Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo nelikymppinen ja en ole ollut yhdessäkään luokkakokouksessa!

Vierailija
15.03.2024 |

Tiedän, että yksi oli, mutta silloin olin ulkomailla. Sen jälkeen ei mitään tietoa.

Missä noista yleensä ilmoitetaan?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut luokkakokouksessa, jossa oli kolme vuosikertaa samaan aikaan. Olin just siinä keskellä ja sitten oli vuoden vanhempia ja vuoden nuorempia. 

Vierailija
62/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin luokkakokouksessa vaikka olemme jo keski ikäisiä. Luokka oli ala-asteelta. Oli ihan mukavaa. Syötiin ja juotiin ja saunottiin. Mukava oli muistella menneitä niiltä ajoilta, ja tietysti vähän juorutakin, mutta enimmäkseen puheaiheet oli aika tavallisia, asiallisia ja hauskoja. Oli hyvä luokka. Pahimpia ongelmatapauksia ei yleensä edes kutsuta ja usein eivät keski ikään asti eläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin lähes 100% varmuudella että Facessa (meta). Jos ei ole facessa, mutta on kuitenkin ok-tyyppi, eli et ollut luokan ilkein tapaus (ei tarvitse olla kuitenkaan kermaperse) niin uskoisin että yritetään tavoittaa jonkun lähimmän kaverin kautta, joka on facessa.

Vierailija
64/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v kävin. Lukion l.kokouksessa. muutama innostunut kutsui. Kiitos heille. Oli ihan mukavaa (tosin 1 oli vammautunut jotenkin) myös jatkoilla oli ok.

Vierailija
65/65 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli luokkasormus, mutta hukkasin sen, joten en koskaan saanut tietää milloin kokous ois ollut. Eikä missään ilmoitettu milloin se olisi pidetty. En luultavasti olisi mennyt, vaikka olisin tiennyt. Koskaan ei ole ollut ikävä koulukavereita. Ei yhtäkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi