Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka käytätte mekkoja talvella: millä tavalla olette parempia kuin muut?

Vierailija
15.03.2024 |

Millä perusteella käytätte mekkoa?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekko on mukava päällä eli mukavuuden takia. 

Täytyyhän sinulla olla jokin syy sonnustautua mekkoon? Sellainen syy, ettei voi pukeutua housuihin, vaikka on talvi ja kaikki muut kulkevat housuissa. Ap

Hei Pekka kyllä sinä voit ihan vapaasti kulkea se hame päällä--ulkonakin !

Vierailija
82/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän Mirandalle kuuluu jo "työnsä" puolesta logistiikka hame.

t. persoona Rainer / logistiikka huolinta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tekee mieli pukea mekko, silloin puen. Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita. Se ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä. Mekko, paksut villasukkikset ja pitkät saapikkaat ovat muuten lämpimämpi vaihtoehto, kuin housut, joiden alle ei mahdu lämmintä.

No, tuo ei kyllä pidä paikkaansa. 

Vierailija
84/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tekee mieli pukea mekko, silloin puen. Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita. Se ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä. Mekko, paksut villasukkikset ja pitkät saapikkaat ovat muuten lämpimämpi vaihtoehto, kuin housut, joiden alle ei mahdu lämmintä.

No, tuo ei kyllä pidä paikkaansa. 

Minunki mummoni veti talvella miehensä villapaidan jalkaansa hameen alle talvella navetalle mennessä ja kehui jotta on helppo käydä paskahyyssissäkin kun ei tarvii kun vähän hametta nostaa kun "tavara" putos kaulus aukosta ulos. Tosin ukki välillä ihmetteli sitä hajua metsätöissä hikoillessaan, mutta mummo sanoi kutoneensa lampaanvillasta langasta joka tunnetusti "tuoksuu" kostuessaan..........ja kun jalkaan lisätään pitkät NOKIAN kummi saappaat niin meno on mitä mahtavinta pöllyävässä pakkaslumessa.

terv. pohjoisen flikka joka ei käytä kesällä hameen alla pikkareita ( tuuli niin ihanasti viilentää römpsää )

Vierailija
85/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti av:-n tyhmin avaus.

Olisikin 😕

Vierailija
86/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, kun olen luullut olevani parempi kuin muut kun pidän toppahousuja.

Vierailija
87/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen parempi ihminen. Minulla on kauniimmat sääret ja parempi kylmä sietokyky kuin ap:llä. Haluan tuoda maailmasn kauneutta ja hyvää mieltä esittelemällä sulojani. Lisäksi olen niin rikas, että voin ottaa taksin, jos tulee liian kylmä.

Vierailija
88/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen parempi kuin muut mekko päällä. Siitähän se ap:n ongelma tuleekin. Tuntee huonommuutta mekkonaisten rinnalla. Mekkoa käyttävät naiset ovat aina kauniita, hoikkia ja rikkaita. Sorry siitä! 

Vierailija
89/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen parempi ihminen. Minulla on kauniimmat sääret ja parempi kylmä sietokyky kuin ap:llä. Haluan tuoda maailmasn kauneutta ja hyvää mieltä esittelemällä sulojani. Lisäksi olen niin rikas, että voin ottaa taksin, jos tulee liian kylmä.

Sinulla kauniimmat sääret kuin minulla? Perustelepa vähän. Ap

Vierailija
90/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olen parempi kuin muut mekko päällä. Siitähän se ap:n ongelma tuleekin. Tuntee huonommuutta mekkonaisten rinnalla. Mekkoa käyttävät naiset ovat aina kauniita, hoikkia ja rikkaita. Sorry siitä! 

Hah hah. Ap

Vierailija
91/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset esittelevät sääriään, joiden ei pitäisi.

Vierailija
92/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna kun oli vähän lämpimämpää, näin juuri tuollaisen yhdistelmän, että mekko, villasukkikset, korkeat kapeat kumisaappaat (hunter tms), paksu villapaita ja lapaset. Ja kaikki väreiltään sellaisia luonnonläheisiä harmaan, ruskean sävyisiä. Aika tyylikäs!

Vierailija
93/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun mekkoihin/hameisiin ympäri vuoden, koska olen nainen. Pidän mekoista/hameista. En pidä itseäni muita parempana.

Vierailija
94/94 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekko on mukava päällä eli mukavuuden takia. 

Täytyyhän sinulla olla jokin syy sonnustautua mekkoon? Sellainen syy, ettei voi pukeutua housuihin, vaikka on talvi ja kaikki muut kulkevat housuissa. Ap

Tuossa lainaamassasi viestissä se syy kerrotaan. Taidat olla himppasen yksinkertainen?

Minulla on villa pökät hameen alla.

t.römpsä-Riitta

Eli sinulla on pässin pökkimät ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän