Vihan lietsominen hallitusta kohtaan pelottaa
Demokraattiseen yhteiskuntaan kuuluu vallan vaihtuminen. Se takaa, että meillä on erilaisia ja vaihtuvia yhteiskunnallisia painotuksia. Eri mieltä saa toki olla, mutta puistattava ja pelottavaa tämä AY-liikkeiden kampanjointi, jonka mukaan hallituksen toiminta pitää estää. Tämähän on vallankaappaukseen kiihottamista! Miten ihmeessä voidaan perustella että pienen väestöryhmän maksama ay-liike on se joka täällä määrä? En minkään ole hyvällä katsonut kevytmielistä valtiontaloutta, mutta miettikää nyt jos ek tai Suomen yrittäjät olisi maksanut TV-kampanjan että kansalaiset, Marinin hallitus on kaadettava js estettävä sen toimet??????
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi hyvä vaan, jos punikit nousee taas kapinaan. Sillähän niistä päästäisiin, lopullisesti. Kyllä sitä nyt kerran vuosisadassa pitää kämppä putsata perusteellisesti, muuten alkaa kaiken maailman punataudit pesiä nurkissa ja levitä liikaa.
1918 homma jäi kesken, nyt se täytyy viedä maaliin saakka.
Kuka sen tekee?
Minä ja mun kaverit. Meitä on paljon, kaikkialla Suomessa.
Tiedätkö, minä tiedän teidät. Olen vasemmistolainen, mutta en pelkää. Minulla on arvot, joiden takana seison, tuli mitä tuli.
Hienot arvot sinulla. Haluat tuhota Suomen vastustamalla rajalakia, jotta Putte pääsee tuhoamaan Suomen. Olet kuvottava maanpetturi arvoinesi, Puten ystävä.
Suomeen ajetaan selkeästi Usa: n työmarkkinoita. Työntekijöillä ei ole mitään turvaa. Duunari on täysin työnantajan armoilla.Saat heti potkut, jos sanot vastaan tai kieltäydyt ylitöistä tai pärstä ei miellytä. Sairauslomat ovat palkattomia, lomia ei ole, äitiysloma on 3vk.Et saa terveydenhoitoa, ilman kalliita vakuutuksia.
Vihervasen aiheuttaa Suomelle pelkkää pahaa.Näitä ei pitäisi päästää koskaan lietsomaan,edes puolueena.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kehtaatte saastaiset punikit vastustaa rajalain käyttöönottamista? Olette tehneet aina kaikkenne Suomen hyvinvoinnin tuhoamiseksi mutta tämä on jo liikaa. Painukaa helvettiin Suomesta, isänmaan vihaajat.
Käykää kauppaa kiltisti niin saatte lakinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa sekopää- trolli tuli vihapuhumaan. Putin maksaisi paljon tuolle vihapuhuja- häirikölle kun on noin ahkera. Ikävä että ihan omaa hulluuttaan on täällä vihaa lietsomassa.
AP oikeassa. Pahalta tuntuu ja pelottavalta kun demokratia haluttaisiin kaataa.
Hulluinta tuo että SDP muka ehdottaa sovintovälittäjää ja yrittää näyttäytyä hakevan sovintoa.
Tällaiset hullut lakot järjesti ja vihan yhteiskuntaan SDP ja nyt yrittää "sovintomiestä" neuvottelemaan hallituksen kanssa hallituksen päätöksistä!
Eikö vasemmistossa nähdä että tämä on jo kapinaa, paljon inhottavampaa kuin trumpinkaan capitolin valtaus. Tässä yritetään murentaa ja "ravistella" demokratiaa. Kenen kanssa ja minkä järjestön kanssa hallituksen on seuraavaksi neuvoteltava, helve
Kyllä on taas jutut, oletko tosiaan noin idiootti että uskot siihen että puolueet kiellettäisiin?
Oikeistoporvarihallitus ajaa Suomeen Kremlin linjaa, jossa yksilöllä ei ole minkäänlaista ihmisarvoa. Haluatko todella Suomen, jossa mm. irtisanoa voi ihan vaikka vaan fiilispohjalta? Kuka siinä uskaltaa enää työpaikan epäkohtiin puuttua, kun kenkää tulee entistä helpommin? Ja kaupan päälle rajat jopa lakko-oikeudelle.
Ei tuollaiseen totalitarismiin pidä suostua, jossa Orpo petailee bisneskavereilleen itsevaltiaan oikeudet pyörittää yrityksiään, työntekijän oikeudet riisutaan. ja köyhiltä siirretään rahat rikkaille. Kukaan ei tällaista myöskään äänestänyt, sillä vaalipuheissa ei tällaisista ollut mainintaa, ei kokkareilla eikä per*eillä.
Tällaista pitää ehdottomasti vastustaa, ja jos ei hyvällä niin sitten vaikka pahalla. Keinolla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Laitavasemmistosta on tullut pelottavan aggressiivinen ja vihaa ja polarisaatiota lietsova. Se pelottelee ihmisiä kauhukuvilla ja suorastaan valehtelee leikkausten vaikutuksista. Demarit eli äärivasemmisto on nykyään populistipuolue, joka ei tee muuta kuin vihapuhuu demokratiaa vastaan. Hävetköön!
Persujen pelikirja: syytä muita siitä mihin olet itse syypää. Venäläisten oppeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi hyvä vaan, jos punikit nousee taas kapinaan. Sillähän niistä päästäisiin, lopullisesti. Kyllä sitä nyt kerran vuosisadassa pitää kämppä putsata perusteellisesti, muuten alkaa kaiken maailman punataudit pesiä nurkissa ja levitä liikaa.
Kuka sen tekee?
Tiedätkö, minä tiedän teidät. Olen vasemmistolainen, mutta en pelkää. Minulla on arvot, joiden takana seison, tuli mitä tuli.
Olen lainkuuliainen, tavallinen ihminen. Välitän perheestäni ja lähimmäisistäni ja haluan ajatella ihmisistä hyvää, vaikka se on ehkä typerää. Jos olen punikki ja olisin parempi ilman suuta ja rajoja, niin olkoon sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ay-mafia ja oppositio kiellettävä. Vasemmisto ideologina pitää lopettaa.
Muita yhtä typeriä mielipiteitä?
Jaahas joku vassari ei tykkää kun tulee loppu omalle tyhmyydelle.
Esität totalitarismia ja demokratian hävittämistä joten tietysi natsiaatteesi persu on ymmärretty. Venäjällä olisi sinulle hyvä koti, mene sinne kaltaistesi pariin.
Vassarina pohjois-korea olisi ihanne maasi
Sulle suosittelen paluuta kouluun harjoittelemaan oikeinkirjoitusta, sulla ei ole suomen kieli hallussasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko voivasi vielä käydä kauppaa EUn kanssa jos toteutat kansanmurrhann EU-alueella?
Mikä kansanmuhra se muka on, jos laillinen hallitus kukistaa väkivaltaisen kapinaliikkeen? Aivan, ei mikään, eikä EU:lla ole siihen mitään sanomista, sillä jokainen EU-maa toimisi tarvittaessa samoin.
Mitään väkivaltaa ei ole näkynyt vaan laillinen lakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä Putte-jutut. Itänaapurissa ei mielenosoiteta vallanpitäjiä vastaan eikä lakkoilla ainakaan laillisesti. Sitä on diktatuuri. Länsimaissa on sanan- ja mielipiteenvapaus sekä lakko-oikeus. Kumpaankos joukkoon hallituksen kannattajat haluaa kuulua?
Lakoilla ja siirtolaisilla yritetään heikentää Suomea. Ihan selvästi asia, jota Putler haluaa.
Uutinen: demokraattisessa maissa lakkoillaan. Muuta diktatuuriin, jos ei halua lakkoja. Itänaapuriin varmaan pääsee jos oikeasti haluaa.
Demokraattiset maat ei halua luopua kansalaisten perusoikeuksista. Jos ei demokratia kelpaa, jokainen on vapaa lähtemään sinne, missä ei arvostella vallanpitäjiä. Pohjois-Korea on sellaisille varmasti unelmien maa.
Poliittinen lakko on
Laillinen lakko on laillista toimintaa. Jos tuntisit Suomen lakia ja politiikkaa, tietäisit että hallitus toimii eduskunnan luottamuksen varassa. Se, että hallituksen toimia vastustetaan on laillista. Jos hallitus siitä tutisee, syytä on katsoa peiliin.
Monille näyttää olevan vierasta se, ettei mikään poliittinen asema nosta ketään lain yläpuolelle ja anna oikeutta viedä muilta heidän laillisia oikeuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikeistoporvarihallitus ajaa Suomeen Kremlin linjaa, jossa yksilöllä ei ole minkäänlaista ihmisarvoa. Haluatko todella Suomen, jossa mm. irtisanoa voi ihan vaikka vaan fiilispohjalta? Kuka siinä uskaltaa enää työpaikan epäkohtiin puuttua, kun kenkää tulee entistä helpommin? Ja kaupan päälle rajat jopa lakko-oikeudelle.
Ei tuollaiseen totalitarismiin pidä suostua, jossa Orpo petailee bisneskavereilleen itsevaltiaan oikeudet pyörittää yrityksiään, työntekijän oikeudet riisutaan. ja köyhiltä siirretään rahat rikkaille. Kukaan ei tällaista myöskään äänestänyt, sillä vaalipuheissa ei tällaisista ollut mainintaa, ei kokkareilla eikä per*eillä.
Tällaista pitää ehdottomasti vastustaa, ja jos ei hyvällä niin sitten vaikka pahalla. Keinolla millä hyvänsä.
Amen! Tähän voi vielä lisätä sen, että SMP:n - tuon korpikansan pienen ihmisen puolustajan - perillinen PS nauttii kun saa kurittaa köyhää. Purrakin sakset kädessä - tuli jotenkin markiisitar de Sade fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen tekee?
Onko sun arvot luodinkestäviä? Ei niiden takana seisominen muuten auta, jos kapinan aloitatte.
Hullujen kokoontumisajot. FBI, CIA varmasti kiinnostunut av- palstan hullujen höpinöistä.Ei ihme, että kun mielenterveyspalvelut ovat ajettu alas. Menkää ulos rauhoittumaan. Keväinen ilma. Linnut laulavat. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä Putte-jutut. Itänaapurissa ei mielenosoiteta vallanpitäjiä vastaan eikä lakkoilla ainakaan laillisesti. Sitä on diktatuuri. Länsimaissa on sanan- ja mielipiteenvapaus sekä lakko-oikeus. Kumpaankos joukkoon hallituksen kannattajat haluaa kuulua?
Lakoilla ja siirtolaisilla yritetään heikentää Suomea. Ihan selvästi asia, jota Putler haluaa.
Uutinen: demokraattisessa maissa lakkoillaan. Muuta diktatuuriin, jos ei halua lakkoja. Itänaapuriin varmaan pääsee jos oikeasti haluaa.
Demokraattiset maat ei halua luopua kansalaisten perusoikeuksista. Jos ei demokratia kelpaa, jokainen on vapaa lähtemään sinne, missä ei arvostella vallanpitäjiä. Pohjois-Korea on sellaisille varmasti unelmien maa.
Monissa maissa poliittiset lakot on keilletty koska niitä käytetään yhteiskunnan heikentämiseksi kuten tässäkin punikit yrittävät. Putelta taitaa tulla käskyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esität totalitarismia ja demokratian hävittämistä joten tietysi natsiaatteesi persu on ymmärretty. Venäjällä olisi sinulle hyvä koti, mene sinne kaltaistesi pariin.
Sulle suosittelen paluuta kouluun harjoittelemaan oikeinkirjoitusta, sulla ei ole suomen kieli hallussasi.
Ennen kuin kritisoit toisen henkilön oikeinkirjoitusta, suosittelen opettelemaan perusasiat suomen kielestä.
Sulle = sinulle
Sulla = sinulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisen Pietarilaista muuten. Tullaan agitoimaan suomalaiselle palstalle ilman kielitaitoa.
Suomessa 1300 000 tuhatta kuuluu ammattiliittoihin eli sosialistit haluu maan konkurssiin.
Mikä siinä noin pelottaa? Suomalaiset yleisesti on niin nössöjä etteivät kunnolla uskalla edes osoittaa tyytymättömyyttään vaan nielevät kaiken aina. Jossain muualla euroopassa ois varmaan jo mellakat meneillään hallitusta vastaan.
Näin kirjoittaa persu, joka nostaa kuukausittain etuisuuksia ja itse asiassa menettää enemmän kuin lakkoilevat ahtaajat koskaan, mutta ei ymmärrä sitä.