kavereita, joista suurimmasta osasta ei tiedä, kuka on kyseessä? Kaikki ollaan jo eläkeiässä ja useimpia olen nähnyt viimeksi 1975!

Vierailija
51/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kehdannut mennä. Hävettää ja mitä juoruja siellä liikkuu. Eikä yhden luokkakaverin bileet aikoinaan ja pullonpyörityksen tulos yhtään helpota asiaa (90-luku). Katsellaan sitten jos joku osuu vastaan jossain erikseen, toivottavasti ei osu.

Vierailija
52/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa on mennä luokkakokoukseen katsomaan ikivanhoja kouluaikojen kavereita, joista suurimmasta osasta ei tiedä, kuka on kyseessä? Kaikki ollaan jo eläkeiässä ja useimpia olen nähnyt viimeksi 1975!

Minusta ainakin oli hauska tavata vanhoja tuttuja ja muistella menneitä. En ole niin fakkiintunut nykyiseen elämääni ettenkö voisi tutustua vanhoihin tuttuihin uudelleen. 

Vierailija
53/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää 50-vuotta enkä ole ollut yhdessäkään kokouksessa enkä kyllä edes menisi. Inhosin yläasteluokkani oppilaista suurinta osaa, koulukiusaajia ja öykkäreitä. 

Vierailija
54/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 50-vuotta enkä ole ollut yhdessäkään kokouksessa enkä kyllä edes menisi. Inhosin yläasteluokkani oppilaista suurinta osaa, koulukiusaajia ja öykkäreitä. 

Sulla on ikää 50 vuotta. Ilman väliviivaa. Väliviiva tulee vain, jos kerrot olevasi 50-vuotias. 

Vierailija
55/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut minäkään. Pääsin niistä urpoista onnellisesti eroon jo aikoja sitten joten miksi hankkiutuisin nyt heidän seuraansa?

Vierailija
56/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole menettänyt mitään. 

Vierailija
57/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mäkään. Lukiossa olis ollut joku tapaaminen mutta siihenkään en päässyt koska olin iltavuorossa.

Vierailija
58/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyen:) En siis luokkakokouksissa ole ollut, mutta löytyykö keneltäkään luokkasormuksia? Minulta löytyy 2. No se olikin sen ajan hitti ja ehkä parempi, kuin nykyinen somessa elämä.

Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa.

Meillä oli sormus ja paita. Kumpaakaan ei ole ollut tallella vuosikausiin enkä mennyt luokkakokoukseenkaan vaikka pari kutsua tuli. Ei kiinnosta nähdä ikinä niitä kiusaajia. 

Vierailija
59/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa noista ilmoitetaan. Asuin ulkomailla ja tulin sieltä luokkakokoukseen, ja oli kyllä tosi mukava tapahtuma. Hauskaa oli. 

Vierailija
60/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut yhdessä luokkakokouksessa ja ei siinä mitään ihmeitä ollut. Nähtiin toisiamme pitkään aikaan ja siinä se. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan